Strategia piękna według Delia Cosmetics

Opublikowano: 4 maja 2016

Polska branża kosmetyczna rośnie w siłę i skutecznie walczy z zagranicznymi koncernami. Rodzimi producenci inwestują w wysokiej jakości surowce i nowoczesne technologie, czyniąc swoje wyroby bardziej konkurencyjnymi. Jednym z nich jest Delia Cosmetics, która nieprzerwanie od 1998 r. tworzy wyjątkowe kosmetyki

Delia Cosmetics została założona w 1998 r. przez dr. Józefa Szmicha, wykładowcę Politechniki Łódzkiej. W niedługim czasie do firmy dołączyła jego żona – Alina Szmich, a kilka lat temu ich syn – Karol Szmich, by stworzyć prawdziwie rodzinną firmę. Pierwsze receptury wymyślałem sam. Dziś Delia Cosmetics posiada 5 nowoczesnych laboratoriów badawczych oraz zespół wykształconych technologów. Firma, która początkowo mieściła się w 2 budynkach, dzisiaj ma już 2 siedziby i zatrudnia ponad 350 pracownikówmówi Józef Szmich.

Delia Cosmetics ma ugruntowaną pozycję na rynku kosmetycznym nie tylko w Polsce, lecz także za granicą – aktualnie w 65 krajach na świecie.

Obecnie portfolio firmy liczy kilkaset kosmetyków podzielonych na 5 kategorii: koloryzacja i pielęgnacja włosów, kosmetyki do makijażu, lakiery do paznokci, kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała oraz henna do brwi. Delia Cosmetics jest największym w Polsce producentem bezpiecznej henny do brwi i rzęs.

Trendy na rynku kosmetycznym wciąż się zmieniają. Delia Cosmetics stara się być na bieżąco. Hitem na rynku są lakiery hybrydowe, które firma ma w swojej ofercie. W kosmetyce białej dużą wagę przywiązuje się do składników aktywnych – smocza krew, wyciąg ze ślimaka to hity ostatnich miesięcy. Wszystkie te składniki można znaleźć w jej produktach.

W koloryzacji i pielęgnacji włosów stawia się na bezpieczeństwo, dlatego farby bez amoniaku, PPD oraz szampony i odżywki bez soli to podstawa.

Wszystkie kosmetyki tworzymy z myślą o kobietach, które lubią zmiany, chcą być piękne, wyjątkowe i szczęśliwe. To jest nasza strategia. Strategia piękna – mówi Alina Szmich, prezes Delia Cosmetics. – Rocznie produkujemy ponad 35 mln sztuk kosmetyków. To jest 35 mln powodów, dla których kobiety mogą nam ufać – dodaje Józef Szmich.

Delia Cosmetics to nie tylko produkcja i sprzedaż kosmetyków. Działania na rzecz lokalnej społeczności i wspieranie potrzebujących w licznych akcjach charytatywnych są wpisane w jej filozofię. Właśnie ruszyła jedna z takich inicjatyw. Na półkach drogerii należy wypatrywać henny do brwi i rzęs oznaczonej charakterystycznym logo fundacji i napisem „Kupując ten produkt, wspierasz Fundację Gajusz”.

Udostępnij ten post:



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Powiązane treści
hurtownia fryzjerska
Pandemia mocno zmieniła naszą rzeczywistość. Branża fryzjers...
Kwiaty i Gwiazdy - wydarzenie charytatywne
26 maja w hotelu Tobaco w Ło...
Istnieje szereg problemów dotyczących skóry głowy i...