Bielenda

Aleksandra Kasza – nowa ambasadorka marki Bielenda

Opublikowano: 15 września 2017

Ruszyła kampania reklamowa marki Bielenda z udziałem nowej, młodej ambasadorki. Została nią zwyciężczyni akcji konkursowej #ambasadorkaBielenda2017, którą firma zrealizowała przy wykorzystaniu platformy społecznościowej Instagram.

Bohaterką kampanii jest Aleksandra Kasza, która podpisała z marką roczny kontrakt. Jej rolą będzie promowanie kosmetyków marki Bielenda wśród młodych kobiet. Równocześnie będzie uczestniczyć w pracach nad rozszerzaniem portfolio produktów skierowanych do tej grupy konsumentów. Współpraca rozpoczęła się w lipcu od publikacji sesji zdjęciowej w magazynie „Glamour”.

Kampania z jej udziałem jest zrealizowana poprzez aktywności reklamowe, działania public relations oraz organizację projektów specjalnych. Wizerunek ambasadorki pojawi się w reklamach kosmetyków marki Bielenda w prasie – w magazynach kobiecych i lifestyle’owych. Działania z jej udziałem będą również prowadzone w internecie – przede wszystkim w mediach społecznościowych. Aleksandra Kasza (@olcyk) dołączy przy tym do zespołu odpowiedzialnego za rozwój kreatywny profili społecznościowych marki.

– Sukces akcji reklamowej z udziałem zeszłorocznej zwyciężczyni skłonił nas do realizacji nowej edycji projektu. W pierwszym etapie konkursu otrzymaliśmy setki kreatywnych zgłoszeń, z których musieliśmy wybrać trzy najlepsze. Finalistki spotkały się na sesji zdjęciowej i to właśnie podczas niej jury zdecydowało o zwycięstwie Oli. Urzekła nas ona swoją otwartością, naturalnością oraz pozytywnym nastawieniem do życia, czyli tymi wartościami, które są dziś bardzo istotne dla młodych Polek i z którymi łatwo mogą się utożsamiać – podkreśla Katarzyna Butrymowicz-Knap, dyrektor marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne.

Nowa ambasadorka ma 21 lat, pochodzi z Sosnowca, a pielęgnacja i kosmetologia to nie tylko jej pasja – właśnie z tą dziedziną wiąże swoje plany zawodowe.

Za przeprowadzenie akcji konkursowej, współpracę z ambasadorką oraz kampanię reklamową odpowiada agencja Great Story / Cappuccino Public Relations, która realizuje aktywności wspólnie z działem marketingu firmy Bielenda Kosmetyki Naturalne.

Fot. Bielenda

Udostępnij ten post:



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Powiązane treści
Kosmetyki dla kobiet
Polskie marki przebojem wkraczają na rynek kosmetyków ekolog...
Bielenda Professional
Marka Bielenda istnieje na rynku kosmetycznym już od 1990 ro...
Bielenda Lift to linia kosmetyków liftingujących do cery...
Bielenda Zielona Herbata to linia kosmetyków, która podą...