Produkt roku 2016 – Wybór Konsumentów

Opublikowano: 17 marca 2016

Już po raz 12. konsumenci wybrali najlepsze ich zdaniem produkty z branży FMCG, jakie pojawiły się na polskim rynku w minionym roku. 16 marca 2016 r. w Warszawie uhonorowani zostali laureaci polskiej edycji projektu marketingowego „Produkt Roku Wybór Konsumentów – Innowacja 2016”. Zwycięzców wyłoniono na podstawie badania, przeprowadzonego za zlecenie firmy Produkt Roku Polska przez Instytut Badawczy Ipsos.

W badaniu marketingowym wzięło udział 5 tys. polskich konsumentów, którzy na podstawie panelu CAWI wskazali ich zdaniem najlepsze i najbardziej innowacyjne produkty rynkowe. Produktami Roku 2016 zostały te, które w badaniu mogły pochwalić się najwyższymi wskaźnikami atrakcyjności i zadowolenia w swoich kategoriach. Zwycięzcy wyróżnieni w danych kategoriach będą mogli posługiwać się znakiem „Produkt Roku. Wybór Konsumentów – Innowacja 2016” we wszystkich kanałach komunikacji w odniesieniu do nagrodzonego produktu lub jego linii. Czerwone logo to znak jakości i gwarancja zadowolenia z użytkowanego produktu, potwierdzona przez tysiące konsumentów.

MP

Udostępnij ten post:



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *