Passat Alltrack – auto na każdą okazję

Opublikowano: 1 kwietnia 2016
Passat Alltrack

Passat Alltrack

Niemiecki koncern rozszerzył swoją ofertę aut w segmencie D – ósma generacja w porównaniu do standardowego Passata została mocno zmieniona. Alltrack charakteryzuje się niepowtarzalną stylistyką oraz prawie nieograniczonymi możliwościami, sprawdzi się perfekcyjnie w mieście i w terenie

Nowy model – podobnie jak poprzednik – został skonstruowany na bazie Passata w wersji kombi. Czym wyróżnia się Passat Alltrack spośród innych modeli z tego segmentu?

Z pewnością masywne zderzaki i osłony progów, stały napęd na cztery koła – 4Motion – oraz wysokość zawieszenia, podwyższona o 27,5 mm w stosunku do prześwitu standardowego Passata. W nadkolach zamontowane są 18-calowe alufelgii. Przyczepność Alltracka potwierdza wspomniany napęd 4×4, który współpracuje ze specjalnym trybem jazdy Offroad. Głównym elementem systemu jest sprzęgło typu Haldex piątej generacji. Elektroniczny mechanizm różnicowy EDS spełnia rolę poprzecznych blokad dla wszystkich kół, jest to element elektronicznego układu stabilizacji.

Passat Alltrack

Passat Alltrack

Kabina Alltracka jest przestronna i elegancka, oferuje sporo możliwości. Poza licznymi systemami bezpieczeństwa, które wspomagają auto, takimi jak Front Assist, który wyposażony jest w funkcję awaryjnego hamowania w mieście oraz rozpoznawania pieszych, kierowca ma do dyspozycji wyświetlacz head-up oraz systemy multimedialne nowej generacji, np. Google Android Auto czy MirrorLink.

W wyposażeniu nowego Passata znajdziemy system, który daje kierowcy możliwość wyboru trybu jazdy. Poza znanymi ze standardowej wersji modelu trybami Eco, Normal, Sport i Individual w Alltracku kierowca ma do wyboru dodatkowy tryb Offroad do jazdy terenowej.

Model w ofercie otrzymał pięć silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa, dwa benzynowe z turbodoładowaniem – 2.0 TSI 150 KM i 2.0 TSI 220 KM – oraz trzy turbodiesle – 2.0 TDI o mocach 150 KM, 190 KM i 240 KM. Wszystkie spełniają normę emisji spalin Euro 6. System Start-Stop, a także system odzyskiwania energii hamowania należą do wyposażenia standardowego. Najsłabsze silniki będą oferowane w połączeniu z sześciobiegową ręczną skrzynią biegów, natomiast pozostałe jednostki napędowe seryjnie współpracują z dwusprzęgłową sześciobiegową skrzynią DSG.

Volkswagen przygotował bardzo uniwersalne auto, na co dzień znakomicie sprawdzi się jako komfortowa limuzyna, poradzi sobie w miejskich wojażach oraz w dalszej podróży autostradą. Dzięki napędowi na cztery koła i prześwitowi wynoszącemu prawie 18 cm jest również idealne do jazdy w terenie.

Udostępnij ten post:



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *