Anna Kolisz – Biznes to wyzwanie, które pozwala realizować wizje i pasje. Odwaga, optymizm wsparte doświadczeniem zawodowym, wiedzą i determinacją ułatwiają osiągnięcie tego, co dla innych niemożliwe. Dodatkowo wiedza branżowa i znajomość rynków były podstawą wyspecjalizowania naszej działalności w zakresie lotnictwa. Zbudowaliśmy markę ANKOL o uznanej renomie w Polsce i na świecie, która odzwierciedla nasze charaktery, ideały oraz wartości. Biznes nie pozwala stać w miejscu, to nieustanne poszukiwanie szans, aktualizowanie posiadanej wiedzy, analiza potrzeb rynkowych.
Wysoka pozycja w wymagającej branży lotniczej to efekt konsekwencji w realizacji strategii budowania silnej i zyskownej marki. Poprzez projakościowe działania, które gwarantują najwyższą jakość i skuteczność transakcji, dążyliśmy do jak najlepszych wyników. Cieszymy się, że nasze podejście do biznesu spotyka się z wysokim uznaniem, co jest dowodem, że znaleźliśmy się w elitarnym gronie Ambasadorów Polskiej Gospodarki oraz VIP-ów Biznesu, a te tytuły mówią same za siebie.
Anna Kolisz – Tak, w naszym rozumieniu biznes to nie tylko dążenie do dobrych wyników ekonomicznych. To również odpowiedzialność wobec zatrudnionych pracowników i środowiska społecznego w szerokim zakresie. Widzimy ogrom potrzeb, które nie są nam obojętne. Dlatego ukierunkowaliśmy działania prospołeczne na pomoc tym, których los zależy wyłącznie od innych. Szczególną troską obejmujemy dzieci, zwłaszcza te z ubogich rodzin, chore i niepełnosprawne. Angażujemy się m.in. w pomoc różnym fundacjom i stowarzyszeniom.
Szczególną opieką objęliśmy dzieci będące w śpiączce, czyli podopiecznych Fundacji ,,Akogo”. Ponadto dzielimy się doświadczeniem i wiedzą, by promować wśród młodych ludzi aktywność społeczną, a także zaszczepiać w nich działania związane z przedsiębiorczością. W ramach powołanej Ambasady Przedsiębiorczości Mielec, której przewodniczę, należącej do Międzynarodowej Federacji Ambasadorów Przedsiębiorczości Kobiet, wspieram rozwój i aktywizację zawodową kobiet. Uważam, że w ten sposób możemy współtworzyć nowoczesne społeczeństwo.
Anna Kolisz – Krok po kroku realizowaliśmy założone cele, inwestowaliśmy w rozwój, innowacje i wiedzę, co pozwoliło zbudować nowoczesną, silną i rozpoznawalną markę. Wśród naszych odbiorców są departamenty obrony wielu państw oraz lotnicze zakłady produkcyjno-remontowe w 34 krajach. Kontrakty realizujemy w drodze przetargów, na podstawie rządowych zezwoleń oraz uprawnień do uczestnictwa w przetargach państw grupy NATO. Poprzez przedstawicielstwa zachodnich producentów na dystrybucję części do zakładów lotniczych w Europie Wschodniej stworzyliśmy pomost wymiany handlowej i technologicznej między Wschodem a Zachodem.
Liczne nagrody przyznawane nam na arenie krajowej bardzo szybko wpłynęły na pozycję firmy, a umocniły ją wyróżnienia międzynarodowe. Wszystkie one kreują wizerunek i zaufanie do marki ANKOL. Oboje z mężem jesteśmy także laureatami indywidualnych nagród przyznanych przez światowych ekspertów za całokształt osiągnięć biznesowych.
Anna Kolisz – Tak, praca jest wielką pasją, która determinuje nas do ciągłego rozwoju zarówno osobistego, jak i zawodowego. Praca uszczęśliwia nas, a sukcesy dodają skrzydeł. To sprawia, że nie zrażamy się napotykanymi przeszkodami. Wręcz przeciwnie – idziemy do przodu, bo dalszy dynamiczny rozwój firmy jest naszym celem. To nasza podróż w dążeniach do stabilności firmy tu i teraz oraz w przyszłości.
Rozmawiał Igor Korczyński
Fot. ANKOL Sp. z o.o.
Dodaj komentarz