Poprawa jakości i komfortu przy jednoczesnym utrzymaniu sprawności terenowej, wytrzymałości i ładowności to najważniejsze założenia przyjęte przez konstruktorów modelu. NP300 to bardzo solidne auto o mocnym podwoziu, które uzupełniono nowymi rozwiązaniami technicznymi.
W palecie silników dla Europy znajdzie się 2.3-litrowy diesel dCi. Pierwszy wariant mocy to 160 KM, drugi dzięki dodatkowej turbosprężarce dostarcza 190 KM. W porównaniu z dotychczasowym modelem NP300 Navara z tymi wysokoprężnymi jednostkami ma spalać o około 24 proc. paliwa mniej.
Już w podstawowej wersji Visia samochód imponuje bogatym wyposażeniem. Do dyspozycji są: klimatyzacja, radioodtwarzacz CD, siedem poduszek powietrznych, moduł Bleetooth, system kontroli trakcji, system wspomagania ruszania pod górę oraz zjazdu ze wzniesienia, tempomat, ogranicznik prędkości.
W standardzie zamontowany jest także elektroniczny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, a w nadwoziu Double Cab system automatycznego hamowania awaryjnego. W wersji Acenta wyposażenie poszerzono m.in. o felgi ze stopów metali lekkich, chromowane elementy nadwozia, inteligentny kluczyk I-Key.
Najbogatsza wersja Tekna oferuje dodatkowo przednie reflektory w technologii Full LED, relingi dachowe, system kamer 360º. Niewątpliwą zaletą jest system NissanConnect – multimedialna nawigacja z siedmiocalowym wyświetlaczem.
Za dopłatą można zamówić skórzaną tapicerkę foteli z fotelem kierowcy regulowanym w ośmiu kierunkach oraz szyberdach. Do wszystkich wersji nowego Nissana NP300 Navara w wyposażeniu opcjonalnym, za dopłatą znajdziemy haki holownicze z wtyczkami siedem lub trzynaście pin.
Dzięki imponującej maksymalnej masie przyczepy 3,5 kg Nissan Navara NP300 na pewno sprosta najtrudniejszym zadaniom oraz najbardziej intensywnej eksploatacji.
Miałem poprzednią wersję
Sprzedałem po przejechaniu 155000
Bez większych awarii