Tworzenie stron WWW

Tworzenie stron WWW – w jakie elementy warto zainwestować?

Opublikowano: 20 marca 2018

Strona WWW to dla przedsiębiorców konieczność. Bez niej trudno pozyskiwać klientów. Na co trzeba zwrócić uwagę, zlecając stworzenie witryny? Jakie funkcje mogą pomóc w jej zarządzaniu? Na jakie moduły postawić? Strona internetowa to podstawa biznesu.

Stworzenie strony internetowej – określ cele biznesowe

Zanim zaczniesz się zastanawiać nad funkcjami strony internetowej, musisz jasno określić cel biznesowy. Jeśli chcesz stworzyć sklep internetowy, skup się na modułach związanych z płatnościami, szybką realizacją transakcji. Zależy Ci na tym, by docierać do odbiorców i dostarczać im regularnych informacji? Postaw na dedykowany system CMS. W przypadku, gdy chcesz zbierać i administrować danymi Twoich klientów, pomoże ci odpowiednio dobrany CRM.

Jaki silnik dobrać?

Ważnym elementem przy tworzeniu stron WWW jest rodzaj silnika (innymi słowy aplikacji, na której buduje się witrynę). Można korzystać z ogólnodostępnych systemów – jak WordPress, Magento, Joomla, Presto – bądź stworzyć platformę od podstaw. To drugie rozwiązanie jest znacznie droższe, ceny zaczynają się od 10 tys. zł, jednak można dopasować stronę do potrzeb biznesowych. Tego typu inwestycje sprawdzają się szczególnie, jeśli oferujesz nietypowy produkt.

Znajdź dobrą firmę marketingową

Przemyślałeś już, jak ma wyglądać i działać Twoja przyszła strona firmowa? Pora na wybór wykonawcy. Opcji jest sporo, jednak nie wszystkie agencje są warte uwagi. Zanim zdecydujesz się na współpracę, przedstaw swoje oczekiwania i zwróć uwagę na portfolio. Elementem determinującym wybór powinna być również cena rynkowa.

Jeśli ktoś znacznie zaniża stawki, może to oznaczać, że dopiero stawia swoje pierwsze kroki w branży i brak mu doświadczenia. Aby sprawdzić, ile kosztuje stworzenie witryny, warto postawić na ogólnodostępne kalkulatory. Godnym polecenia jest takie narzędzie: https://kalkulatordlafirm.pl/tworzenie-stron-www. Dzięki niemu można obliczyć realną kwotę netto za usługę. Wystarczy określić kluczowe parametry, takie jak np.: rodzaj silnika, funkcje i moduły, na których ci zależy.

Udostępnij ten post:



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Powiązane treści
wdrożenie ERP
Proces wdrożenia w firmie systemu ERP (Enterprise Resource P...
Integracja telefonii z CRM
Rozmowa telefoniczna to wciąż podstawowy środek komu...
Terminal płatniczy
Terminale płatnicze stanowią kluczowy element dla rozwoju ma...
Jak współpracować z markami
W dynamicznie rozwijającym się świecie marketingu influencer...
gadżety reklamowe na targach
Targi i kongresy to nie tylko wydarzenia; to kluczow...