Wojtex

Wiele pomysłów, jeden sukces

Opublikowano: 5 grudnia 2016

Na swoim koncie posiada już siedem konceptów franczyzowych, od lat sprzedaje sprawdzone pomysły na biznes w gastronomii oraz przełamuje schematy i udowadnia, jak znacząco można obniżyć koszt inwestycji. Mowa o firmie Wojtex

Wojtex jest wiodącym operatorem franczyzowym w Polsce. Flagową marką firmy jest znana wszystkim sieć pizzerii Biesiadowo, która rozpoczęła swoją działalność w 2007 r. Połączenie polskiego folkloru i tradycji z włoską pizzą okazało się strzałem w dziesiątkę, a sieć w ciągu kilku lat rozrosła się w błyskawicznym tempie. Obecnie pod szyldem Biesiadowo z sukcesem działa 101 lokali. Pizzerie cieszą się ogromnym zainteresowaniem i z roku na rok jest ich coraz więcej.

W portfolio Wojteksuu znajduje się również Crazy Piramid Pizza, specjalizująca się w produkcji pizzy w kształcie rożka, oraz marka Western Chicken. Koncept rodem z Dzikiego Zachodu przyciąga uwagę klimatycznym stylem oraz menu, w którym królują dania z chrupiącym kurczakiem w złocistej panierce. Niski nakład finansowy, szybki zwrot z inwestycji oraz elastyczna oferta współpracy sprawiają, że Western Chicken jest jednym z najkorzystniejszych systemów franczyzowych dostępnych na rynku.

Wojtex

Co więcej, Wojtex jest właścicielem najmniejszych kawiarni take away w Polsce. Minikawiarnie Coffeeloffee powstają już na 6 mkw. i specjalizują się głównie w sprzedaży kawy na wynos. Oprócz lokali stacjonarnych w ofercie Wojteksu znajdują się także koncepty, inspirowane panującą na rynku modą typu street food. Mobilne smażalnie Rybkodajnia oraz lodziarnie Mangatto cieszą się dużą popularnością w miasteczkach turystycznych. Są coraz bardziej rozpoznawalne, a w sezonie letnim ich liczba wzrasta trzykrotnie. Najmłodszym mobilnym systemem franczyzowym jest sieć przyczep gastronomicznych Western Tortilla. Koncept oferuje sprzedaż tortilli z chrupiącym kurczakiem w różnych wariantach smakowych. W menu figurują wrapy klasyczne i orientalne z nutą egzotycznych przypraw i ziół. Dodatkowym atutem jest niski i przystępny dla każdego koszt otwarcia mobilnej franczyzy wraz z wyposażeniem, który wynosi od 38 tys. zł.

W 2015 r. do portfolio Wojteksu dołączył koncept spoza branży gastronomicznej. Zipped to innowacyjny suwak, który zamienia but sznurowany w zasuwany na ekspres. Inwestycja w pomysł polskiego innowatora okazała się sukcesem. Pojawienie się produktu podbija rynek, a dostawcy z branży obuwniczej są zachwyceni i otwarci na współpracę.

Wojtex

W czym tkwi sekret sukcesu firmy Wojtex? Przede wszystkim w uważności, doświadczeniu, determinacji w działaniu, zorientowaniu na rynek oraz oryginalności. Każda oferta franczyzowa jest dokładnie przemyślana i opracowywana w najdrobniejszym szczególe. Wszystkie produkty oraz dania są wysokiej jakości, o czym świadczą uzyskane dotąd wyróżnienia oraz certyfikaty. Co roku Wojtex zajmuje wysokie pozycje w renomowanych rankingach biznesowych i gastronomicznych. Natomiast w 2015 r. firma otrzymała statuetkę Luksusowej Marki Roku.

zdjęcia: archiwum firmy Wojtex

Udostępnij ten post:



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Powiązane treści
Żabka
Największe metropolie to nie jedyne miejsce na biznes. Wiele...
Franczyza
Współcześnie działające sklepy franczyzowe opierają się bard...
studio EMS
Często zastanawiamy się, jaki biznes możemy założyć i jak st...
Na swoim koncie posiada już siedem konceptów fra...