Jak budować siłę swojego biznesu? Warto stosować odpowiednio dobrane strategie promocyjne, które pokazują ofertę i korzyści dla klientów, ale też to, czym wyróżnia się firma, kto ją tworzy i jakie ma cele. Do tego idealnie sprawdzają się zwłaszcza profesjonalne korporacyjne.
Na czym polegają tego typu produkcje? Dlaczego warto się nimi zainteresować i co da się z ich pomocą osiągnąć? O tym przeczytacie poniżej.
Video marketing przyjmuje mocno zróżnicowane formy. Jedną z nich są filmy korporacyjne. Co to takiego? To specyficzna forma promocji, w której jednak nie chodzi wyłącznie o pokazanie oferowanych produktów lub usług. Zamiast tego materiał koncentruje się na zaprezentowaniu wartości, misji i celów strategicznych firmy. Ma to kluczowe znaczenie dla budowania wizerunku lub poprawy komunikacji z potencjalnymi klientami, kontrahentami lub pracownikami.
Podstawowym celem filmów korporacyjnych jest zwiększanie widoczności i rozpoznawalności marki w społecznej świadomości. Można go stosować na stronach internetowych, w social mediach, ale też klasycznie – jako promocję telewizyjną czy filmy wyświetlane podczas konferencji bądź targów branżowych.
W zależności od tego, do jakiej grupy docelowej jest kierowana produkcja, film korporacyjny może przybierać nieco inne formy. Do najpopularniejszych rodzajów contentu tego typu, który da się zamówić choćby na: CreativeStudio.com.pl, zaliczają się:
Filmy wizerunkowe pokazują firmę w emocjonalny sposób, przyciągając uwagę do misji i celów przedsiębiorstwa. Materiały promocyjne mogą pokazywać ją pod kątem oferty, ale też organizowanych wydarzeń. Natomiast filmy rekrutacyjne i employer branding skupiają się na innych grupach odbiorców – potencjalnych pracownikach, którym da się w ten sposób pokazać zalety dołączenia do zespołu.
Dlaczego warto stworzyć filmy korporacyjne dla swojego biznesu? Ich największą zaletą jest możliwość zaprezentowania swojej marki w jak najlepszym świetle, angażując do tego różne emocje, co sprawia, że łatwiej zyskać zaufanie u ludzi, którzy dopiero poznają dane przedsiębiorstwo. Dobre wideo (profesjonalna produkcja i postprodukcja, dopracowany scenariusz, muzyka, efekty) przyciąga uwagę, na dłużej pozostaje w pamięci niż inne formy contentu. Pokazuje potencjał, buduje zasięgi i rozpoznawalność oraz umożliwia przystępne przekazanie większej ilości informacji. To także szansa na zdobycie wykwalifikowanych pracowników.
Odpowiednio przygotowany film korporacyjny bywa zatem skutecznym rodzajem promocji, który pozyskuje ruch i realizuje strategiczne cele przez długi czas.
Dobry film korporacyjny buduje wizerunek firmy, pokazując jej siłę i mocne strony. Dzięki temu można zwiększyć widoczność i pozyskać nowych klientów czy pracowników – sprawnie, nowoczesne i w pełni profesjonalnie.
Dodaj komentarz