Wydarzenie, które odbędzie się w warszawskim Hotelu Sheraton, poprzedzi czwarta, ostatnia w tym roku, konferencja z cyklu „Elite Leadership Program” – projektu stworzonego z myślą o menadżerach wyższego szczebla, którzy szczególnie wysoko cenią sobie nieustający rozwój. Gościem specjalnym Gali będzie dr Bernd Schmitt – światowej sławy autorytet w dziedzinie zarządzania doświadczeniem klienta. Podczas swojego szkolenia: „Wykraczaj poza proste zadowolenie klientów, zachwycaj i wygrywaj z konkurencją” zaprezentuje nowe ścieżki rozwoju biznesu, które pozwolą firmom na zwinne dopasowanie się do pragnień i wymagań kupujących. Prelegent odwołując się do najnowszych badań
z zakresu psychologii behawioralnej oraz doświadczenia zdobytego w trakcie współpracy przy projekcie Possible Future World, przedstawi kluczowe rozwiązania biznesowe, które prowadzą do osiągania zysków, a w które nie warto dłużej inwestować.
ICAN Institute wspiera liderów w rozwijaniu umiejętności biznesowy. Ideą konkursu jest wyróżnienie najlepszych przedsiębiorców i docenienie ich pracy. Organizatorzy pragną uhonorować tych, którzy od co najmniej trzech lat, zarządzają firmami zarejestrowanymi lub mają centralę w Polsce. Ponadto przedsiębiorstwa te powinny osiągać obroty na poziomie powyżej 400 mln złotych.
Nagroda i uroczysta gala jej wręczenia będą wyjątkową okazją do integracji środowiska biznesowego, wymiany spostrzeżeń i wzajemnej inspiracji. Już teraz zapraszam na podwójne święto – i dla naszej firmy i dla polskich liderów – powiedział dr Witold Jankowski, prezes zarządu ICAN Institute oraz redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska”.
Więcej informacji na temat konkursu znaleźć można na stronie liderzyjutra2016.pl
Partnerem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza oraz Magazyn VIP
W latach 1992-2000 był profesorem zarządzania i ekonomii w Lakehead University, w Ontario, w Kanadzie. Od 1993 r. Jest prezesem ICAN Institute, zajmującego się m.in. działalnością szkoleniową i konsultingową. Prowadzi własne szkolenia „Management”, realizuje także wdrożenia programów elearningowych opartych o produkty Harvard Business School Publishing. Działa na rzecz polskich organizacji dzieląc się wiedzą o najlepszych praktykach menadżerskich. Doradza firmom, szkoli w ramach zaawansowanych programów edukacyjnych dla kadry zarządzającej. Jako konsultant i trener pracował m.in. z firmami: Lyreco, Ciech S.A., TP S.A., Eurozet, GlaxoSmithKline, Biomerieux Polska, Kolporter, Grupa PSB, Węglokoks.
Ukończył studia Executive Master of Business Administration, University of Minnesota, Carlson School of Management oraz Wydział Nawigacyjny Wyższej Szkoły Morskiej w Gdyni. Od marca 2004 jest wykładowcą w ICAN Institute. Specjalizuje się m.in. w zagadnieniach zarządzania strategicznego, sprzedaży, marketingu, ekonomiki przedsiębiorstwa. W latach 2004-2005 pełnił funkcję Wiceministra Finansów RP w rządzie Premiera Marka Belki.
Od sierpnia 2006 r. jest wydawcą polskiej edycji miesięcznika Harvard Business Review. Pracował m.in. dla takich firm, jak: Medicover Holding BV jako dyrektor Grupy ds. Sprzedaży i Marketingu; Norwich Union jako country manager of life and pension operations Poland; Powszechne Towarzystwo Emerytalne Norwich Union SA jako prezes zarządu; TUiR Warta SA jako wiceprezes zarządu; Agros Holding SA jako dyrektor Grupy
ds. Sprzedaży i Marketingu; B.P.S. Consultants Poland Sp. z o.o. jako prezes zarządu. Od 2009 r. jest Wiceprezydentem Pracodawców Rzeczypospolitej Polskiej.
Dziennikarz i analityk biznesowy, od sześciu lat związany z polską edycją „Harvard Business Review Polska” w roli zastępcy redaktora naczelnego. Wcześniej był m.in. zastępcą redaktora naczelnego „Pulsu Biznesu” oraz współtwórcą i wydawcą takich serwisów jak pb.pl i newsweek.pl. Specjalizuje się w obszarze strategii biznesowych i zarządzania, jest ekspertem w zakresie opracowywania studiów przypadku i raportów analitycznych dotyczących przedsięwzięć biznesowych.
Ukończyła Szkołę Główną Gospodarstwa Wiejskiego. Prawie od początku swojej drogi zawodowej związana z ICAN Institute. W październiku 2015 objęła stanowisko Marketing Service Manager ICAN Institute. Odpowiada za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej. Koordynuje planowanie i zarządzanie właściwą segmentacją klientów oraz definiowaniem i realizowaniem strategii komunikacji marketingowej. Zarządza tworzeniem i realizacją kampanii dla produktów szkoleniowych, konferencyjnych i wydawniczych.
Absolwent Wydziału Marketingu i Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Badaniami rynkowymi zajmuje się od 1998 roku. Pracował w kilku firmach badawczych na stanowiskach kierowniczych: MEMRB, Synovate, IPSOS. Odpowiedzialny był za budowanie standardów realizacji badań, prowadzenie jakościowo-ilościowych zespołów badawczych oraz koordynację złożonych programów badawczych o zasięgu lokalnym i regionalnym.
W ciągu 16 lat przeprowadził kilkaset projektów badawczych dla różnych branż. Prowadził warsztaty strategiczne, budował modele badawcze i wdrażał nowe metodologie, był odpowiedzialny za sprzedaż i marketing w firmach badawczych. Prelegent na konferencjach branżowych i wykładowca na UW i SGH. Specjalizuje się w badaniu trendów rynkowych oraz diagnostyce organizacyjnej, odpowiedzialny jest za rozwój
i wdrażanie nowych metodologii badawczych.
Dodaj komentarz