Spersonalizowana wysyłka SMS

Czym jest usługa SMS API i jakie korzyści się z nią wiążą?

Opublikowano: 20 września 2018

SMS API w Apifonica to platforma służąca do masowej wysyłki krótkich wiadomości tekstowych. Może zostać z powodzeniem wykorzystana do akcji SMS marketingowych, loterii SMS czyli pomóc firmie w zdobywaniu nowych klientów.

SMS API w Apifonica to platforma służąca do masowej wysyłki krótkich wiadomości tekstowych. Może zostać z powodzeniem wykorzystana do akcji SMS marketingowych, pomóc firmie w zdobywaniu nowych klientów oraz utrzymaniu ich zainteresowania na dłużej. SMS API pozwala na szybkie i intuicyjne wysyłanie SMS-ów do wszystkich odbiorców zgromadzonych w bazie danych firmy oraz wsparcie w prowadzeniu nawet najbardziej zaawansowanych kampanii marketingowych.

SMS API pomaga budować lojalność klientów

SMS API w Apifonica to niezastąpione dziś narzędzie, dzięki któremu możemy skutecznie pozyskiwać nowych klientów oraz na dłużej utrzymać zainteresowanie osób, które już skorzystały z naszych usług. Dzięki możliwości wysyłania SMS-ów na wszystkie zgromadzone w bazie danych numery telefonów każda firma ma możliwość dotarcia ze swoimi produktami oraz akcjami promocyjnymi do wszystkich klientów. SMS-y są najskuteczniejszą obecnie formą kontaktu z klientem, gdyż odbierane oraz czytane są przez blisko 100% użytkowników.

Regularne informowanie klientów o nowościach w firmie, dostarczanie im atrakcyjnych rabatów oraz powiadamianie o aktualnych promocjach pomaga także w budowaniu lojalności. Klient mając bowiem do wyboru skorzystanie z usług nieznanej mu firmy a przedsiębiorstwa, które regularnie się z nim kontaktuje, wybierze najprawdopodobniej tę drugą opcję. SMS API w Apifonica jest więc skutecznym narzędziem, dzięki któremu możemy na dłużej utrzymać zainteresowanie klienta naszymi usługami i tym samym zwiększyć sprzedaż.

SMS API niweluje dystans między firmą a jej klientami

Zaletą korzystania z nowoczesnych narzędzi do wysyłki SMS-ów jest także pomoc w zmniejszeniu dystansu dzielącego firmę i jej klientów. Dzięki możliwości dostosowania treści wysyłanych wiadomości oferowaną przez Apifonica każdy SMS może zostać dowolnie spersonalizowany. Najczęściej w tym celu stosuje się zwroty osobiste do odbiorcy (m. in. użycie w tytule wiadomości jego imienia), dostosowanie treści SMS-a do konkretnej grupy wiekowej oraz informowanie o promocjach tych produktów, którymi konkretni klienci są szczególnie zainteresowani.

Wszystko to pozwala skutecznie zmniejszyć dystans dzielący firmę i jej klientów oraz pozytywnie wpływa na wyniki sprzedażowe. Ludzie, którzy lubią daną firmę lub markę są bowiem zdecydowanie bardziej skłonni dokonywać u niej zakupów.

SMS API jako skuteczne wsparcie kampanii reklamowych

Masowa wysyłka SMS-ów cieszy się coraz większą popularnością. Ogromne zainteresowanie nią wynika wprost z jej dużej skuteczności. Krótkie wiadomości tekstowe mają bowiem znacznie większe szanse dotarcia do klientów, są chętniej czytane od e-mailów oraz zdecydowanie więcej osób decyduje się na sprawdzenie proponowanej oferty oraz skorzystanie z niej poprzez dokonanie zakupu. Umiejętne wplecenie SMS-ów do kampanii reklamowej pozwala więc znacznie podnieść jej skuteczność oraz szybciej osiągnąć założone cele.

SMS API w Apifonica pozwala ponadto na masową wysyłkę SMS-ów do nawet bardzo licznych grup odbiorców. Ustalenie czasu wysyłki oraz możliwość dowolnej personalizacji treści wiadomości sprawia, że klient nie odbiera wiadomości, jako tradycyjnej reklamy zamiast tego traktując ją wskazówkę oraz pomoc w dokonywaniu zakupów.

 

Udostępnij ten post:



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Powiązane treści
Integracja telefonii z CRM
Rozmowa telefoniczna to wciąż podstawowy środek komu...
Ewa Kraińska
AI już kieruje naszymi zakupami. To jest aktualna rz...
Jak współpracować z markami
W dynamicznie rozwijającym się świecie marketingu influencer...
gadżety reklamowe na targach
Targi i kongresy to nie tylko wydarzenia; to kluczow...
e-commerce
W erze cyfrowej, gdzie każde kliknięcie ma znaczenie, zakupy...