Dariusz Duszczak: – Etyczna sprzedaż, jaką prowadzi VIGGET, rzeczywiście pozytywnie się wyróżnia. Nasz zarząd od początku wychodzi z założenia, że sprzedawać należy tak jak chcielibyśmy, żeby nam sprzedawano. Jest to jedna z podstawowych zasad VIGGET, która obowiązuje wszystkich handlowców. Sprzedaż jest tak naprawdę początkiem naszej współpracy z klientem. Jesteśmy w ciągłym kontakcie z tymi, którzy nam zaufali i wybrali nasz produkt.
Katarzyna Mielcarek: – Każdy klient może korzystać przez cały tydzień z bezpłatnych konsultacji medycznych. Wiemy, że klienci chwalą sobie długotrwałe relacje, jakie z nimi podtrzymujemy. Co więcej, organizujemy dla nich spotkania z udziałem specjalistów, m.in. rehabilitantów czy lekarzy. Tym samym dajemy im możliwość wysłuchania ciekawych prelekcji na temat zastosowania pola magnetycznego w medycynie, jak również zapoznania się z doświadczeniami innych użytkowników produktu.
KM: – Każdy klient ma przypisanego mu konsultanta, który po sprzedaży urządzenia jest do jego dyspozycji praktycznie cały czas, często włączając nawet weekendy i święta. Zależy nam, by klient nie był pozostawiony sam sobie, tylko czuł się bezpieczny i uzyskał wszelką oczekiwaną pomoc. To sprawia, że przybywa nam klientów, którzy dowiedzieli się o nas z polecenia, kierując się dobrą opinią, zasłyszaną od przyjaciół, znajomych, rodziny.
KM: – Ponieważ jest to najlepsze źródło pozyskiwania klientów. Potencjalny klient dowiedział się od znajomego, że może skorzystać z dobrego i potrzebnego produktu oraz z opieki, z jaką do tej pory się nie spotkał.
DD: –Dzięki wysokiej klasie oferowanego urządzenia nie mamy problemu z przedstawieniem jego walorów, ale dodatkowa rekomendacja bardzo pomaga.
DD: – Bez dwóch zdań jesteśmy liderem. Z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że na tę chwilę nie mamy konkurencji. Nie mówię tu o liczebności zespołu firmy czy skali działalności, bo być może pod tym względem ktoś nas wyprzedza, ale gdy mówimy o poziomie wykonywanych usług, możemy uchodzić za przykład do naśladowania i to nie tylko w naszym kraju, lecz także w całej Europie.
KM: – Firma dokłada wszelkich starań, by pracownicy przestrzegali przyjętych zasad. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z sytuacją, żeby zarząd tak bardzo pilnował sfery etyki i zgodności postępowania pracowników z obowiązującymi regułami, a mam spore doświadczenie zawodowe.
KM: – To długi proces, obejmujący systematyczne szkolenia i spotkania z fizjoterapeutami, rehabilitantami, lekarzami. Najważniejsze jest to, że każdy z naszych konsultantów jest w pełni przekonany do oferty, którą promuje.
DD: –W sklepie nikt nie poświęci klientowi tyle czasu i uwagi. W krajach zachodnich sprzedaż bezpośrednia jest znacznie bardziej rozwinięta i doceniana przez konsumentów z uwagi na wysoką jakość produktów i zawsze lepszą obsługę. Każdy klient podejmuje świadomą decyzję o zakupie na podstawie dokładnych i rzetelnych informacji przekazanych przez naszego przedstawiciela. VIGGET z pomocą niektórych mediów, wykluczając oczywiście prasę brukową, pokazuje dobre oblicze tej branży.
KM: – Tak, regularnie dzwonimy do klientów i badamy poziom ich satysfakcji. Na jego wysoki poziom ma wpływ zarówno jakość produktu, jak i obsługi.
DD: – Niektórzy chwalą jakość zakupionego produktu, inni są zachwyceni faktem, że interesujemy się klientem, mimo że minęło sporo czasu od zakupu, i pytamy o jego wrażenia oraz uwagi. Staramy się systematycznie rozmawiać z klientami nie tylko po to, by wyjaśniać i informować, lecz także analizować ich sugestie i wyciągać wnioski, a w efekcie oferować wciąż lepszą usługę.
Rozmawiały: Kornelia Jankowska, Marlena Szczęsna
04-11-2015
Dzięki ręcznemu polu magnetycznemu firmy Vigget poruszam się i normalnie egzystuje. Złamane 3 kręgi to koszmar. Dziś mogę wszystko. Rehabilitacja co 3 miesiące lub raz w roku. Niewiele pomaga. Ręczne pole magnetyczne polecam w podobnej potrzebie. Trafiłam na produkt w trakcie prezentacji firmy w Warszawie inaczej nie wiedziałabym o ręcznym polu magnetycznym. Pozdrawiam serdecznie firmę Bożena