– IN MY GARDEN to projekt, który łączy wieloletnią tradycję, doświadczenie oraz wiedzę trzech pokoleń szkółkarzy. To nie tylko rośliny, lecz także pełne wsparcie posprzedażowe, które jest gwarancją bezpiecznych zakupów oraz powodzenia upraw. Opakowania FRUCTOPLANT oraz etykiety zawierają szczegółową instrukcję sadzenia wraz ze zdjęciami poszczególnych czynności oraz niezbędne informacje o danej roślinie. Dodatkowo umieszczone na opakowaniach i etykietach kody QR pozwalają w szybki sposób przenieść się do strony www.inmygarden.eu.
Znajdziemy tam m.in. filmy instruktażowe oraz ciekawe inspiracje do innowacyjnego zastosowania danej rośliny czy też zaprojektowania własnego ogrodu. Wykorzystanie mobilności, jaką daje Internet, pozwala na budowanie świadomości zakupowej oraz kreowanie i utrzymanie pozytywnego wizerunku marki w umysłach konsumentów, zatem IN MY GARDEN jest idealnym narzędziem do budowania relacji z klientem.
– Atutów jest wiele, ale głównym jest innowacyjność, która napędza nasze działania i pozwala spojrzeć ponadprzeciętnie na szkółkarstwo oraz cały proces sprzedaży, jak również posprzedażowy. Z tej właśnie chęci, czy też potrzeby stworzenia czegoś innego, narodził się projekt IN MY GARDEN. Jakość, jaką oferujemy naszym klientom, jest kolejnym atutem budującym stabilną pozycję na rynku polskim. My jako szkółkarze przykładamy szczególną uwagę do oferowanych produktów, budując tym samym zaufanie naszych klientów.
Pod względem sprzedażowym jesteśmy dostępni w większości sieci handlowych na terenie kraju, co daje nam ogromną satysfakcję przy dalszym umacnianiu naszego wizerunku w świadomości klienta, a jednocześnie utwierdza w tym, iż IN MY GARDEN jest marką, która pozostaje w świadomości klientów i skłania ich do ponownych zakupów. Ważnym atutem firmy są ludzie, którzy pracują w naszej firmie. To młoda, prężnie działająca kadra, pełna pomysłów oraz konsekwencji w swoich decyzjach i planach. Niejednokrotnie to właśnie ona wyznacza kierunki rozwoju i wytrwale dąży do celu.
– Ostatni sezon był dla spółki kolejnym rokiem wzrostu zarówno przychodów, jak i zysku. Nasza dynamika wzrostu sprzedaży na przestrzeni pięciu ostatnich lat to średnio 30 proc. Zwiększona sprzedaż przy optymalizacji procesów biznesowych powoduje zwiększenie efektywności ekonomicznej firmy. Naszym celem jest osiągnięcie rentowności netto biznesu na poziomie dwucyfrowym.
Głównym czynnikiem w odnoszeniu sukcesów w sprzedaży materiału roślinnego jest powtarzalność dobrej jakości produktów. Odpowiednie prowadzenie roślin w szkółce, olbrzymia wiedza ogrodnicza pracowników oraz prawidłowe przygotowanie rośliny do ekspozycji w sklepie skutkuje pełnym sukcesem finalnego klienta, czyli radością z własnych owoców bądź kwiatów. Dużą dbałość przykładamy do dopasowani oferty do potrzeb klienta, stąd duża elastyczność w doborze asortymentu oraz ułożeniu optymalnego kalendarza dostaw.
Dzięki współpracy z ekspertami marketingu roślinnego, posiadamy wiedzę na temat trendów sprzedaży. Reagujemy szybciej reagować na potrzeby klientów. Strategia biznesowa rozwoju firmy kładzie nacisk na zwiększanie sprzedaży w sieciach handlowych w takich krajach, jak: Niemcy, Czechy, Słowacja, Węgry i Dania.
Rozmawiał Igor Korczyński
Dodaj komentarz