Piotr Suwałowski

Jakie funkcjonalności posiada nowa aplikacja SerwNet Mobile?

Opublikowano: 28 maja 2021

Mobilna aplikacja SerwNet to nowoczesne rozwiązanie dla firm z branży handlowej i logistycznej, które powstało, aby stale poprawiać wydajność właśnie takich przedsiębiorstw oraz ułatwiać codzienne czynności związane z ich prowadzeniem. Jakie możliwości daje to narzędzie w praktyce i kto jest jego odbiorcą?

Dane pokazują, że zarówno użytkownicy indywidualni jak i całe przedsiębiorstwa coraz chętniej korzystają z aplikacji mobilnych. Często firmy IT tworzą aplikacje mobilne dla innych biznesów, których zadaniem jest ułatwienie pracownikom codziennych czynności. Aby taka aplikacja znalazła swoich zwolenników powinna być prosta, wygodna i intuicyjna w obsłudze. Taka też jest aplikacja mobilna SerwNet Mobile dla przedsiębiorstw z branży handlowej i logistycznej. Dzięki temu cieszy się popularnością, a jej dodatkowym atutem jest nieskończona możliwość rozbudowy z zastosowaniem potrzeb każdego indywidualnego klienta. Oto jej podstawowe funkcjonalności:

Inwentaryzacje, Przyjęcie dostaw i Money Map

Aplikacja daje możliwość realizowania i rozliczania inwentaryzacji rocznych oraz inwentaryzacji częściowych na wybranych grupach towarowych. Jej użycie przekłada się na spadek strat inwentaryzacyjnych w salonach. Umożliwia również uzyskanie rzetelnej informacji o dostępności artykułu w sklepie internetowym jak i stacjonarnym. Wykorzystanie aplikacji SerwNet Mobile pozwala na weryfikację poprawności dostaw oraz oszczędność czasu w tym procesie. Towar jest wprowadzony na stan salonu bezpośrednio po zeskanowaniu, natomiast rozbieżności są wyłapywane automatycznie

Optymalne wykorzystanie przestrzeni w sklepie stacjonarnym przekłada się na wzrost sprzedaży, dlatego gospodarowanie przestrzenią ekspozycyjną jest bardzo ważne. Aplikacja SerwNet Mobile pomaga w planowaniu  zasobów w poszczególnych obszarach sklepu lub magazynu, poprzez podanie informacji  na temat sprzedaży generowanej przez część salonu (np. dany mebel, na którym znajduje się towar).

Jak to działa, czyli historia sprzedaży i informacje o produkcie

Po zeskanowaniu produktu każdy pracownik ma dostęp do jego opisu, cech charakterystycznych i szczegółowych danych. Ta funkcjonalność ma duże znaczenie w procesie szkoleniowym nowych pracowników. Uzyskiwane jest również informacje na temat sprzedaży produktu w sieci i stacjonarnie, jego dostępności w innych salonach i magazynie, a także potencjału sprzedażowego.

 

Piotr Suwałowski

Piotr Suwałowski, Prezes Zarządu SerwNet Sp. z o.o.

Wykorzystanie aplikacji umożliwia obserwację wyników sprzedażowych nowych produktów na tle całej sieci, regionu lub kategorii sklepu. Istotna jest również możliwość szybkiej weryfikacji produktów znajdujących się na liście towarów przecenionych. Po zeskanowaniu produktu pracownik od razu widzi czy jest on przeceniony, co pozwala uniknąć częstych błędów związanych z nietrafnym określeniem ceny. To znaczne ułatwienie dla monitorowania nowości i przecen w sklepie.” – skomentował Piotr Suwałowski, Prezes Zarządu SerwNet Sp. z o.o. i twórca aplikacji mobilnej SerwNet Mobile.

Drukowanie cenówek i kodów ean

Aplikacja współpracuje z drukarkami mobilnymi, w efekcie czego cenówki są drukowane bardzo wydajnie. Użytkownik zyskuje również możliwość prezentacji cen w sposób, którego nie zagwarantuje mu żadna metkownica – drukowane mogą być ceny pierwsze, ceny promocyjne, a także upust kwotowy lub procentowy. Aplikacja daje także możliwość korzystania z automatu do replenishment’u wprost z telefonu. Zamówienie wygenerowane z aplikacji może zostać zmodyfikowane przez kierownika lub bądź bezpośrednio przekazane do działu alokacji w celu realizacji.

Podsumowując, wybór rozwiązań mobilnych w branży usługowej, może okazać się ważną przewagą konkurencyjną. Stosowanie aplikacji mobilnej takiej jak nowe narzędzie SerwNet, przyczynia się do lepszej organizacji sklepu, a przez to do wzrostu zadowolenia klienta jak i lepszych wyników sprzedażowych.


SerwNet Sp. z o.o. z powodzeniem tworzy i wdraża systemy informatyczne dedykowane małym, średnim i dużym firmom bez względu na branżę, którą reprezentują. Rozwiązania te cieszą się dużą popularnością, ponieważ bez trudu mogą być one przystosowane do potrzeb konkretnej firmy, niejako „uszyte na miarę”. Między innymi dzięki temu z usług i produktów, związanych z systemami do zarządzania przedsiębiorstwem, za pośrednictwem SerwNet skorzystało już ponad 2000 klientów o różnorodnym profilu działalności.

Udostępnij ten post:



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Powiązane treści
wdrożenie ERP
Proces wdrożenia w firmie systemu ERP (Enterprise Resource P...
Terminal płatniczy
Terminale płatnicze stanowią kluczowy element dla rozwoju ma...
zmiany w prawie podatkowym
Każdego roku dochodzi do mniejszych lub większych zmian w po...
Biuro serwisowane
Wiele firm nie korzysta z własnej przestrzeni biurowej, ale...
agencja kreatywna
Agencje kreatywne zyskują w Polsce na popularności —...