,,Piórko” Biedronki wyróżnione

Opublikowano: 25 maja 2016

Konkurs literacki „Piórko 2015. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” zdobył wyróżnienie w konkursie Kampania Społeczna Roku 2015 w kategorii „Akcje zaangażowane firm”. Projekt realizowany przez Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci Biedronka, został doceniony przez jury za realny wpływ na promocję polskich autorów i ilustratorów.

Wykonawcami nagrodzonej kampanii „Piórko 2015. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” były: AM Art-Media Agencja PR, Agencja komunikacji marketingowej – Xcommunica oraz Wydawnictwo Zielona Sowa, które odpowiadały za komunikację i promocję, kreację oraz wsparcie merytoryczne projektu.

Celem konkursu Kampania Społeczna Roku jest promowanie dobrych praktyk w marketingu społecznym, którego przejawem są kampanie społeczne, czyli działania komunikacyjne na rzecz wspólnego dobra, wykorzystujące działania reklamowe i public relations. Organizatorem konkursu jest Fundacja Komunikacji Społecznej.

W tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 85 kampanii, z których następnie jury, w skład którego weszły osoby posiadające wiedzę lub doświadczenie w marketingu społecznym, w szczególności w realizacji kampanii społecznych i działań na rzecz dobra publicznego, nominowało 57 kampanii w 10 kategoriach. Wśród zgłaszających projekty znalazły się firmy, instytucje rządowe, organizacje pozarządowe, agencje reklamowe oraz PR, a także osoby prywatne.

Gala wręczenia nagród i wyróżnień 21 kampaniom w konkursie Kampania Społeczna Roku 2015 odbyła się 23 maja br. w Teatrze Kamienica w Warszawie. Nagrodę dla Jeronimo Martins Polska S.A. odebrała Anetta Jaworska-Rutkowska, kierownik ds. relacji zewnętrznych i CSR w Jeronimo Martins Polska S.A.

 

Udostępnij ten post:



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Powiązane treści
24 czerwca w gościnnych progach Teatru Kamienica odb...