Grzegorz Mielnicki, właściciel firmy MiB-Optic

Grzegorz Mielnicki – Zaufanie klientów ponad wszystko

Opublikowano: 26 czerwca 2019

Najważniejszą nagrodą otrzymywaną na co dzień od obserwatorów i krytyków naszej działalności, jakimi są nasi klienci, jest ich zaufanie – mówi Grzegorz Mielnicki, właściciel firmy MiB-Optic

Co składa się na sukces 30 lat działalności MiB-Optic w segmencie usług optycznych i zaufanie klientów?

Grzegorz Mielnicki – 30 lat to szmat czasu, ale cytując żart prezydenta Krakowa prof. Jacka Majchrowskiego, „piękna rocznica, ale cóż w Krakowie i jego historii znaczy 30 lat…”. Całkiem poważnie to wiele miesięcy i tygodni walki o utrzymanie odpowiedniego poziomu rzemiosła optycznego, ale i wiele wspaniałych chwil w zespole cudownych osób, z jakimi współpracuję. Prawdziwym szczęściem dla człowieka jest taka symbioza, kiedy robi to, co kocha, z ludźmi, którzy tworzą prawdziwy zespół. Optyka to szczególne rzemiosło, które wykonywane na odpowiednim poziomie, przywraca naszym klientom komfort życia, a nam daje poczucie spełnienia. 30 lat pracy pokazuje, że efektem naszego pomysłu na biznes z 1989 r. jest nie tylko praca dla wielu osób, lecz także zadowolenie naszych klientów. Bez nich byśmy nie przetrwali.

Jak czuje się pan jako laureat statuetki Teraz Polska i co jest dla pana największą dotychczasową nagrodą?

Grzegorz Mielnicki – Moi znajomi rzemieślnicy żartują, że w pierwszym półroczu 2019 r. zgarnąłem całą pulę. Faktycznie oprócz Godła „Teraz Polska” 3 tygodnie wcześniej Związek Rzemiosła Polskiego wyróżnił mnie złotą szablą im. Jana Kilińskiego – najwyższym odznaczeniem w rzemiośle. Pierwsza szabla trafiła na ręce św. Jana Pawła II. Wszystkie te odznaczenia dają sposobność do niezliczonych gratulacji i ciepłych słów. Rzecz jasna, spotykam się z niewielkim hejtem, ale traktuję go jako dopełnienie moich sukcesów. W końcu pierwszy salon optyczny w Polsce, jaki otrzymał statuetkę Teraz Polska, to wielki honor i zobowiązanie na kolejne lata. Najważniejszą nagrodą otrzymywaną na co dzień od obserwatorów i krytyków naszej działalności, naszych klientów, jest ich zaufanie.

 Rozmawiała Marianna Szczepańska

 

Udostępnij ten post:



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Powiązane treści
Sławomir Zawadzki
Kryptowaluty stanowią...
SAKANA
Nie istnieje jeden przepis na sukces, każda restaura...
Ciocia Tunia
Dawanie radości dzieciom oraz ich wdzięczność za to...
biuro rachunkowe
Biura rachunkowe mogą podchodzić do realizacji usług w różny...
Żaneta Ściwiarska
Wszystko zaczęło się od moich prób naprawy samej sie...