Michał Nivette

Michał Nivette – sukces zrodzony z pasji

Opublikowano: 4 listopada 2015

Bezsprzecznie najważniejszym elementem dobrze prosperującego przedsiębiorstwa jest wzajemna komunikacja, profesjonalizm oraz doświadczenie. Dobra atmosfera oraz kompetencje zespołu doradców serwisowych i handlowców zapewniają klientowi komfort i obsługę na najwyższym poziomie -mówi Michał Nivette.

Panie prezesie, skąd wziął się pomysł na założenie Grupy Nivette?

Michał Nivette – Od najmłodszych lat pasjonowałem się motoryzacją i rajdami – stało się to motorem napędowym mojego dalszego działania. W 1978 r. założyłem swój pierwszy serwis Łady i Fiata, oczywiście było to poprzedzone doświadczeniem, jakie zdobyłem m.in. w firmie Sucharda, Jankowskiego czy Bielaka, gdzie przygotowywałem samochody do wyścigów i rajdów. Od 1989 r. do chwili obecnej prowadzę pierwszy w Polsce serwis Subaru.

Od blisko 20 lat sprzedaję samochody marki Opel, widziałem, jak zmieniają się modele, upodobania klientów, jak rośnie znaczenie dobrze wyszkolonego zespołu sprzedażowego i serwisowego. Od 2004 r. byliśmy dealerem marki Chevrolet, a w 2010 r. otworzyliśmy jedyny po lewobrzeżnej stronie Warszawy salon Mazdy – daje nam to jako grupie stabilną pozycję na stołecznym rynku.

Wiemy, że w chwili obecnej prowadzi pan pewne inwestycje, czy może pan zdradzić ich szczegóły?

Michał Nivette – Inwestuję nieprzerwanie, odkąd działam na rynku, jednak można powiedzieć, że w ostatnim czasie łączę funkcje kierownika budowy i prezesa. Przy ul. Ostrobramskiej 34 wybudowałem nowoczesny salon Opla wraz z powierzchnią biurową. Ma on powierzchnię prawie 900 mkw., pełną ekspozycję samochodów osobowych i dostawczych, pełen wachlarz finansowania i ubezpieczenia. Na początku 2015 r. wprowadziliśmy również innowacje w salonie Mazdy. Jako pierwszy dealer tej marki zaczęliśmy stosować w praktyce europejskie standardy sprzedaży i elementów wizualnych. Salony posiadają certyfikację ISO 9001, co tylko podkreśla profesjonalizm firmy.

Obecnie jesteśmy na ukończeniu prac nad nowoczesnym serwisem blacharsko-lakierniczym, co w połączeniu z obecnym wielomarkowym serwisem mechanicznym pozwoli na pełną, kompleksową obsługę klienta według obowiązujących nowoczesnych standardów.

Co jest determinantem pańskich codziennych działań i decyzji biznesowych: zasada rządzenia żelazną ręką, czy model, w którym odpowiedzialność ciąży na wszystkich: od zarządu po pracowników najniższych szczebli?

Michał Nivette – Pomimo ciągłego rozwoju i wprowadzania innowacji, Grupa Nivette zachowuje charakter firmy rodzinnej. Zależy mi na takiej atmosferze pracy w mojej firmie, jak również podejściu do klienta. Bezsprzecznie najważniejszym elementem dobrze prosperującego przedsiębiorstwa jest wzajemna komunikacja, profesjonalizm oraz doświadczenie.

Dobra atmosfera oraz kompetencje zespołu doradców serwisowych i handlowców zapewniają klientowi komfort i obsługę na najwyższym poziomie. Osoba, która oddaje samochód do serwisu na naprawę, oczekuje przecież podstawowych rzeczy: „zdiagnozowania” usterki, podania kosztów naprawy i dogodnego terminu jej wykonania. To właśnie indywidualne podejście do klienta owocuje wieloletnimi kontraktami.

Rozmawiał Konrad Michalski

05-11-2015

Udostępnij ten post:



  • spokojnywulkan pisze:

    Pierdzielenie. Rodzinna atmosfera, hahha. Jako były pracownik mogę stwierdzić, że do rodzinnej atmosfery tam daleko. Gorzej niż w korpo. Prezes niczym pan na włościach nieobyty z nowymi technologiami ma jednak zawsze dużo do powiedzenia zamiast posłuchać pracownika. Zawsze wie lepiej i często miałem z tego niezły ubaw.

  • PO_wolny pisze:

    sukces zrodzony z pasji, a teraz jeszcze synalek w więzieniu, … to chyba sukces zrodzony z chciwości i niestandardowych zagrań aby zdobyć górę grosza… po co to złodziejstwo, a miłość do samochodów i benzyna we krwi to tylko banały … szkoda pisać Opel invented rust 😉

  • Grochów Was lubi pisze:

    Po co pchać się było w karuzele vatowskie. Solidny kawał pracy wykonywany od zwykłych warsztatatów samochodowych jeszcze w PRLu.. i zakończyć takim syfem.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Powiązane treści
Totalnym must have w szafie każdego mężczyzny powin...
Sławomir Zawadzki
Kryptowaluty stanowią...
Serwis klimatyzacji samochodowej
Niemal wszystkie popularne modele samochodów, które zostały...
SAKANA
Nie istnieje jeden przepis na sukces, każda restaura...
powłoka ceramiczna
Wiele osób ceni sobie wizualny aspekt swojego samochodu. Lśn...