O obchodach 20 lat działalności na rynku przelotów lotniczych, uwarunkowaniach działalności i planach Wizz Air na przyszłość – mówi József Váradi, dyrektor generalny Linii Lotniczych Wizz Air.
József Váradi – Celebrujemy 20. rocznicę działalności Wizz Air z dumą wspominając podróż, jaką odbyliśmy od chwili, gdy nasz pierwszy samolot wystartował z Katowic 19 maja 2004 r. Ten kamień milowy stanowi świadectwo naszego niezachwianego zaangażowania w zapewnianie niskokosztowych, wysokiej jakości możliwości podróży lotniczych w Europie i poza nią.
Obecność na polskim rynku przez dwie dekady to niezwykłe osiągnięcie, które podkreśla ciężką pracę, poświęcenie i zaangażowanie wszystkich pracowników Wizz Air oraz potwierdza naszą pozycję zaufanej i niezawodnej linii lotniczej, znanej z zaangażowania w bezpieczeństwo, przystępność cenową i satysfakcję klienta. Staliśmy się integralną częścią sceny podróżniczej, łącząc ludzi, kultury i możliwości poznawania świata. To odpowiedzialność, którą traktujemy poważnie i jesteśmy zaszczyceni, że możemy nadal służyć naszym pasażerom z tą samą pasją i poświęceniem, które definiowały nas od pierwszego dnia.
Patrząc w przyszłość, nadal angażujemy się w innowacje, rozwój i zapewnianie wspaniałych wrażeń z podróży w nadchodzących latach.
József Váradi – Dokonując oceny minionych lat, istotne jest uwzględnienie czynników zewnętrznych, które wpłynęły na naszą działalność. Pandemia, konflikty geopolityczne i inne istotne wydarzenia niewątpliwie miały wpływ na naszą działalność, prowadząc do konieczności dostosowania i podejmowania strategicznych decyzji mających na celu zapewnienie ciągłości i stabilności. Jednak pomimo tych wyzwań z przyjemnością mogę stwierdzić, że Wizz Air utrzymał silną pozycję na rynku i w dalszym ciągu zapewnia pasażerom stale rosnącą siatkę połączeń lotniczych w Europie i poza nią.
Z optymizmem patrzymy w przyszłość, zdając sobie jednak sprawę, że wyzwania mogą się utrzymywać. Jednak dzięki naszym osiągnięciom w zakresie zdolności adaptacyjnych i dążeniu do doskonałości jestem pewien, że Wizz Air jest na dobrej pozycji, aby przezwyciężyć wszystkie trudności i rozwijać się w kolejnych latach.
József Váradi -Mamy ambitne plany rozbudowy naszej siatki połączeń w nadchodzących miesiącach, także w Polsce. Chociaż szczegóły są nadal finalizowane, mogę potwierdzić, że rzeczywiście istnieją plany wprowadzenia nowych tras i zwiększenia częstotliwości do istniejących miejsc docelowych, co jeszcze bardziej poprawi jakość połączeń dla naszych pasażerów w całej Europie i poza nią.
Mogę zapewnić, że nasze wysiłki w zakresie ekspansji skupią się na zapewnieniu pasażerom jeszcze większej liczby możliwości niskokosztowych podróży. Stale oceniamy popyt rynkowy i możliwości rozwoju i z niecierpliwością czekamy na ogłoszenie szczegółów dotyczących naszych nowych tras i zwiększonych częstotliwości.
József Varadi – Jestem dumny, że kieruję linią lotniczą, która stale się rozwija i poszukuje nowych możliwości zwiększenia komfortu podróży pasażerów. Chociaż fakt, że głównie skupiamy się na zaangażowaniu w zapewnianie niskokosztowych i wysokiej jakości podróży lotniczych, pozostaje niezmieniony, zawsze szukamy sposobów na ulepszenia i innowacje.
W tym roku pasażerowie mogą spodziewać się ekscytujących zmian i uzupełnień w naszych usługach. Właśnie wprowadziliśmy nową funkcję o nazwie WIZZ Experience, której celem jest uczynienie podróży jeszcze wygodniejszą i przyjemniejszą dla naszych pasażerów. Pomyślnie zakończyliśmy także okres próbny produktu MultiPass i dodaliśmy go do naszej stałej oferty w Polsce.
W Wizz Air rozumiemy, że każdy podróżny jest wyjątkowy, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić wszystkim pasażerom spersonalizowaną i bezproblemową obsługę. Niezależnie od tego, czy chodzi o jeszcze lepszą obsługę klienta, uproszczone procedury odprawy czy ulepszone zasady dotyczące przewozu bagażu, dążymy do zapewnienia doskonałości w każdym aspekcie naszej działalności.
József Varadi – Zwiększanie udziału w rynku w Polsce jest dla nas jednym z kluczowych priorytetów. Chociaż szczegółowe cele i harmonogramy mogą się różnić, naszym celem jest stałe zwiększanie naszej obecności na polskim rynku poprzez strategiczne działania oraz ekspansję. Zależy nam na zapewnianiu polskim podróżnym wygodnych i niskokosztowych opcji podróży oraz wzmacnianiu naszej pozycji w Polsce i oferowaniu naszym pasażerom jeszcze większej wartości w nadchodzących latach.
rozmawiała: Ewa Ploplis
Dodaj komentarz