Delia Cosmetics została założona w 1998 r. przez dr. Józefa Szmicha, wykładowcę Politechniki Łódzkiej. W niedługim czasie do firmy dołączyła jego żona – Alina Szmich, a kilka lat temu ich syn – Karol Szmich, by stworzyć prawdziwie rodzinną firmę. – Pierwsze receptury wymyślałem sam. Dziś Delia Cosmetics posiada 5 nowoczesnych laboratoriów badawczych oraz zespół wykształconych technologów. Firma, która początkowo mieściła się w 2 budynkach, dzisiaj ma już 2 siedziby i zatrudnia ponad 350 pracowników – mówi Józef Szmich.
Obecnie portfolio firmy liczy kilkaset kosmetyków podzielonych na 5 kategorii: koloryzacja i pielęgnacja włosów, kosmetyki do makijażu, lakiery do paznokci, kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała oraz henna do brwi. Delia Cosmetics jest największym w Polsce producentem bezpiecznej henny do brwi i rzęs.
Trendy na rynku kosmetycznym wciąż się zmieniają. Delia Cosmetics stara się być na bieżąco. Hitem na rynku są lakiery hybrydowe, które firma ma w swojej ofercie. W kosmetyce białej dużą wagę przywiązuje się do składników aktywnych – smocza krew, wyciąg ze ślimaka to hity ostatnich miesięcy. Wszystkie te składniki można znaleźć w jej produktach.
– Wszystkie kosmetyki tworzymy z myślą o kobietach, które lubią zmiany, chcą być piękne, wyjątkowe i szczęśliwe. To jest nasza strategia. Strategia piękna – mówi Alina Szmich, prezes Delia Cosmetics. – Rocznie produkujemy ponad 35 mln sztuk kosmetyków. To jest 35 mln powodów, dla których kobiety mogą nam ufać – dodaje Józef Szmich.
Delia Cosmetics to nie tylko produkcja i sprzedaż kosmetyków. Działania na rzecz lokalnej społeczności i wspieranie potrzebujących w licznych akcjach charytatywnych są wpisane w jej filozofię. Właśnie ruszyła jedna z takich inicjatyw. Na półkach drogerii należy wypatrywać henny do brwi i rzęs oznaczonej charakterystycznym logo fundacji i napisem „Kupując ten produkt, wspierasz Fundację Gajusz”.
Dodaj komentarz