kalendarze

Druk kalendarzy firmowych – dlaczego warto?

Opublikowano: 2 grudnia 2021

Koniec roku zbliża się wielkimi krokami, a Ty obmyślasz sposób na kampanię reklamową swojego przedsiębiorstwa? Szukasz gadżetów, które przyciągną uwagę nowych klientów, a także będą doskonałym upominkiem dla stałych kontrahentów czy zaufanych konsumentów?

Kalendarze firmowe na 2022 rok to najlepsza forma reklamy Twojej firmy. Na jaki rodzaj kalendarzy warto postawić? Przyjrzyjmy się tematowi z bliska. Ciekawi? Zaczynamy!

Dlaczego kalendarze są doskonałym nośnikiem reklamowym?

Wiele przedsiębiorstw, a w nich specjalistów od spraw marketingu zastanawia się, jakie gadżety będą najwłaściwszą formą reklamy. Pomimo tego, że świat handlu i marketingu w dużym stopniu przeniósł się na grunt internetowy, wciąż ogromnym uznaniem i popularnością cieszą się kalendarze. Przede wszystkim to jeden z najbardziej funkcjonalnych gadżetów, jakie są dostępne na rynku. Towarzyszą nam przez cały rok. Pozwalają na perfekcyjną organizację wydarzeń biznesowych czy prywatnych spotkań. Możemy mieć je zawsze pod ręką bądź w widocznym miejscu naszych biur, gabinetów czy innych pomieszczeń. Nic więc dziwnego, że nasi najlepsi klienci czy kontrahenci uwielbiają być obdarowywani tak funkcjonalnym i designerskim prezentem, zwłaszcza w końcówce roku.

Jaka korzyść płynie dla przedsiębiorców z wyboru kalendarzy jako formy reklamy? Przede wszystkim kalendarze są powszechnie użytkowane. Znacznie spada ryzyko wyrzucenia bądź nieużywania podarowanego gadżetu. Długopis, ulotka czy inna broszura reklamowa, na drugi dzień mogą znaleźć się w koszu. Kalendarz to rzecz pierwszej potrzeby w codziennym życiu, znajdzie więc zaszczytne miejsce na biurku, w torebce czy głównej ścianie. Kalendarze książkowe czy kalendarze trójdzielne to szczególnie popularny rodzaj, wykorzystywany na gadżety reklamowe. Tego typu kalendarze zawierają bardzo dużo wolnej przestrzeni, na której bez problemu można umieścić duże i czytelne logo firmy, slogan reklamowy czy dane kontaktowe. Kalendarze książkowe mogą być opatrzone na każdej swojej stronie mini logiem naszej firmy. Jakie efekt przynosi taki zabieg marketingowy? Potencjalny klient naszego przedsiębiorstwa, jeśli tylko będzie potrzebował skorzystać z usług czy też produktów oferowanych przez naszą działalność, z całą pewnością zwróci się z chęcią zakupu do znanej mu firmy, z której logiem obcuje naocznie każdego dnia.

Rodzaje kalendarzy

Kalendarze firmowe na 2022 rok mogą występować w przeróżnych konfiguracjach. Wybór zależy przede wszystkim od indywidualnych preferencji i potrzeb danego przedsiębiorstwa.  Co więcej, można postawić na kilka różnych rodzajów kalendarzy reklamowych. Dla najcenniejszych, stałych klientów czy kontrahentów posłużyć mogą ekskluzywne kalendarze książkowe, w pięknej, grubej oprawie, różnorodnej szacie kolorystycznej, czy formatach, takich jakich jak popularny formar A4 czy A5. Jeśli chcemy przyciągnąć do siebie uwagę nowych, potencjalnych klientów, wówczas np. na stoisku reklamowym naszego przedsiębiorstwa możemy rozdawać kalendarze kieszonkowe, które będą dla nas znacznie tańsze, a dla klientów równie atrakcyjne, w porównaniu do konkurencyjnych broszur reklamowych.

Doskonałym rozwiązaniem będą również modele kalendarzy ściennych. Do najpopularniejszych modeli należą kalendarze trójdzielne, dwudzielne oraz jednodzielne. Najwygodniejsze są jednak produkty o schemacie trójdzielnym, na których “na oku” mamy miesiąc poprzedzający, jak również miesiąc przyszły, co pozwala na szybkie i bezproblemowe planowanie bądź sięganie pamięcią wstecz. Kalendarze ścienne wiszą zarówno w biurach, jak i domach prywatnych. Reklamują zatem naszą działalnością w różnych środowiskach.

Kalendarze biurkowe to równie doskonała forma reklamy przedsiębiorstwa. Duże planery, z miejscem na notatkę, rozłożone w centralnym miejscu naszego biurka, będą doskonałą ozdobą, jak również formą reklamy.

Jak widać, kalendarze firmowe na rok 2022 to niekwestionowany hit reklamowy. Taki upominek sprawi radość, jak również będzie doskonałym, funkcjonalnym narzędziem pracy. Kalendarz stanowi sprawdzoną formę employer brandingu – warto zatem postawić na taką formę reklamy naszej działalności.

Udostępnij ten post:



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Powiązane treści
gadżety reklamowe na targach
Targi i kongresy to nie tylko wydarzenia; to kluczow...
dron
Kiedy nadchodzą Walentynki, znalezienie idealnego prezentu s...
etui na sztućce
Zbliża się Wielkanoc, a w głowie pojawiają się myśli, jak wy...
AWAKE
Awake, szwedzki producent desek z napędem elektrycznym oraz...
materiały reklamowe
Ulotki, katalogi ofertowe, a nawet wielkogabarytowe banery ー...