Gabinet Dr Kasela łączy medycynę, naukę i biznes w sposób, który przynosi wymierne korzyści na wielu płaszczyznach. Nasze innowacyjne podejście i zaawansowane badania naukowe zdobyły uznanie zarówno w kraju, jak i za granicą mówi dr Tomasz Kasela.
Dr Tomasz Kasela : Gabinet Dr Kasela zdobył międzynarodowe uznanie dzięki prowadzonym przez nas badaniom związanym z namnażaniem i zastosowaniem żywych komórek w regeneracji skóry. Te innowacyjne badania przyczyniły się do opracowania nowoczesnych metod i technologii w dziedzinie regeneracji i pielęgnacji skóry. Ich zaawansowane rozwiązania przyciągnęły uwagę przede wszystkim samych celebrytów, którzy są gotowi nawet reklamować je własnymi twarzami, a w konsekwencji także prestiżowych organizacji, w tym Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Cannes. Dzięki temu gabinet został zaproszony do przygotowania największych gwiazd na występy na czerwonym dywanie, co jest ogromnym wyróżnieniem i dowodem na wysoką jakość oraz skuteczność oferowanych usług.
Dr Tomasz Kasela : Nie mogliśmy tam przeprowadzać inwazyjnych zabiegów, mieliśmy to jasno określone w kontrakcie. Niestety, przy takich bardziej inwazyjnych procedurach mógł pojawić się siniak czy obrzęk, a w takim stanie nikt nie wyszedłby na czerwony dywan.
W związku z tym poproszono nas o przygotowanie tzw. zabiegu bankietowego, który szybko regenerował skórę, nadając jej napięcie, zdrowy wygląd i koloryt. Ważne było, aby efekt był natychmiastowy i widoczny gołym okiem, ponieważ za chwilę trzeba było wyjść na czerwony dywan i musiał być efekt “wow”. Ponieważ współpracowaliśmy z włoską firmą GMV, liderem w innowacyjnych technologiach regeneracyjnych, zdecydowaliśmy się na procedurę z użyciem multifali na urządzeniu Thuzzle, które w bezpieczny i szybki sposób dawało takie efekty.
Dr Tomasz Kasela : Oczywiście nie w bezpośredni sposób, ponieważ Cannes to święto kina i okazja dla gwiazd, by błyszczeć i zachwycać. Jednak nie bez znaczenia pozostaje fakt, że festiwale filmowe są szeroko relacjonowane przez media, co daje nam możliwość prezentowania nowoczesnych osiągnięć naukowych w kontekście atrakcyjnym dla szerokiej publiczności. Reportaże i wywiady mogą skupić się na innowacyjnych metodach i technologiach stosowanych w medycynie regeneracyjnej, co zwiększa świadomość na ich temat. Kiedy znane osobistości korzystają z zaawansowanych zabiegów kosmetycznych, ich doświadczenia mogą stać się tematem rozmów i artykułów, co dodatkowo popularyzuje wiedzę na temat stosowanych technologii i badań.
Dodatkowo udział w prestiżowych wydarzeniach podnosi prestiż firmy, a to z kolei może prowadzić do większego zainteresowania ze strony nie tylko potencjalnych klientów, ale także branży, instytucji badawczych i czy partnerów biznesowych. Innymi słowy: tak niezwykłe wydarzenie jakim jest festiwal w Cannes przyciąga co roku nie tylko wielkie nazwiska, ale też dużych graczy z każdej branży. Być w takim towarzystwie to zysk w każdym sensie.
Dr Tomasz Kasela : Tak, zdecydowanie mam poczucie sukcesu. Gabinet Dr Kasela łączy medycynę, naukę i biznes w sposób, który przynosi wymierne korzyści na wielu płaszczyznach. Nasze innowacyjne podejście i zaawansowane badania naukowe zdobyły uznanie zarówno w kraju, jak i za granicą. Udział w prestiżowych wydarzeniach, nie tylko zwiększa naszą widoczność, ale także potwierdza wysoką jakość naszych usług. To wszystko przekłada się na rozwój firmy, zadowolenie klientów i dobre perspektywy biznesowe.
Dr Tomasz Kasela : Oczywiście, chętnie podzielę się jedną anegdotą – uważam, że jest znakomita. Przed zabiegiem ta bardzo znana osoba spojrzała na siebie w lustrze i żartobliwie powiedziała: “Zobaczymy, czy zrobicie ze mnie prawdziwą gwiazdę, bo w mojej roli dziś występuje zmęczony człowiek.” Po zabiegu, widząc efekt, wybuchła śmiechem i stwierdziła: “No dobrze, teraz mogę konkurować z blaskiem fleszy!” To był bardzo miły moment, który rozluźnił atmosferę i przypomniał nam, jak ważne jest poczucie humoru nawet w pracy z największymi gwiazdami.
Rozmawiała Monika Klos
Dodaj komentarz