Bezsprzecznie najważniejszym elementem dobrze prosperującego przedsiębiorstwa jest wzajemna komunikacja, profesjonalizm oraz doświadczenie. Dobra atmosfera oraz kompetencje zespołu doradców serwisowych i handlowców zapewniają klientowi komfort i obsługę na najwyższym poziomie -mówi Michał Nivette.
Michał Nivette – Od najmłodszych lat pasjonowałem się motoryzacją i rajdami – stało się to motorem napędowym mojego dalszego działania. W 1978 r. założyłem swój pierwszy serwis Łady i Fiata, oczywiście było to poprzedzone doświadczeniem, jakie zdobyłem m.in. w firmie Sucharda, Jankowskiego czy Bielaka, gdzie przygotowywałem samochody do wyścigów i rajdów. Od 1989 r. do chwili obecnej prowadzę pierwszy w Polsce serwis Subaru.
Od blisko 20 lat sprzedaję samochody marki Opel, widziałem, jak zmieniają się modele, upodobania klientów, jak rośnie znaczenie dobrze wyszkolonego zespołu sprzedażowego i serwisowego. Od 2004 r. byliśmy dealerem marki Chevrolet, a w 2010 r. otworzyliśmy jedyny po lewobrzeżnej stronie Warszawy salon Mazdy – daje nam to jako grupie stabilną pozycję na stołecznym rynku.
Michał Nivette – Inwestuję nieprzerwanie, odkąd działam na rynku, jednak można powiedzieć, że w ostatnim czasie łączę funkcje kierownika budowy i prezesa. Przy ul. Ostrobramskiej 34 wybudowałem nowoczesny salon Opla wraz z powierzchnią biurową. Ma on powierzchnię prawie 900 mkw., pełną ekspozycję samochodów osobowych i dostawczych, pełen wachlarz finansowania i ubezpieczenia. Na początku 2015 r. wprowadziliśmy również innowacje w salonie Mazdy. Jako pierwszy dealer tej marki zaczęliśmy stosować w praktyce europejskie standardy sprzedaży i elementów wizualnych. Salony posiadają certyfikację ISO 9001, co tylko podkreśla profesjonalizm firmy.
Obecnie jesteśmy na ukończeniu prac nad nowoczesnym serwisem blacharsko-lakierniczym, co w połączeniu z obecnym wielomarkowym serwisem mechanicznym pozwoli na pełną, kompleksową obsługę klienta według obowiązujących nowoczesnych standardów.
Michał Nivette – Pomimo ciągłego rozwoju i wprowadzania innowacji, Grupa Nivette zachowuje charakter firmy rodzinnej. Zależy mi na takiej atmosferze pracy w mojej firmie, jak również podejściu do klienta. Bezsprzecznie najważniejszym elementem dobrze prosperującego przedsiębiorstwa jest wzajemna komunikacja, profesjonalizm oraz doświadczenie.
Dobra atmosfera oraz kompetencje zespołu doradców serwisowych i handlowców zapewniają klientowi komfort i obsługę na najwyższym poziomie. Osoba, która oddaje samochód do serwisu na naprawę, oczekuje przecież podstawowych rzeczy: „zdiagnozowania” usterki, podania kosztów naprawy i dogodnego terminu jej wykonania. To właśnie indywidualne podejście do klienta owocuje wieloletnimi kontraktami.
Rozmawiał Konrad Michalski
05-11-2015
sukces zrodzony z pasji, a teraz jeszcze synalek w więzieniu, … to chyba sukces zrodzony z chciwości i niestandardowych zagrań aby zdobyć górę grosza… po co to złodziejstwo, a miłość do samochodów i benzyna we krwi to tylko banały … szkoda pisać Opel invented rust 😉
Po co pchać się było w karuzele vatowskie. Solidny kawał pracy wykonywany od zwykłych warsztatatów samochodowych jeszcze w PRLu.. i zakończyć takim syfem.
Pierdzielenie. Rodzinna atmosfera, hahha. Jako były pracownik mogę stwierdzić, że do rodzinnej atmosfery tam daleko. Gorzej niż w korpo. Prezes niczym pan na włościach nieobyty z nowymi technologiami ma jednak zawsze dużo do powiedzenia zamiast posłuchać pracownika. Zawsze wie lepiej i często miałem z tego niezły ubaw.