Warto być uczciwym, robić swoje mimo przeciwności losu i zazdrości innych. Warto traktować klienta jak człowieka, a nie bankomat, zaś swoją pracę wykonywać z pasji, a nie z przymusu – zdradza sekret swojego sukcesu Magdalena Nowak, CEO Wealth Management Services Sp. z o.o.
Magdalena Nowak − Spójność w działaniu, kompetencje i doświadczenie to podstawa budowy zaufania w biznesie, zwłaszcza w takim, gdzie komuś takiemu jak ja powierza się poukładanie spraw życiowych. Bycie doradcą sukcesyjnym nie jest łatwe. Pomagam zarówno przedsiębiorcom, jak i osobom prywatnym. Zakres moich działań jest bardzo szeroki − od spraw rodzinnych, przez bankowe, w tym CHF, i odzyskiwanie środków, po odpowiedzi na pozwy, ugody i mediacje.
Ważne jest też sprawdzone grono partnerów. Na co dzień współpracuję z kilkoma zaufanymi kancelariami w Polsce. Jako dyrektor operacyjny w firmie LegalHut mam też do dyspozycji zespół prawników o różnych specjalizacjach. Dlatego każdy, kto do mnie przychodzi, otrzymuje usługi na najwyższym poziomie. Wszystkich traktuję indywidualnie, przez co nie wpadam w rutynę i nie działam schematycznie. Tylko takie podejście pomaga odnaleźć źródło problemu.
Magdalena Nowak − Przez wiele lat byłam pośrednikiem finansowym, stąd moja wiedza na temat umów bankowych i pozabankowych oraz działania systemu bankowego i klauzul niedozwolonych. To pozwala na zupełnie inną „rozmowę” z bankiem w sytuacji spornej i prowadzi do wielu wygranych. Kiedyś moja znajoma powiedziała: „Masz takie własne życiowe doświadczenie. Dlaczego tego nie wykorzystasz?”. Dało mi to do myślenia. Sama jestem po dwóch rozwodach, wygrałam swoje sprawy związane z alimentami i pozbawianiem władzy rodzicielskiej. Teraz pomagam w tym innym. Przy sukcesji również występują kwestie związane z prawem rodzinnym, tak naprawdę wszystkie świadczone przeze mnie usługi są ze sobą powiązane.
Magdalena Nowak − Ukończyłam podyplomowe studia MBA oraz w zakresie negocjacji i mediacji. Jestem również członkinią kilku klubów biznesu, co pomaga poszerzać grono przedsiębiorców i łączyć ich biznesy, a na tym przecież polega networking. Zawsze jestem w stanie polecić czyjeś usługi, jeśli tylko mam pewność, że zostaną one należycie wykonane. Tak zyskuje się kolejnych klientów i buduje się relacje.
Magdalena Nowak − Cieszę się, że w tym roku znalazłam się na Gali VIP, a jeszcze bardziej z tego, że otrzymałam statuetkę VIP Biznesu 2022. Podobnie jak nagrodę Wiktoria – Znak Jakości Przedsiębiorców, którą odebrałam w 2021 roku, a w br. stałam się jej ambasadorem. To pokazuje, że warto być uczciwym, robić swoje mimo przeciwności losu i zazdrości innych. Warto traktować klienta jak człowieka, a nie bankomat, zaś swoją pracę wykonywać z pasji, a nie z przymusu. Otaczajmy się ludźmi, którzy ciągną nas w górę, nie w dół.
Rozmawiała Marlena Szczęsna
Krótko rzeczowo i na temat
NIC ująć i NIC dodać
Pełna profesja i kompetencje to droga na szczyt Oby jak najwięcej sukcesów spotkało czego z głębi duszy i SERCA PANI ŻYCZĘ