Kluczem do sukcesu każdej firmy są ludzie. To oni są najważniejszą siłą sprawczą i to właśnie przede wszystkim od ich zaangażowania zależy to czy przedsiębiorstwo wypracuje założony zysk. Jedynie najlepsi przywódcy doskonale wiedzą, jak wzbudzać zaangażowanie i motywować ludzi do pracy. Jak więc stać się skutecznym przywódcą w organizacji – takim, któremu pracownicy będą chcieli zaufać?
Można to nazwać szczęściem, magnetyzmem, przedsiębiorczością czy przebojowością, ale faktem jest, że tylko nieliczni potrafią przyciągać do siebie rzesze ludzi, przekonywać ich do swoich założeń i skutecznie zachęcać do realizacji celów. Inni natomiast, nawet wówczas, gdy mają dobre chęci, nie wiedzą, jak przekonać choćby jedną osobę do zrobienia konkretnej rzeczy. Dlaczego tak się dzieje? Z pewnością nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. Nie ma też recepty, którą można byłoby przepisać każdemu, kto chce wyróżnić się z tłumu i trwale zapisać się na kartach historii firmy jako osoba, która dokonała w niej czegoś przełomowego.
Pewne jest natomiast to, że istnieje zestaw cech charakteru, umiejętności oraz baza wiedzy, dzięki którym można szybciej wzbudzić sympatię i zaufanie ludzi, a tym samym stać się dla nich przywódcą (liderem), za którymi zechcą podążać.
Jak być dobrym przywódcą w organizacji? Wartościowym źródłem wiedzy na ten temat może być profesjonalny, kilkudniowy kurs online poprowadzony przez doświadczonych praktyków i ekspertów z zakresu przywództwa oraz inteligencji emocjonalnej. Szczegółowe informacje o przykładowym kursie online, znajdziesz np. na stronie https://www.academyofbusiness.pl/pl/szkolenia/przywodztwo-i-swiadome-przywodztwo-elastycznosc-i-konsekwencja,26/.
Nie bez powodu mówi się o tym, że „praktyka czyni mistrza”. Nie inaczej jest w przypadku najlepszych kursów z przywództwa, które powinny opierać się przede wszystkim (nawet w 90%!) na praktyce. Najskuteczniejsze szkolenia to takie, podczas których doświadczeni eksperci umiejętnie łączą praktykę z teorią i swój program odnoszą bezpośrednio do aktualnych realiów rynkowych. Taki kurs jest niepowtarzalną szansą, by na bazie obecnej sytuacji i dynamicznie zmieniającego się otoczenia biznesowego poznać m.in.:
W dobie pandemii koronawirusa i ogólnokrajowej akcji #zostańwdomu, szkolenia odbywają się online. Oznacza to więc, że możesz nabyć niezwykle cenne umiejętności wygodnie i bezpiecznie – w swoim domu. Dzięki zajęciom, zapoznasz się z nowoczesnymi, a zarazem bardzo skutecznymi praktykami przywództwa oraz odkryjesz, jakie są Twoje predyspozycje do bycia przywódcą w organizacji. Ekspert odpowiedzialny za prowadzenie zajęć, specjalnie dla Ciebie i każdego innego uczestnika, wskaże indywidualną ścieżkę rozwoju. Co ważne, na każdym etapie szkolenia, przewidziano dużo zajęć praktycznych. Czekają więc na Ciebie m.in. analizy case study, a także różnego rodzaju gry i symulacje oraz odgrywanie różnych ról.
Przykładowe programy szkoleniowe z zakresu przywództwa są opracowywane w taki sposób, aby każdy uczestnik mógł wynieść dla siebie jak najwięcej wiedzy oraz praktycznych doświadczeń, zdobytych pod okiem eksperta. W programie przewidziane są np. takie bloki tematyczne, jak:
Po ukończeniu cyklu szkoleń, będziesz znać klucze niezbędne do efektywnego przywództwa w Twojej organizacji, a także dowiesz się, jak samodzielnie kierować prace teamu na właściwe tory. Takie szkolenie to również niepowtarzalna okazja do tego, by zdobyć większą pewność siebie, która jest niezbędna w przypadku każdego lidera. Twoja pewność siebie przełoży się bezpośrednio na efektywność działania zespołu, jego zaufanie oraz przekonanie w to, że doskonale wiesz co robisz. Jedną z ważniejszych korzyści wynikających z udziału w szkoleniu, jest indywidualna diagnoza Twojego stylu przywódczego, do którego masz naturalne predyspozycje. Dzięki szkoleniu dowiesz się także, jak wykorzystać swoje umiejętności i nową wiedzę, by budować trwałe relacje z ludźmi, jak w praktyce wykorzystywać nowoczesne modele przywództwa. I w końcu – za sprawą kursu, staniesz się przywódcą, który będzie doskonale znać swoje mocne strony i umiejętnie wykorzysta je np. do zarządzania pracownikami z pokolenia millenialsów i pokolenia „Z”.
Artykuł sponsorowany
Dodaj komentarz