nadruk na koszulkach

Nadruk na koszulkach firmowych. Jak na tym oszczędzić?

Opublikowano: 30 grudnia 2021

Czujesz oddech szefa na karku, choć wcale nie ma go w tej chwili w pomieszczeniu. Oczami wyobraźni widzisz, jak jego oczy zwężają się niebezpiecznie, nabiera powietrza w usta, a jego twarz przybiera niebezpiecznie czerwony kolor. Prosił Cię o zamówienie T-shirtów z logo już parę dni temu. Ma być tanio i dobrze. A Ty wciąż nie wiesz, jak zrealizować jego życzenie.

Jeśli Ty jesteś szefem – tym gorzej. Twój biznes ma się kręcić i przynosić Ci dochód. Optymalizacja wydatków jest tu kluczowa. Tylko jak to zrobić? Sprawdź 6 szybkich porad, jak kupować koszulki firmowe, by nie obciążały nadmiernie budżetu.

Bawełna to idealny surowiec na koszulki z logo.

Banał, prawda? A jednak w pewnym momencie mogło wpaść Ci do głowy, by kupić tańsze modele z poliestrem. Jak najszybciej zawróć z tej drogi. Wizerunek firmy jest bardzo ważny. Sztuczne włókna w T-shirtach mogą go poważnie nadwyrężyć.

Koszulki bawełniane świetnie przepuszczają powietrze. A to oznacza, że Twoi pracownicy mniej się w nich pocą. W efekcie klienci nie będą kojarzyć Twojej marki z… brzydkim zapachem. Nie rezygnuj z bawełny. Chyba, że naprawdę chcesz, by ludzie kupowali u Ciebie mniej lub uciekli do konkurencji.

Koszulki firmowe z dzianiny dobrej jakości.

Czy każda dzianina bawełniana nada się na koszulki z nadrukiem? Na większości takich materiałów będzie można coś wydrukować. Niestety część z nich będzie się rozciągać tak bardzo, że nadruk będzie podwójnie narażony na pęknięcia. I to niezależnie od metody znakowania.

Dzianina na koszulki z nadrukiem musi być dość stabilna. Świetnie sprawdza się tu bawełna ring-spun. Jest nieco droższa, ale bardziej odporna na rozdarcia i deformację. Co oznacza, że taki T-shirt posłuży Twoim ludziom dłużej. W dłuższej perspektywie jest to znacznie bardziej opłacalne.

Zamów koszulki reklamowe w dobrych rozmiarach.

Zdarza się, że menadżer zamawia koszulki „na oko”. Tyle samo egzemplarzy z każdego rozmiaru, byle mieć duży wybór. Może to być dobry ślad przy pierwszym zamówieniu. Lecz tylko wtedy, gdy kupisz więcej sztuk, niż realnie potrzebujesz. W innym przypadku część pracowników zostanie bez odzieży roboczej.

Niestety zamówienie samych koszulek XL nie jest dobrym rozwiązaniem. Drobne osoby będą w nich wyglądać nieestetycznie. A o wizerunku marki już rozmawialiśmy.

Czym różni się T-shirt damski i męski?

Krojem. Kobiety mają zupełnie inny kształt ciała niż mężczyźni. Damskie koszulki firmowe mają lekkie wgłębienie w talii. Proporcja między szerokością ramion i torsem również jest inna. Koszulka męska jest dość prosta w kroju. Różnica jest subtelna. Zwracaj na nią uwagę tylko wówczas, gdy zależy Ci na wizerunku marki i dobrym samopoczuciu pracowników.

A zależy Ci, prawda?

Nadruk czy haft? Co jest tańsze?

Sprawy wizerunkowe mamy już za sobą. Teraz kwestia wyboru metody znakowania. Haft komputerowy wygląda bardzo elegancko, co niekoniecznie musi pasować markom o bardziej swobodnej strukturze. Haft jest świetny przy eleganckich koszulach i koszulkach polo. Może się też sprawdzić przy polarowych bluzach i bezrękawnikach oraz czapkach.

Nadruk DTG i sitodruk są równie trwałe. Cena koszulki zależy zaś bardziej od modelu niż metody naniesienia loga na materiał. Wybierz więc to, co lepiej pasuje do Twojej firmy. Z drobnym zastrzeżeniem. Jeżeli Twoje logo zawiera przejścia tonalne, druk DTG sprawdzi się lepiej.

Kupuj odzież firmową z logo rzadziej.

Podsumowanie? Wybieraj z oferty drukarni takie koszulki firmowe, które posłużą Ci długo i nie nadszarpną obrazu firmy w oczach klienta. Już wiesz, jak to zrobić. Czas na ostatnią metodę.

Być może zdecydujesz, że pierwsze zamówienie będzie małe, by sprawdzić jakość wykonania. To naturalne. Gdy zaufasz już drukarni, bardzo opłaca się składać większe zamówienia. Przynajmniej w Ideashirt.pl, gdzie mamy dla Ciebie atrakcyjny program rabatowy. Zapraszamy!

Udostępnij ten post:



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *