Michał Kierepka – Dla nas pod pojęciem jakości usług kryje się spełnienie w jak największym stopniu oczekiwań klienta na każdej płaszczyźnie jego kontaktu z naszą firmą. Zdajemy sobie sprawę, że oczekiwania są rzeczą bardzo subiektywną. Dlatego też każdym działaniem staramy się im sprostać w jak największym zakresie, pamiętając, że zawsze nadrzędnym celem jest zadowolenie klienta i budowanie z nim długotrwałych relacji.
Wymiernym wyznacznikiem jest wynik ankiety zadowolenia, w której najwyższa nota określana jest jako „klient szczególnie zadowolony”. Dlatego też nasza firma przywiązuje olbrzymią wagę do kwalifikacji i umiejętności pracowników, czasu trwania procesu usługowego.
Michał Kierepka – Rankingi same w sobie nie są naszym celem, są jedynie pochodną realizacji strategii, którą przyjęliśmy w naszej firmie. Zdobycie po raz kolejny zaszczytnego pierwszego miejsce w rankingu TOP50 oraz pobicie rekordu sprzedaży nowych samochodów w roku 2015 z wynikiem 15 702 sztuk utwierdza mnie jako prezesa w słuszności obranego kierunku rozwoju. Dla naszego całego zespołu, który mozolnie pracował na osiągnięcie tego celu, to silna motywacja do dalszej pracy.
Sukces ten jeszcze bardziej uwiarygadnia naszą pozycję na rynku jako rzetelnego partnera. Jako największa sieć dealerska w Polsce jesteśmy odpowiednio przygotowani do obsługi dużych kontraktów. Nie spoczywamy na laurach i sami podnosimy sobie poprzeczkę zarówno w zakresie rozwoju firmy.
Michał Kierepka – Jako zarząd inwestujemy w ludzi, którzy są najważniejszym zasobem firmy. Nasza kadra cieszy się zaufaniem zarówno wśród klientów indywidualnych, flotowych, jak i partnerów instytucjonalnych. Nasza marka posiada dobrą opinię na rynku, jest znana i poważana w branży. Wieloletnie doświadczenie, wiarygodna i stabilna pozycja, kompleksowa obsługa, duża dostępność dzięki rozbudowanej sieci sprzedaży w całej Polsce – to wszystko według mnie wpływa na sukces, który osiągnęliśmy.
Michał Kierepka – Od jakieś czasu zauważam na polskim rynku trend w zmianie mentalności. Jeszcze do niedawna większym zainteresowaniem cieszyły się samochody sprowadzane. Obecnie tendencję wzrostową odnotowujemy wśród aut nowych lub samochodów używanych, ale pochodzących z wiarygodnego źródła, np. takiego jak dealer. Niewątpliwie niebagatelny wpływ na to mają nowe oferty finansowania.
Dzięki możliwości oferty finansowej VW Bank, czyli Audi Perfect Lease w przypadku Audi czy Easy Drive dla VW, nasze samochody stały się jeszcze bardziej dostępne dla szerszej klienteli. Powyższe rozwiązania VW Bank zmieniły warunki funkcjonowania na rynku.
Polski rynek motoryzacyjny jest obecnie bardzo trudny, istnieje na nim bardzo duża konkurencja, ale naszymi działaniami staramy się poradzić sobie z tymi przeciwnościami. Myślę, że czeka nas jeszcze sporo wyzwań, zanim osiągniemy poziom rynków zachodnich.
Michał Kierepka – Krotoski-Cichy to ponad 25 lat doświadczenia w branży motoryzacyjnej, renoma i uznana pozycja na rynku. Jesteśmy największą siecią dealerską w Polsce, posiadając obecnie 30 salonów. Firma to ponad tysiąc pracowników z wieloletnim doświadczeniem. Posiadamy parę tysięcy nowych samochodów na stoku oraz kilkaset aut używanych, dostępnych od ręki.
Zapewniamy kompleksowe usługi w każdym zakresie związanym z użytkowaniem samochodu. Począwszy od sprzedaży samochodów nowych Audi, VW, VW użytkowych, Seat i Škoda dla klientów indywidualnych i flotowych, skończywszy na serwisie, ubezpieczeniach, dogodnych formach finansowania, naprawie powypadkowej, serwisie blacharsko-lakierniczym, autopomocy, odkupie samochodów wszystkich marek i sprzedaży aut używanych do stacji demontażu pojazdów.
Michał Kierepka – Zwycięstwo w TOP50 oprócz motywacji nie ma bezpośredniego wpływu na nasze plany rozwojowe. Utwierdza mnie jedynie w przekonaniu, że idziemy w dobrym kierunku.
Plany rozwojowe na ten rok mamy bardzo ambitne, to m.in. budowa nowego salonu Audi w Łodzi, który będzie naszym drugim obiektem w tym mieście. Przymierzamy się również do nowych inwestycji w Szczecinie oraz Poznaniu. Mamy w planach otwarcie autoryzacji Das Welt Auto – samochodów używanych marki VW z gwarancją – w Łodzi, czy kompleksowej przebudowy salonu VW w Nadarzynie. Osiągnięcie po raz kolejny pierwszego miejsca w TOP 50 daje mi i całej załodze większą motywację do dalszej, jeszcze bardziej wzmożonej pracy.
Michał Kierepka – Z moich obserwacji wynika, że klienci stają się coraz bardziej wymagający, oczekują coraz wyższego poziomu obsługi oraz bardziej spersonalizowanego podejścia. Staramy się wsłuchiwać w potrzeby naszych klientów, by wyjść im naprzeciw. Przykładem może być usługa door 2 door, którą świadczymy, zapewniając i gwarantując naszym klientom mobilność. Oczywiście nowym i jeszcze raczkującym w Polsce trendem jest użytkowanie auta za relatywnie niską opłatę, a nie jego posiadanie, czyli klasyczny zakup. W uproszczeniu chodzi tutaj o niską ratę za użytkowanie auta i możliwość jego zwrotu po umówionym wcześniej okresie, co przybliża klientów do możliwości jeżdżenia wymarzonym samochodem.
Rozmawiała Małgorzata Szerfer
Niezły wynik!