Branża budowlana, w której państwo działają, jest dość obszerna. Na jakim jej wycinku skupia się państwa działalność i czego konkretnie dotyczy?
– Nasza działalność skupia się głównie na obszarze budownictwa inżynieryjnego – kolejowego. Realizując ten zakres, który jest bezpośrednio związany z ruchem pociągów, a więc: nawierzchnią kolejową, podtorzem, przejazdami kolejowymi, urządzeniami sterowania ruchem kolejowym, cały czas przygotowujemy się do rozszerzenia zakresu prac o tramwajowe budownictwo inżynieryjne, którego specyfika jest w dużej mierze zbieżna z budownictwem kolejowym.
Co zapewnia wysoki poziom oferowanych usług i tym samym stanowi dużą konkurencję dla innych podmiotów z segmentu budownictwa kolejowego i inżynieryjnego?
– Nasza firma to przede wszystkim doświadczony, a zarazem nowatorski kolektyw, który od początku do końca realizacji każdego zadania skupia się na każdym aspekcie, by spełnić oczekiwania klienta, jednocześnie budując stabilną pozycję na rynku.
Czy wszystkie realizacje, jakie macie państwo na swoim koncie, charakteryzował ten sam stopień trudności, czy któraś z nich wymagała spełnienia szczególnych warunków technicznych i technologicznych?
– Budownictwo kolejowe jest specyficzną dziedziną, którą realizuje się w oparciu o szczegółowe wytyczne i uwarunkowania, lecz nie ma dwóch dokładnie takich samych projektów. Choćby ze względów terenowych – gruntowych – czy eksploatacyjnych każde zadanie to nowa szkoła trudności, wymagająca spełnienia ściśle określonych warunków technicznych i technologicznych.
Rozmawiała Kornelia Jankowska
Dodaj komentarz