Menu
nośniki promocyjne

Co powinna zawierać ulotka, reklamująca restaurację?

Dobrze przygotowane nośniki promocyjne pozwalają zdobyć zaufanie klientów, budując zarazem pozytywny wizerunek marki. Jedną ze standardowych form reklamowych jest ulotka. Warto wiedzieć, w jaki sposób stworzyć oryginalny projekt odpowiadający na potrzeby odbiorców.

Odpowiedni komunikat

Chcąc zachęcić klientów do skorzystania z oferty lokalu gastronomicznego, należy pamiętać o zastosowaniu spersonalizowanych zwrotów. Jednak trzeba uważać, by ulotka nie zawierała zbyt wielu rozkaźników. Zdania powinny być krótkie, by ich odczytanie nie sprawiało odbiorcom trudności. W przypadku lokali, specjalizujących się w zagranicznej kuchni, świetnym rozwiązaniem jest wykorzystanie zwrotów charakterystycznych dla danego języka. Na ulotce dobrze jest umieścić powiadomienia o promocjach i rabatach. Takie informacje zachęcają klienta do odwiedzenia danego lokalu. Warto pamiętać o zastosowaniu typograficznych wyróżników. Pomogą one wyeksponować komunikaty, które przyciągną uwagę odbiorcy.

Grafika

Chcąc stworzyć atrakcyjny projekt, warto wykorzystać pasujące zdjęcia i obrazki. Mogą one odzwierciedlać aranżację restauracji lub oferowane potrawy. Należy jednak pamiętać, by wykorzystane grafiki nie utrudniały odczytu zawartych na ulotce informacji. Zdjęcia również powinny współgrać z kolorystyką całego projektu. Na ulotce musi znaleźć się też logo lokalu gastronomicznego. Chcąc uniknąć przekształceń, należy pamiętać o wykorzystaniu technologii wektoryzacji.

Dane adresowe

Na ulotce reklamowej lokalu gastronomicznego powinny znaleźć się informacje, ułatwiające klientowi odnalezienie restauracji. W przypadku trudno dostępnych miejsc warto umieścić mapkę ze wskazówkami, dotyczącymi dojazdu. Świetnym rozwiązaniem jest również zamieszczenie adresu strony internetowej. Firmy, oferujące klientom dostawę potraw, powinny podać swój numer kontaktowy z komunikatem, zachęcającym odbiorcę do skorzystania z tej usługi.

Chcąc stworzyć, przykuwającą wzrok ulotkę restauracji, należy dostosować druk do zapotrzebowania grupy docelowej. Warto skorzystać z oferty dostępnej na stronie internetowej https://chroma.pl/pl/ulotki, by prowadzony lokal gastronomiczny zyskał nowych klientów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Udostępnij

Wszystkie prawa zastrzeżone | All rights reserved Magazyn VIP 2021