Chcesz załatwiać formalności w kilka minut, bez wychodzenia z domu? Podpis kwalifikowany SimplySign pozwoli Ci podpisać szereg dokumentów, deklaracji i umów. Poznaj zalety korzystania z podpisu kwalifikowanego i przekonaj się, ile spraw możesz załatwić z SimplySign od Autenti!
Podpis kwalifikowany to bezpieczny i profesjonalny sposób na podpisywanie dokumentów. Zgodnie z Kodeksem cywilnym, podpis kwalifikowany jest równoważny własnoręcznemu, dzięki czemu podpiszesz wszystkie dokumenty wymagające formy pisemnej bez wychodzenia z domu.
Kwalifikowany e-podpis jest składany przy pomocy specjalnych kluczy kryptograficznych. Ponadto, może z niego korzystać wyłącznie osoba, na którą został wydany, dzięki czemu to bezpieczne rozwiązanie, które zapewnia poufność danych. Podpisy kwalifikowane są wiążące na terenie wszystkich państw członkowskich UE.
Dzięki e-podpisowi możesz podpisać dokumenty urzędowe, administracyjne, biznesowe (np. związane z kadrami i płacami). To rozwiązanie pozwoli Ci również sprawnie i szybko prowadzić zagraniczną korespondencję.
Dlaczego warto postawić na podpis kwalifikowany?
Podpis kwalifikowany SimplySign to uniwersalny podpis elektroniczny od Autenti, z którym podpiszesz wiele rodzajów dokumentacji i umów. Szybko i sprawnie, bez wychodzenia z domu. Sprawdź, jakie dokumenty możesz podpisać z podpisem kwalifikowanym SimplySign.
Z podpisem kwalifikowanym możesz załatwiać codzienne formalności z instytucjami finansowymi, towarzystwami ubezpieczeniowymi czy firmami telekomunikacyjnymi. To także możliwość podpisywania dokumentów związanych z administracją publiczną – ZUS, US, JPK, KRS i JEDZ.
Podpis kwalifikowany bardzo przydaje się w firmie do podpisywania i przekazywania współpracownikom dokumentów kadrowych, takich jak umowa o pracę, umowa zlecenie, umowa o dzieło czy kontrakt menadżerski. Możesz również przekazywać dokumenty wewnętrzne, takie jak regulaminy, upoważnienia, klauzule, zaświadczenia, skierowania.
Kwalifikowany podpis elektroniczny pozwala na podpisywanie dokumentów do CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) oraz dokumentów przetargowych.
Za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego możesz również podpisywać dokumenty w relacjach z parterami biznesowymi. To między innymi dokumenty dotyczące przeniesienia praw autorskich, umów leasingowych, umów pośrednictwa w nieruchomościach czy umów najmu terminowego.
Podpis elektroniczny to także duże ułatwienie, jeśli chodzi o podpisywanie dokumentów biznesowych związanych z nieruchomościami, ubezpieczeniami czy umowami cywilnymi.
Uzyskanie podpisu kwalifikowanego SimplySign od Autenti jest szybkie i proste – Twoja tożsamość jest potwierdzana podczas wideokonferencji na podstawie dowodu osobistego lub paszportu. Późniejsze korzystanie z e-podpisu jest równie łatwe! Potrzebujesz tylko adresu e-mail, jednorazowego kodu Token wygenerowanego przez aplikację SimplySign oraz kodu PIN, który tworzysz samodzielnie w procesie nadawania podpisu kwalifikowanego.
Jak złożyć podpis kwalifikowany SimplySign?
Dodaj komentarz