Menu
Daniel Katowicz

Starmeat – jakość ponad wszystko

Nie bez powodu polityce naszej firmy przyświeca motto: „Naszym sukcesem jest jakość”. Gwarantując wysoki standard, powtarzalność wyrobu oraz profesjonalną obsługę, mamy pewność, że raz pozyskany klient zostanie z nami na dłużej – mówi Daniel Katowicz, współwłaściciel Starmeat Katowicz, Ignatowicz Sp. J.

Historia marki Starmeat nie jest długa, a mimo to zdołali państwo zdobyć zaufanie klientów w kraju i na rynkach obcych oraz uznanie biznesowych gremiów, czego wynikiem jest nagroda w konkursie Liderzy Polskiego Biznesu. Co składa się na pozytywny odbiór firmy?

Daniel Katowicz − Faktycznie mimo że historia firmy nie jest długa, udało nam się zaistnieć na rynku krajowym i zagranicznym. Nasza marka jest rozpoznawalna we wszystkich krajach Europy, ale i w krajach trzecich, np. w Uzbekistanie, Tadżykistanie, Ukrainie, Mołdawii, Gruzji, Kosowie czy Macedonii. Silną pozycję marki w branży drobiarskiej zbudowaliśmy dzięki ciągłemu dążeniu do doskonalenia naszych wyrobów poprzez wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań do procesu produkcyjnego.

Jednym z najważniejszych aspektów jest zachowanie wysokich standardów jakościowych, w tym posiadanie międzynarodowych certyfikatów jakościowych BRC oraz IFS, certyfikatu HALAL, ale i wszelkich analizatorów kontrolujących w sposób ciągły parametry fizykochemiczne mięsa, takie jak woda, białko, tłuszcz czy wapń. W zapewnieniu jakości pomagają nam też detektory metalu, umożliwiające wykrycie ciał obcych w surowcu i w produkcie. Posiadamy również centralny system mycia i dezynfekcji zakładu, gwarantujący utrzymanie wysokiej higieny.

Stawiamy na innowacyjność w zakładzie, która pozwala na uzyskanie jak najlepszej jakości produktu przy jak najniższym udziale czynnika ludzkiego. Poza tym firma dba o aspekt ekologiczny, minimalizując wpływ procesów produkcyjnych na środowisko. Równie ważnym aspektem jest własna flota transportowa, pozwalająca na dostawy towaru w kontrolowanej temperaturze, pełną kontrolę floty poprzez lokalizator GPS oraz całodobowy kontakt z działem logistyki.

Daniel Katowicz

Jakie rozumienie jakości przyświeca państwa działalności?

Daniel Katowicz − Od początku opieramy politykę firmy na założeniu: „nie ilość, a jakość”. Jedną z ważniejszych kwestii jest dobry surowiec do produkcji, a taki pozyskujemy tylko od największych, zaufanych dostawców z Polski. Odbiorcami naszych produktów są największe światowe firmy, których wymogi i standardy są na najwyższym poziomie, co sprawia, że czujemy się w obowiązku sprostać wymaganiom naszych parterów. Dlatego nieustannie dążymy do doskonalenia jakości naszych towarów. Ciągle stawiamy na rozwój technologiczny, wdrażając pojawiające się na rynku nowatorskie rozwiązania, pozwalające na jeszcze większą kontrolę jakości na każdym etapie procesu produkcji.

Jakie miejsce w polityce firmy zajmują inwestycje i które z projektów były kluczowe dla budowania pozycji marki?

Daniel Katowicz − Jako że firma Starmeat w każdym aspekcie dąży do bycia najnowocześniejszym zakładem w Europie, inwestycje są jednym z ważniejszych aspektów rozwoju przedsiębiorstwa. Do naszego nowo wybudowanego zakładu zakupiliśmy najnowsze, cyfrowo sterowane urządzenia, wykorzystywane na każdym etapie produkcji, od przyjęcia surowca na magazyn po ekspedycję gotowego produktu. Podczas przyjęcia surowca na magazyn każda partia towaru zostaje wprowadzona do systemu, co umożliwia śledzenie wszystkich etapów produkcji oraz wydanie gotowego produktu z magazynu. Sterowane cyfrowo wózki wysokiego oraz wielokierunkowego składowania posiadają wyświetlacze, które pokazują informacje kluczowe dla operatora, takie jak lokalizacja danej palety w magazynie chłodniczym oraz podstawowe informacje o produkcie znajdującym się na palecie. Ułatwia to zarządzanie w myśl zasady FIFO, tj. „pierwsze weszło, pierwsze wyszło”.

Dzięki centralizacji wszystkich systemów działających w sieci jesteśmy w stanie śledzić i kontrolować każdy etap produkcji. Również sfera organizacji i zarządzania nie została pominięta przy planowaniu najnowocześniejszych rozwiązań.

Nie bez powodu polityce naszej firmy przyświeca motto: „Naszym sukcesem jest jakość”. Gwarantując wysoki standard, powtarzalność wyrobu oraz profesjonalną obsługę, mamy pewność, że raz pozyskany klient zostanie z nami na dłużej. Dobre i długotrwałe relacje handlowe są dla nas najważniejsze.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Udostępnij

Wszystkie prawa zastrzeżone | All rights reserved Magazyn VIP 2022