Popularność koreańskich kosmetyków w oczywisty sposób budzi zainteresowanie przedsiębiorców, jednak mimo obiecującego charakteru, nie wszystkie sklepy z koreańskimi kosmetykami osiągają sukces i zyski. Podobnie jak w innych dziedzinach, przed uruchomieniem biznesu należy zagłębić się w zagadnienie, zrozumieć specyfikę procesów i poznać wszystkie pułapki.
To obiecujący i rozwijający się rynek, który jest stale podsycany przez ogólne globalne trendy w branży beauty. W dzisiejszym cyfrowym świecie doświadczeniami związanymi z produktami można dzielić się super szybko, a konsumenci mają dostęp do “wewnętrznych” informacji.
Przywiązanie do naturalnych składników, efektowne opakowania, niekończący się strumień nowych produktów, szybkie efekty – obok tych cech koreańskich kosmetyków po prostu nie można było przejść obojętnie, a dzięki mediom społecznościowym i blogerom, konsumenci daleko poza Azją szybko poznali te zalety.
Jeśli chcesz kupić koreańskie produkty bezpośrednio, to na starcie jest to obciążone dodatkowymi kosztami finansowymi i czasowymi. Będziesz musiał podróżować do Korei Południowej, odwiedzać fabryki, badać procesy, komunikować się z producentami i negocjować kontrakty. Mogą też wystąpić trudności w komunikacji. Jeśli jednak jesteś gotowy kupować produkty w dużych ilościach hurtowych i planujesz rozpocząć działalność o dużych obrotach, ta decyzja ma sens.
Znalezienie lokalnych dostawców również może nie być najłatwiejszym zadaniem. Tutaj trzeba będzie przeprowadzić dokładną analizę asortymentu i warunków oferowanych przez różnych dystrybutorów. Należy również zwrócić uwagę na historię firmy na rynku, aby nie natrafić na firmy typu firma-krzak lub jednodniowa.
Dowiedz się więcej o asortymencie i warunkach https://lotana.pl/product-category/kosmetyki-koreanskie/, hurtowni kosmetyków koreańskich od 2014 roku!
Są to dwa różne modele biznesowe, z których każdy ma zarówno wady, jak i zalety. W ramach naszego artykułu nie jesteśmy w stanie rozważyć ich wszystkich szczegółowo, ale wydarzenia ostatnich lat (w szczególności pandemia Covid, trend pracy zdalnej, wzrost popularności dostawy) pokazują, że sklepy internetowe są bardziej elastycznym i adaptacyjnym modelem biznesowym.
Dodaj komentarz