Grupa Wrosystem

Piotr Wróblewski – Z dobrym zespołem można wiele osiągnąć

Opublikowano: 31 października 2019

Duży nacisk kładziemy na podnoszenie kwalifikacji naszego zespołu, ponieważ zdajemy sobie sprawę z tego, że także to buduje nasz wizerunek marki godnej zaufania. A doświadczeni i nieustannie podnoszący swoje kwalifikacje pracownicy, których łączy zaangażowanie i odpowiedzialność za sukces naszych klientów, to bez wątpienia atut – mówi Piotr Wróblewski, założyciel i właściciel Grupy Wrosystem

Jak duża konkurencja panuje w segmencie usług elektrycznych dla budownictwa i jak osiągnęli państwo obecną pozycję?

Piotr Wróblewski, założyciel i właściciel Grupy Wrosystem

Piotr Wróblewski, założyciel i właściciel Grupy Wrosystem

Piotr Wróblewski – Nasza obecna pozycja to efekt 12 lat ciężkiej pracy. Jestem dumny, że razem z pracownikami stworzyliśmy markę rozpoznawalną i cenioną w kraju, jak również za granicą, głównie na terenie Niemiec. Oczywiście na rynku usług elektrycznych panuje konkurencja, niemniej jednak – z pełnym jej poszanowaniem – robimy swoje, wiedząc, że indywidualne podejście do klienta, przy zachowaniu standardów najwyższej jakości, jest gwarantem sukcesu realizowanych przez nas projektów.

Deklarują państwo, że nie boją się trudnych i nietypowych zadań. Jakie projekty są państwa domeną i co do tej pory było największym wyzwaniem?

Piotr Wróblewski – Portfolio Grupy Wrosystem jest bardzo bogate i obejmuje realizacje w obiektach mieszkalnych, przemysłowych, budynkach użyteczności publicznej oraz na statkach. Każdy projekt jest inny, wymaga odpowiedniego przygotowania i zaangażowania, a także dostosowania do obowiązujących na miejscu procedur. Nie chciałbym wskazywać, jakie prace są naszą domeną, do każdego przedsięwzięcia podchodzimy indywidualnie. Niemiecki Bank Federalny, Szpital Uniwersytecki w Kilonii, hala produkcyjna Haribo czy stocznia w Gdańsku to tylko niektóre obiekty, które zostały zrealizowane z udziałem naszych pracowników.

Co jest kluczem do budowania rozpoznawalnej, godnej zaufania marki i zdobycia klientów również poza krajem? Jakie są dalsze kroki na drodze rozwoju firmy?

Piotr Wróblewski – Składowych jest kilka, ale według mnie najważniejsze jest zapewnienie stabilności i poczucia bezpieczeństwa, zarówno kontrahentom, jak i pracownikom. Cieszę się, że w czasach, kiedy pracodawcy mają problem ze znalezieniem pracowników, w pierwszej połowie roku odnotowaliśmy wzrost zatrudnienia o 20 proc.; że mamy pracowników, którzy są z nami związani od wielu lat i angażują się w rozwój naszej firmy. Duży nacisk kładziemy na podnoszenie kwalifikacji naszego zespołu, ponieważ zdajemy sobie sprawę z tego, że także to buduje nasz wizerunek marki godnej zaufania. A doświadczeni i nieustannie podnoszący swoje kwalifikacje pracownicy, których łączy zaangażowanie i odpowiedzialność za sukces naszych klientów, to bez wątpienia atut Grupy Wrosystem. W planach mamy zwiększanie obszaru naszego działania i realizację projektów w innych krajach, nie tylko europejskich. Wiem, że z tym zespołem mogę to osiągnąć.

Rozmawiała Małgorzata Szerfer-Niechaj


Buduj i wzmacniaj zespół pracowników przez Internet!

Udostępnij ten post:



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Powiązane treści
biuro rachunkowe
Biura rachunkowe mogą podchodzić do realizacji usług w różny...
Małgorzata Kuliga
Biznes to dla nas nie tylko zarobek, lecz przede wsz...
Jak sprzedać firmę
Decyzja o sprzedaży firmy to ważny krok – wymagający...
Lokal usługowy w centrum Warszawy
Lokal usługowy w warszawskim centrum to nie tylko przestrzeń...
wózek widłowy
Wózki do kompletacji to nieodzowny element pracy w m...