Copacking jako forma promocji firmy

Opublikowano: 28 lipca 2016

Copacking jest kompleksową usługą świadczoną przez firmy zajmujące się obsługą innych firm w zakresie marketingu i promocji. Na czym polega copacking i dlaczego warto zlecić jego wykonywanie firmie zewnętrznej? Co można zyskać na takim rozwiązaniu?

Czym jest copacking?

Firmy zajmujące się copackingiem świadczą usługi pakowania i przepakowywania produktów lub zestawów produktów. W skład kompleksowej usługi wchodzą takie elementy jak:

  • Pakowanie, przepakowywanie i konfekcjonowanie produktów znajdujących się w opakowaniach zbiorczych w opakowania jednostkowe;
  • Etykietowanie produktów
  • Tworzenie projektów opakowań i tworzenie zestawów
  • Zgrzewanie folii i druk etykiet.

Umiejętne pakowanie zestawów promocyjnych jest bardzo ważne. Każdy klient zwraca uwagę na estetykę opakowania, na to z czego i jak jest wykonane. Niewłaściwie zapakowanie produktu może prowadzić do jego uszkodzenia lub zniszczenia, a w konsekwencji do pogorszenia się relacji firma – klient. Korzystanie z usługi copackingu posiada wiele zalet.

Korzyści z copackingu

Zlecenie usługi copackingu firmie zewnętrznej to bardzo wygodne rozwiązanie. Korzystają z niego firmy z różnych branż: kosmetyczne, spożywcze, farmaceutyczne i te zajmujące się promocją i marketingiem. Przesyłki reklamowe wysyłane w ramach usługi copackingu mogą być wykorzystywane do promowania firmy i budowania długofalowych relacji z klientami.

Zlecenie usługi firmie zewnętrznej pozwala zaoszczędzić nie tylko czas, ale przede wszystkim środki finansowe. Firma oszczędza na kosztach związanych z wynajęciem powierzchni magazynowych, zatrudnieniem i przeszkoleniem pracowników, a także zakupem niezbędnych materiałów. Tym wszystkim zajmie się firma usługowa. Profesjonalnie świadczona usługa przynosi nie tylko materiale korzyści. Klienci, do których kierujemy promocyjną ofertę otrzymują produkty zapakowane w wysokiej jakości opakowania.

Customeritum przygotowuje dla każdego klienta indywidualną ofertę copackingu, dopasowaną do potrzeb i możliwości finansowych. Korzystanie z usługi pozwoli na uniknięcie błędów przy pakowaniu przesyłek. Zlecając to zadanie firmie zewnętrznej można mieć pewność że produkt dotrze do klienta w nienaruszonym opakowaniu, odpowiednio zapakowany i spersonalizowany.

Copacking to usługa, z której korzysta coraz więcej firm. Wysyłanie materiałów promocyjnych pozwala nawiązać dobry kontakt z klientem. Ważne jest żeby paczka sprawiła dobre wrażenie, dlatego musi być odpowiednio przygotowana do wysyłki.

Udostępnij ten post:



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Powiązane treści