Współcześnie działające sklepy franczyzowe opierają się bardzo często o nowe technologie. Ułatwiają one wykonywanie określonych zadań przez franczyzobiorców. Im więcej nowoczesnych rozwiązań, tym lepsza sytuacja pracowników i klientów sklepu.
Dzięki nowoczesnym technologiom można zachować świeżość produktów w sklepie na dłużej. Pomagają one także w komunikacji z pracownikami i urządzeniami oraz w bieżącym zarządzaniu, kreując doskonałą ofertę franczyzy dla klientów.
Wśród nowinek technologicznych, które są dostępne w ramach oferty franczyzy, znajdują się m.in. inteligentne lodówki. Tego typu urządzenia pozwalają na zachowanie świeżości różnych produktów spożywczych, dzięki dopasowaniu do nich samodzielnie odpowiedniej temperatury chłodzenia. Jeśli chodzi o oferty franczyzy, szczególnym uznaniem cieszą się smart lodówki, które informują franczyzobiorcę o awariach i nieustannie się uczą, biorąc pod uwagę to, co się w nich przechowuje.
Nowoczesne technologie we franczyzach są wykorzystywane także do polepszenia komunikacji w sklepie, zarówno dla Klientów, jak i pracowników sklepu typu franczyza. Oferty na dostarczenie inteligentnych sprzętów ma np. sieć Żabka. Dzięki nowoczesnej technologii możliwa jest poprawa obsługi klientów i zmniejszenie czasu na wykonanie określonych prac. Doskonałym tego przykładem są smart słuchawki, które oferuje pracownikom sklepów franczyza Żabka. To nowoczesne urządzenie zapewnia komunikację między pracownikami zlokalizowanymi w różnych miejscach punktu handlowego (np. między pracownikiem obsługującym kasę fiskalną a tym, który znajduje się na zapleczu), ale również na otrzymanie cennych informacji od sprzętu w sklepie. Poprzez łączność bezprzewodową wysyłane są bowiem m.in. komunikaty od ekspresu do kawy, że należy go wyczyścić, czy też od piekarnika, że należy uzupełnić parówki podgrzewane do hot-dogów. Dzięki temu oferta franczyzy jest kompletna w każdym momencie.
W prowadzeniu sklepu franczyzowego pomocne będą także darmowe aplikacje. Jedną z nich jest dostępny we franczyzie Żabka Cyberstore. Taka aplikacja pozwala na kontrolowanie dostaw, oferty franczyzy (a więc dostępności produktów na półkach) oraz obrotów sklepu, przydzielając zadania pracownikom. Kompleksowe informacje związane z franczyzą dostępne są z poziomu smartfona na bieżąco. Na przykład w aplikacji co 15 minut generowany jest raport sprzedaży. Dostępna jest także opcja śledzenia dostawy do sklepu franczyzowego na bieżąco. Z takimi nowoczesnymi rozwiązaniami prowadzenie sklepu franczyzowego jest proste.
materiał sponsorowany
Dodaj komentarz