Bohaterką kampanii jest Aleksandra Kasza, która podpisała z marką roczny kontrakt. Jej rolą będzie promowanie kosmetyków marki Bielenda wśród młodych kobiet. Równocześnie będzie uczestniczyć w pracach nad rozszerzaniem portfolio produktów skierowanych do tej grupy konsumentów. Współpraca rozpoczęła się w lipcu od publikacji sesji zdjęciowej w magazynie „Glamour”.
Kampania z jej udziałem jest zrealizowana poprzez aktywności reklamowe, działania public relations oraz organizację projektów specjalnych. Wizerunek ambasadorki pojawi się w reklamach kosmetyków marki Bielenda w prasie – w magazynach kobiecych i lifestyle’owych. Działania z jej udziałem będą również prowadzone w internecie – przede wszystkim w mediach społecznościowych. Aleksandra Kasza (@olcyk) dołączy przy tym do zespołu odpowiedzialnego za rozwój kreatywny profili społecznościowych marki.
– Sukces akcji reklamowej z udziałem zeszłorocznej zwyciężczyni skłonił nas do realizacji nowej edycji projektu. W pierwszym etapie konkursu otrzymaliśmy setki kreatywnych zgłoszeń, z których musieliśmy wybrać trzy najlepsze. Finalistki spotkały się na sesji zdjęciowej i to właśnie podczas niej jury zdecydowało o zwycięstwie Oli. Urzekła nas ona swoją otwartością, naturalnością oraz pozytywnym nastawieniem do życia, czyli tymi wartościami, które są dziś bardzo istotne dla młodych Polek i z którymi łatwo mogą się utożsamiać – podkreśla Katarzyna Butrymowicz-Knap, dyrektor marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne.
Nowa ambasadorka ma 21 lat, pochodzi z Sosnowca, a pielęgnacja i kosmetologia to nie tylko jej pasja – właśnie z tą dziedziną wiąże swoje plany zawodowe.
Za przeprowadzenie akcji konkursowej, współpracę z ambasadorką oraz kampanię reklamową odpowiada agencja Great Story / Cappuccino Public Relations, która realizuje aktywności wspólnie z działem marketingu firmy Bielenda Kosmetyki Naturalne.
Fot. Bielenda
Dodaj komentarz