Menu
Dobrowolscy

Dobrowolscy – Ten sam smak od 30 lat

Polskie produkty, najwyższa jakość, oryginalne receptury i trzy dekady tradycji – na przestrzeni 30 lat firma rodzinna Dobrowolskich na stałe zagościła w wielu polskich domach. W roku jubileuszu marka została nagrodzona Podkarpacką Nagrodą Gospodarczą, będącą najlepszym wyrazem uhonorowania rozwoju, jaki dokonał się dzięki staraniom Stanisława Dobrowolskiego i jego synów

Historia firmy sięga 1990 r., kiedy to Stanisław Dobrowolski z synem Adamem założyli niewielką, rodzinną masarnię oferującą produkty na lokalnym rynku. W późniejszych latach dołączyli do nich pozostali synowie – Leszek i Krzysztof. Cała firma z polskim kapitałem, stworzona na ziemi podkarpackiej, zajmowała wtedy powierzchnię ok. 200 mkw. Już na starcie było widać, jak ważne dla Dobrowolskich jest przywiązanie do smaku tradycyjnych wędlin.

Myśleć lokalnie, działać globalnie

Z małej, rodzinnej firmy na podbój polskiego rynku? Tak, to możliwe. Dziś firma Dobrowolscy, prowadzona przez braci – Adama i Krzysztofa, znana jest w całej Polsce. To prężnie działające przedsiębiorstwo z wysoko wykwalifikowaną kadrą specjalistów liczącą ok. 600 osób. Infrastruktura obejmuje nowoczesne budynki zajmujące 21 tys. mkw. powierzchni produkcyjno-magazynowej. – Na przestrzeni lat, które pozwoliły rozwinąć firmę do jej dzisiejszych rozmiarów, konieczne było podejmowanie niełatwych decyzji związanych z inwestycjami, rozbudową zakładu i przeobrażeniami rynku. Najważniejszym ogniwem firmy są jednak ludzie. Choć przedsiębiorstwo rozrosło się do sporych rozmiarów, dalej jesteśmy firmą rodzinną, wręcz jedną wielką rodziną, gdzie każdy dba o to, od czego zaczęliśmy – najwyższą jakość polskich, tradycyjnych produktów – mówi Adam Dobrowolski, współwłaściciel firmy.

Dobre, bo polskie

Wiodące marki produktów firmy, m.in. „Polskie Rarytasy”, „Tradycyjnie Wędzone”, „Bracia Dobrowolscy”, „Podkarpackie Specjały” czy „Kukuryku”, gwarantują konsumentom wysoką jakość produktów z segmentu premium. Promowanie wartości polskich produktów, sprawdzonych i posiadających certyfikaty, ma dla zarządu firmy ogromne znaczenie. – Polska słynie z bogatej tradycji wędliniarskiej, którą ogromnie szanujemy. Dlatego podkreślamy pochodzenie naszych wyrobów i tradycyjne metody ich produkcji – mówi Krzysztof Dobrowolski, współwłaściciel firmy.

Firma Dobrowolscy z początków działalności w latach 90

Podkarpacka Nagroda Gospodarcza i wiele więcej

Jakości produktów marki Dobrowolscy corocznie dowodzą nagrody przyznawane firmie i jej wyrobom. Wśród nich są wyróżnienia: Solidna Firma, Przedsiębiorstwo Fair Play, Podkarpacka Nagroda Gospodarcza, Najlepszy produkt, Doceń polskie czy Perła Rynku. – Jesteśmy dumni z każdej nagrody, którą otrzymujemy. To dla nas ogromna nobilitacja i impuls do dalszego rozwoju – mówi Adam Dobrowolski, a jego brat dodaje: – Patrząc z perspektywy 30 lat widzimy ogrom pracy i starań, jakie wraz z naszymi pracownikami poczyniliśmy, by z małej lokalnej masarni stanąć na pozycji firmy o ugruntowanej renomie i sporym zasięgu sprzedażowym. Wierzymy, że to dopiero pierwszy etap w dalszym rozwoju firmy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Udostępnij

Wszystkie prawa zastrzeżone | All rights reserved Magazyn VIP 2021