Franczyza

Nowoczesne technologie – ważny element współczesnych franczyz

Opublikowano: 22 lutego 2023

Współcześnie działające sklepy franczyzowe opierają się bardzo często o nowe technologie. Ułatwiają one wykonywanie określonych zadań przez franczyzobiorców. Im więcej nowoczesnych rozwiązań, tym lepsza sytuacja pracowników i klientów sklepu.

Dzięki nowoczesnym technologiom można zachować świeżość produktów w sklepie na dłużej. Pomagają one także w komunikacji z pracownikami i urządzeniami oraz w bieżącym zarządzaniu, kreując doskonałą ofertę franczyzy dla klientów.

Franczyza – oferty na inteligentne lodówki

Wśród nowinek technologicznych, które są dostępne w ramach oferty franczyzy, znajdują się m.in. inteligentne lodówki. Tego typu urządzenia pozwalają na zachowanie świeżości różnych produktów spożywczych, dzięki dopasowaniu do nich samodzielnie odpowiedniej temperatury chłodzenia. Jeśli chodzi o oferty franczyzy, szczególnym uznaniem cieszą się smart lodówki, które informują franczyzobiorcę o awariach i nieustannie się uczą, biorąc pod uwagę to, co się w nich przechowuje.

Sklep franczyzowy a wykorzystanie nowoczesnych technologii w komunikacji

Nowoczesne technologie we franczyzach są wykorzystywane także do polepszenia komunikacji w sklepie, zarówno dla Klientów, jak i pracowników sklepu typu franczyza. Oferty na dostarczenie inteligentnych sprzętów ma np. sieć Żabka. Dzięki nowoczesnej technologii możliwa jest poprawa obsługi klientów i zmniejszenie czasu na wykonanie określonych prac. Doskonałym tego przykładem są smart słuchawki, które oferuje pracownikom sklepów franczyza Żabka. To nowoczesne urządzenie zapewnia komunikację między pracownikami zlokalizowanymi w różnych miejscach punktu handlowego (np. między pracownikiem obsługującym kasę fiskalną a tym, który znajduje się na zapleczu), ale również na otrzymanie cennych informacji od sprzętu w sklepie. Poprzez łączność bezprzewodową wysyłane są bowiem m.in. komunikaty od ekspresu do kawy, że należy go wyczyścić, czy też od piekarnika, że należy uzupełnić parówki podgrzewane do hot-dogów. Dzięki temu oferta franczyzy jest kompletna w każdym momencie.

Aplikacje do prowadzenia sklepu – skuteczne w kreowaniu oferty franczyzy

W prowadzeniu sklepu franczyzowego pomocne będą także darmowe aplikacje. Jedną z nich jest dostępny we franczyzie Żabka Cyberstore. Taka aplikacja pozwala na kontrolowanie dostaw, oferty franczyzy (a więc dostępności produktów na półkach) oraz obrotów sklepu, przydzielając zadania pracownikom. Kompleksowe informacje związane z franczyzą dostępne są z poziomu smartfona na bieżąco. Na przykład w aplikacji co 15 minut generowany jest raport sprzedaży. Dostępna jest także opcja śledzenia dostawy do sklepu franczyzowego na bieżąco. Z takimi nowoczesnymi rozwiązaniami prowadzenie sklepu franczyzowego jest proste.

materiał sponsorowany 

Udostępnij ten post:



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Powiązane treści
Ewa Kraińska
AI już kieruje naszymi zakupami. To jest aktualna rz...
biuro rachunkowe
Biura rachunkowe mogą podchodzić do realizacji usług w różny...
e-commerce
W erze cyfrowej, gdzie każde kliknięcie ma znaczenie, zakupy...
e-commerce
A gdyby tak roboty wyręczały nas w codziennych czynnościa...
Małgorzata Kuliga
Biznes to dla nas nie tylko zarobek, lecz przede wsz...