V60 CC to wizualnie przykład niepowtarzalnego szwedzkiego stylu. Wszystko za sprawą dynamicznych linii, obłych kształtów i nietypowych, niespotykany nigdzie indziej tylnych lamp. Ciekawie zrobiony jest przedni grill, który przypomina plaster miodu – bardzo charakterystyczny element tego modelu.
Wrażenie na niejednym kierowcy zrobi zapewne zawieszony w powietrzu środkowy panel z charakterystycznym ludzikiem na środku. Nad panelem znajduje się ekran (niestety nie jest on dotykowy), na którym można ustawiać radio, nawigacje itd. Interesująco prezentuje się deska rozdzielcza, na której są trzy wyświetlacze: na dwóch pobocznych wskazywany jest poziom paliwa i tryb zmiany biegów, w środku w tunelu osadzony jest natomiast prędkościomierz, a pośrodku wyświetlane są informacje dotyczące samochodu.
Volvo V60 CC napędzane jest przez wysokoprężną jednostką o pojemności 2.4l, mocy 190 KM i momencie obrotowy 420Nm, zespoloną z automatyczną 6-stopniową skrzynią biegów Geartronic.
W mieście pojazd potrafi spalić 9.5l/100km, w trasie zaś spalanie od 8 do 8.5l/100km. Country występuję w trzech wersjach: Kinetic, Momentum, Summum. Testowany przez nas model V60 CC w wersji Summum kosztował 196,2 tys. zł.
“Ciekawy test Volvo V60 Cross Country znajdziecie na łamach potalu auto-motor-i-sport.pl.”
Dodaj komentarz