Zdobywca Oskara za rolę w filmie „To nie jest kraj dla starych ludzi”, gwiazda takich hitów jak „Piraci z Karaibów” i „Skyfall”, globalny ambasador marki Chivas Regal, Javier Bardem, wziął udział w gali wieńczącej finał trzeciej polskiej edycji konkursu dla startupów Chivas Venture, która odbyła się w Nowym Teatrze w Warszawie.
Reprezentantem Polski w walce o milion dolarów została firma Neuro Device, start-up, którego celem jest opracowanie pierwszego na świecie systemu do efektywnej rehabilitacji zaburzeń mowy (afazji). W jury polskiej edycji konkursu byli: Mariusz Czerkawski (Ambasador Chivas Venture), Agnieszka Maciejowska (przedstawicielka branży startupowej), Marian Owerko (przedsiębiorca, założyciel Bakalland SA, vice-prezes Polskiej Rady Biznesu) i Eric Benoist (Prezes Wyborowa Pernod Ricard).
Chivas Venture to globalna inicjatywa marki Chivas Regal, której celem jest promowanie innowacyjnych startupów, rozwiązujących ważne problemy społeczne. Program zapewnia realne wsparcie finansowe i merytoryczne nowatorskich koncepcji, które mogą zmienić świat. Dzięki temu startupy z całego świata mogą przedstawić swój pomysł na poziomie globalnym i walczyć dofinansowanie z puli nagród wynoszącej łącznie aż 1 milion dolarów!
Zdjęcia: materiały prasowe
Dodaj komentarz