nośniki promocyjne

Co powinna zawierać ulotka, reklamująca restaurację?

Opublikowano: 25 lutego 2021

Dobrze przygotowane nośniki promocyjne pozwalają zdobyć zaufanie klientów, budując zarazem pozytywny wizerunek marki. Jedną ze standardowych form reklamowych jest ulotka. Warto wiedzieć, w jaki sposób stworzyć oryginalny projekt odpowiadający na potrzeby odbiorców.

Odpowiedni komunikat

Chcąc zachęcić klientów do skorzystania z oferty lokalu gastronomicznego, należy pamiętać o zastosowaniu spersonalizowanych zwrotów. Jednak trzeba uważać, by ulotka nie zawierała zbyt wielu rozkaźników. Zdania powinny być krótkie, by ich odczytanie nie sprawiało odbiorcom trudności. W przypadku lokali, specjalizujących się w zagranicznej kuchni, świetnym rozwiązaniem jest wykorzystanie zwrotów charakterystycznych dla danego języka. Na ulotce dobrze jest umieścić powiadomienia o promocjach i rabatach. Takie informacje zachęcają klienta do odwiedzenia danego lokalu. Warto pamiętać o zastosowaniu typograficznych wyróżników. Pomogą one wyeksponować komunikaty, które przyciągną uwagę odbiorcy.

Grafika

Chcąc stworzyć atrakcyjny projekt, warto wykorzystać pasujące zdjęcia i obrazki. Mogą one odzwierciedlać aranżację restauracji lub oferowane potrawy. Należy jednak pamiętać, by wykorzystane grafiki nie utrudniały odczytu zawartych na ulotce informacji. Zdjęcia również powinny współgrać z kolorystyką całego projektu. Na ulotce musi znaleźć się też logo lokalu gastronomicznego. Chcąc uniknąć przekształceń, należy pamiętać o wykorzystaniu technologii wektoryzacji.

Dane adresowe

Na ulotce reklamowej lokalu gastronomicznego powinny znaleźć się informacje, ułatwiające klientowi odnalezienie restauracji. W przypadku trudno dostępnych miejsc warto umieścić mapkę ze wskazówkami, dotyczącymi dojazdu. Świetnym rozwiązaniem jest również zamieszczenie adresu strony internetowej. Firmy, oferujące klientom dostawę potraw, powinny podać swój numer kontaktowy z komunikatem, zachęcającym odbiorcę do skorzystania z tej usługi.

Chcąc stworzyć, przykuwającą wzrok ulotkę restauracji, należy dostosować druk do zapotrzebowania grupy docelowej. Warto skorzystać z oferty dostępnej na stronie internetowej https://chroma.pl/pl/ulotki, by prowadzony lokal gastronomiczny zyskał nowych klientów.

Udostępnij ten post:



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Powiązane treści
Integracja telefonii z CRM
Rozmowa telefoniczna to wciąż podstawowy środek komu...
Jak współpracować z markami
W dynamicznie rozwijającym się świecie marketingu influencer...
gadżety reklamowe na targach
Targi i kongresy to nie tylko wydarzenia; to kluczow...
e-commerce
A gdyby tak roboty wyręczały nas w codziennych czynnościa...
agencja kreatywna
Agencje kreatywne zyskują w Polsce na popularności —...