Każdy kosmetyk, który tworzę, daje mi satysfakcję, ale jest także ogromną inspiracją, służącą dalszej pracy twórczej w poszukiwaniu nowych doskonalszych formuł − mówi Monika Kosieniak, twórca marek The Secret Soap Store i coolCOOLa, a także ponad 60 marek własnych − kosmetyków naturalnych zawierających czyste ekstrakty roślinne, ziołowe i olejki eteryczne, które wspomagają skórę oraz jej naturalne funkcje
Monika Kosieniak − Mam pełną głowę pomysłów. Czasami zastanawiam się, czy one się kiedyś wyczerpią. Mam bujną wyobraźnię i wiele projektów rodzi mi się w głowie dzień i noc, czasami ciężko usnąć. Przy tworzeniu marek własnych dla swoich klientów staram się znaleźć balans pomiędzy tym, co chce mieć klient, a tym, co jest aktualnie na topie, i doradzić tak, aby to się na końcu jeszcze sprzedawało.
Monika Kosieniak − Tak, wszystkie kosmetyki, które tworzę, pięknie pachną, ponieważ po pierwsze kocham świat zapachów, a po drugie ludzie kupują nosem. Przez lata setki razy obserwowałam swoich klientów i za każdym razem gesty są takie same – w pierwszym odruchu sięgają po kosmetyk, a zaraz po tym go wąchają. Tak jest zawsze, dlatego zdobywam ludzi zapachami. Aromaterapia wzbudza w prawie każdym z nas niesamowite emocje. Często kojarzymy miejsca z określonym zapachem, mówi się nawet o ulubionych zapachach z dzieciństwa.
Monika Kosieniak − W ofercie kosmetyków naszych marek mamy blisko 2 tys. pozycji. Największą popularnością cieszą się nasze kremy do rąk z 20-procentową zawartością masła shea. Te kremy są inne niż większość dostępnych na rynku produktów, są bardzo gęste i odżywcze, a przy tym wydajne. Mocno regenerują ręce, zwłaszcza w okresie zimowym. No i oczywiście pięknie pachną − są aż w 15 różnych „smakach”.
Monika Kosieniak − Są tajemnice, zawsze jakieś są. Wielu z nich nie zdradza się do końca, ale też nie ma takiej potrzeby, bo projekty marek własnych, które tworzę dla swoich klientów, są niepowtarzalne i indywidualne. Po co się powtarzać, skoro mam w głowie nieograniczoną ilość pomysłów? Do każdego klienta podchodzę bardzo indywidualnie.
Monika Kosieniak − We współpracy z The Secret Soap Store może oczekiwać przede wszystkim pełnego profesjonalizmu ze strony niesamowicie zgranego zespołu cudownych ludzi, którzy pracują dla marki. Dodatkowo po współpracy ze mną można się spodziewać, że marka będzie wyjątkowa. Dlaczego? Bo zajmuję się tym już 30 lat, mam olbrzymie doświadczenie w tej branży. Odpowiadam za ponad 60 marek własnych dla swoich klientów, a co jeszcze ważniejsze, jestem pasjonatką i kocham to, co robię.
Monika Kosieniak − W przyszłym roku szykujemy dla naszych fanów dużo niespodzianek, już wkrótce startujemy z innowacyjnym projektem „Podróży po składnikach kosmetyków” i uruchamiamy swój kanał na YouTube oraz w mediach społecznościowych. Zabierzemy swoich fanów w podróż dookoła świata. Odwiedzimy wiele niesamowitych miejsc, w których rosną składniki używane do naszych kosmetyków. Stosowanie kosmetyków naturalnych, które otrzymuje się właśnie ze składników występujących w przyrodzie lub produkowanych przez naturę, gwarantuje bezpieczną i zdrową pielęgnację skóry, bez zakłócania jej naturalnych procesów odnowy. To dziś dynamicznie rosnący trend na rynku kosmetycznym. Zapraszamy do naszego świata pasji!
Rozmawiała Barbara Michorowska
podziwiam takie kobiety – BRAWO
Panią Monikę miałam okazję poznać ok 10 lat temu, stworzyła wtedy linię kosmetyczną opartą o żródła natury ( nie będę zdradzać szczegółów). Linia w tej chwili bardzo mocno rozbudowana, jedna z topowych w leczeniu problemów skórnych. Zanim pojawiła się P. Monika to były zwykłe kremy. Wraz z Nią przyszła świeżość, zapach i działanie. Kosmetyki TSSS pachną obłędnie, niezmiennie kocham kremy do rąk, kule kąpielowe i ponad wszystko peelingi ( polecane szczególnie dla leni względem smarowania, po nich nie trzeba 🙂 )