Opakowania

Opakowania, dzięki którym się wyróżnisz! Jak zadbać o detale i zaimponować klientom

Opublikowano: 25 marca 2021

W dzisiejszych czasach ważne są najmniejsze detale. Konkurencja na rynku e-commerce jest ogromna, dlatego istotne jest to, aby twój produkt się wyróżniał. Warto już na samym początku zaimponować klientowi.

Opakowania, czyli pierwszy kontakt z klientem

Gdy klient zamawia produkt, to opakowanie jest pierwszą rzeczą, z którą będzie miał kontakt. Z tego powodu musi się ono dobrze wyróżniać, aby przykuć uwagę i wzbudzić zafascynowanie produktem.

W mediach społecznościowych sporą popularnością cieszą się tak zwane unboxingi. Polegają one na nagrywaniu procesu rozpakowywania przesyłki i pokazaniu widzom, jak wygląda opakowanie oraz naturalnie przedstawienie zawartości. Ludzie lubią nietypowe opakowania z nadrukiem, które aż proszą się o poświęcenie im nieco uwagi.

Pudełka kartonowe dają naprawdę przeogromne pole do manewru. Zwykły szary karton na nikim nie zrobi wrażenia. Z tego powodu warto zrobić z tego elementu kolejny atut naszej firmy. Kto wie, ilu klientów zechce opublikować zdjęcie naszej paczki w swoich social mediach tylko dlatego, że ładnie się prezentuje? A przecież to w zasadzie darmowa reklama!

Opakowania kartonowe z nadrukiem sposobem na wyrażenie siebie?

Wielu sprzedawcom zależy na tym, aby nadać swoim produktom głębi. W czasie ogromnej konkurencji na rynku e-commerce ważne jest podkreślenie tego, że oferowany przez nas towar jest wyjątkowy. Można osiągnąć taki efekt za pomocą odpowiednio zaprojektowanego pudełka kartonowego.

Warto skorzystać z usług firmy, która oferuje szeroki wachlarz konfiguracji. Opakowania fasonowe – bardzo dobrze znane ze sklepów internetowych, które doskonale nadają się na opakowania wysyłkowe i zbiorcze, pudełka produktowe, a także opakowania kartonowe z nadrukiem idealnie skrojone pod zamówienia „na wynos”.

Jeśli masz swój wymarzony wzór pudełka, w takim wypadku tym bardziej powinieneś zgłosić się do Drukomatu. Specjaliści pomogą Ci stworzyć opakowanie z nadrukiem, które z pewnością przypadnie do gustu klientom.

Jeśli nie wiesz, jaki wzór byłby dla ciebie najbardziej odpowiedni, zawsze możesz skontaktować się z firmą. Osoby, które tworzeniem opakowań zajmują się od lat, z całą pewnością będą potrafiły ci doradzić. Pamiętaj także o tym, że istnieje możliwość zamówienia zestawu próbek opakowań. W ten sposób ocenisz, jaki rodzaj najbardziej spełniałby twoje oczekiwania!

Opakowania, o jakich nawet nie marzyłeś

Aktualnie pudełka produktowe lub prezentowe mogą przybierać niemalże dowolny wygląd. Dlatego też warto zastanowić się nad tym, w jaki sposób najlepiej podkreślić twój produkt.

Wybór jest naprawdę ogromny:

  • pudełka dno – wieczko
  • pudełka fasonowe
  • pudełka kieszonka otwarta
  • pudełka kieszonka zamykana
  • pudełka prezentowe – 4 ścianki z rozetą
  • pudełka prezentowe – 6 ścianek z rozetą
  • pudełka prezentowe – torebka z zamknięciem
  • pudełka prezentowe z uchwytem
  • pudełka produktowe
  • pudełka produktowe z zawieszką
  • pudełka samozamykające
  • pudełka sleeve

Pudełko to jednak nie tylko kształt. Równie ważne jest dobranie odpowiedniego surowca. Pamiętaj, że grubość oraz kolor kartonu powinien być dopasowany do charakteru twojego produktu. Towar eko powinien mieć opakowania w takim tonie. Niech wszystko łączy się w spójną całość!

Jeśli uważasz, że opakowanie to coś, co powinno się naprawdę mocno wyróżniać, zastanów się nad uszlachetnieniami. Nietypowy wzór, rozmiar i wyjątkowe podłoże uzupełnią detale w postaci wybiórczego lakieru UV na wybranych elementach projektu graficznego albo pokrycie opakowania matową folią, która stworzy u odbiorcy poczucie obcowania z produktem z wysokiej półki.

Klienci lubią mieć świadomość tego, że obcują z produktem premium. Z tego powodu tak ważne jest stworzenie unikalnego opakowania. Odpowiednio przygotowane pudełko kartonowe może sprawić, że paczka zyska na uroku, a klient od samego początku będzie odczuwał ekscytację związaną z produktem, który nabył. Pamiętaj, detale naprawdę robią różnicę!

Jan Strychacz

 

 

Udostępnij ten post:



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Powiązane treści
InPost
Tworzenie prężnie działającego biznesu e-commerce to wyzwani...
Ewa Kraińska
AI już kieruje naszymi zakupami. To jest aktualna rz...
TUBA BOX
Czy zastanawialiście się kiedyś, jak zaskoczyć obdarowywaną...
e-commerce
W erze cyfrowej, gdzie każde kliknięcie ma znaczenie, zakupy...
e-commerce
A gdyby tak roboty wyręczały nas w codziennych czynnościa...