Polskie produkty, najwyższa jakość, oryginalne receptury i trzy dekady tradycji – na przestrzeni 30 lat firma rodzinna Dobrowolskich na stałe zagościła w wielu polskich domach. W roku jubileuszu marka została nagrodzona Podkarpacką Nagrodą Gospodarczą, będącą najlepszym wyrazem uhonorowania rozwoju, jaki dokonał się dzięki staraniom Stanisława Dobrowolskiego i jego synów
Historia firmy sięga 1990 r., kiedy to Stanisław Dobrowolski z synem Adamem założyli niewielką, rodzinną masarnię oferującą produkty na lokalnym rynku. W późniejszych latach dołączyli do nich pozostali synowie – Leszek i Krzysztof. Cała firma z polskim kapitałem, stworzona na ziemi podkarpackiej, zajmowała wtedy powierzchnię ok. 200 mkw. Już na starcie było widać, jak ważne dla Dobrowolskich jest przywiązanie do smaku tradycyjnych wędlin.
Z małej, rodzinnej firmy na podbój polskiego rynku? Tak, to możliwe. Dziś firma Dobrowolscy, prowadzona przez braci – Adama i Krzysztofa, znana jest w całej Polsce. To prężnie działające przedsiębiorstwo z wysoko wykwalifikowaną kadrą specjalistów liczącą ok. 600 osób. Infrastruktura obejmuje nowoczesne budynki zajmujące 21 tys. mkw. powierzchni produkcyjno-magazynowej. – Na przestrzeni lat, które pozwoliły rozwinąć firmę do jej dzisiejszych rozmiarów, konieczne było podejmowanie niełatwych decyzji związanych z inwestycjami, rozbudową zakładu i przeobrażeniami rynku. Najważniejszym ogniwem firmy są jednak ludzie. Choć przedsiębiorstwo rozrosło się do sporych rozmiarów, dalej jesteśmy firmą rodzinną, wręcz jedną wielką rodziną, gdzie każdy dba o to, od czego zaczęliśmy – najwyższą jakość polskich, tradycyjnych produktów – mówi Adam Dobrowolski, współwłaściciel firmy.
Wiodące marki produktów firmy, m.in. „Polskie Rarytasy”, „Tradycyjnie Wędzone”, „Bracia Dobrowolscy”, „Podkarpackie Specjały” czy „Kukuryku”, gwarantują konsumentom wysoką jakość produktów z segmentu premium. Promowanie wartości polskich produktów, sprawdzonych i posiadających certyfikaty, ma dla zarządu firmy ogromne znaczenie. – Polska słynie z bogatej tradycji wędliniarskiej, którą ogromnie szanujemy. Dlatego podkreślamy pochodzenie naszych wyrobów i tradycyjne metody ich produkcji – mówi Krzysztof Dobrowolski, współwłaściciel firmy.
Jakości produktów marki Dobrowolscy corocznie dowodzą nagrody przyznawane firmie i jej wyrobom. Wśród nich są wyróżnienia: Solidna Firma, Przedsiębiorstwo Fair Play, Podkarpacka Nagroda Gospodarcza, Najlepszy produkt, Doceń polskie czy Perła Rynku. – Jesteśmy dumni z każdej nagrody, którą otrzymujemy. To dla nas ogromna nobilitacja i impuls do dalszego rozwoju – mówi Adam Dobrowolski, a jego brat dodaje: – Patrząc z perspektywy 30 lat widzimy ogrom pracy i starań, jakie wraz z naszymi pracownikami poczyniliśmy, by z małej lokalnej masarni stanąć na pozycji firmy o ugruntowanej renomie i sporym zasięgu sprzedażowym. Wierzymy, że to dopiero pierwszy etap w dalszym rozwoju firmy.
Dodaj komentarz