Menu
wizytownik

Czy warto zaopatrzyć się w wizytownik?

W wizytowniki niegdyś byli wyposażeni jedynie prezesi firm, ewentualnie inne, ważniejsze osoby w przedsiębiorstwie. Dziś natomiast chętnie posiłkują się nimi wszyscy, dla których priorytetem jest nienaganna prezencja. Dlaczego warto zaopatrzyć się w wizytownik?

Czym jest wizytownik?

Wizytownik to nic innego, jak niewielkich rozmiarów opakowanie, w którym można przechowywać wizytówki. Może być ono wykonane ze:

  • skóry,
  • plastiku,
  • drewna.

Najczęściej sięgamy po eleganckie wizytowniki ze skóry, które dodają nam klasy i elegancji, a także pozwalają zrobić dobre wrażenie na klientach czy kontrahentach. Wizytowniki to idealne miejsce na przechowywanie wizytówek – dzięki nim poszczególne sztuki pozostają proste, nie posiadają nieestetycznych kantów czy zagnieceń. Wizytownik chroni papier przed zalaniem czy zawilgoceniem. Obecnie w ofercie sklepów dostępne są przede wszystkim małe opakowania, lecz możemy również wyposażyć się w wizytownik większych rozmiarów, który wyposażony będzie na przykład w długopis czy notatnik.

Dlaczego warto zainwestować w wizytownik?

Wizytówki najczęściej umieszczamy na swoim biurku, tak aby potencjalny klient czy uczestnik spotkania mógł zabrać sobie jedną sztukę. Niemniej jednak wiele osób zabiera je ze sobą także na spotkania biznesowe, podczas których w dobrym tonie jest wręczenie niewielkiej karteczki z naszymi danymi kontaktowymi. Wizytówka pełni bardzo istotną funkcję – pozwala w jednym miejscu zebrać wszystkie informacje o rozmówcy. Z drugiej strony, może odgrywać też rolę reprezentacyjną – to dlatego do jej projektowania przywiązuje się tak dużą wagę.

Nie ulega wątpliwości, że wizytówki w wersji papierowej muszą być odpowiednio przechowywane. W przeciwnym razie pojawią się na nich zagniecenia, a nawet nieestetyczne zacieki. W utrzymaniu ich w prawidłowym stanie pomoże nam oczywiście wizytownik. Możemy trzymać go w szufladzie biurka, lecz również zabrać na spotkanie służbowe, pakując na przykład do teczki. Wizytownik pięknie prezentuje się w oczach klienta czy partnera biznesowego, pozwala więc zrobić bardzo dobre wrażenie.

Nie tylko dla kadry kierowniczej

Wizytówki w formie papierowej stały się bardzo popularne wśród prezesów dużych firm czy kadry kierowniczej. Choć próbowały je wyprzeć wizytówki w formie elektronicznej, to jednak papier wciąż pozostaje w modzie. Warto pamiętać, że wizytówki, a zarazem wizytowniki, to rozwiązanie nie tylko dla managerów czy właścicieli firm. Coraz częściej wyposażeni w nie zostają pracownicy niższego szczebla, którzy na co dzień kontaktują się z klientami, kontrahentami czy partnerami biznesowymi. Dzięki temu mogą oni zadbać o nienaganną prezencję, a dodatkowo promować markę. Ważne, aby poza wizytówkami mieli oni do dyspozycji własne wizytowniki. Coraz więcej firm inwestuje w spersonalizowane produkty, których zadaniem jest cicha promocja przedsiębiorstwa. Na wizytownikach tego rodzaju może znajdować się logo czy nazwa firma. Jeśli jednak zależy nam na eleganckich rozwiązaniach, postawmy na wizytowniki skórzane.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Udostępnij

Wszystkie prawa zastrzeżone | All rights reserved Magazyn VIP 2022