gadżety reklamowe na targach

Gadżety reklamowe na targach – strategia marketingowa, która nigdy nie wychodzi z mody

Opublikowano: 26 lutego 2024

Targi i kongresy to nie tylko wydarzenia; to kluczowe etapy w świecie biznesu, zapewniające niezrównane możliwości bezpośredniej interakcji z potencjalnymi klientami i możliwości promocji marki. Prawdziwy triumf nie leży jednak w samym uczestnictwie, ale w umiejętności skutecznego wykorzystania strategii marketingowych.

Jedną z takich doskonałych metod promocyjnych są gadżety reklamowe, które są praktyczne i stale przypominają klientom o istnieniu Twojej firmy. Poniżej przyjrzymy się, dlaczego warto stosować taką strategię i podamy przykłady takowych gadżetów/ upominków reklamowych.

Dlaczego warto stosować gadżety reklamowe na targach?

Spersonalizowane upominki, jakimi są gadżety reklamowe, są istotne podczas wydarzeń takich jak targi, konferencje i konferencje korporacyjne, ponieważ pomagają nawiązać natychmiastowe więzi emocjonalne między firmą a odbiorcami.

Niektóre kluczowe statystyki z ostatnich badań wykazują, że 66% osób, które otrzymały gadżet reklamowy, w ciągu jednego roku było w stanie zapamiętać firmę, która im go podarowała. Generalnie jednak oto dlaczego warto inwestować w gadżety reklamowe na wydarzenia typu targi::

  • Publiczność uczestnicząca w wydarzeniach jest zainteresowana tym, co masz do zaoferowania.Oznacza to, że istnieje małe prawdopodobieństwo, że komuś taki gadżet się nie spodoba. Jeśli Twoja firma zajmuje się np. sprzedażą sprzętu komputerowego i bierzesz udział w targach specjalizujących się w sektorze sprzętu komputerowego, najprawdopodobniej osoby uczestniczące w wydarzeniu będą entuzjastami tego sektora, więc ochoczo zaakceptują oni gadżet, co zwiększa Twoje szanse na zawarcie transakcji biznesowych i pozyskanie nowych klientów.
  • Obecność Twojej firmy nie ogranicza się do stoiska. Masz więcej możliwości promowania i wyróżnienia swojej marki poprzez właśnie gadżety promocyjne, a także rozmowy, szkolenia i działania zachęcające do interakcji z uczestnikami.
  • Gadżety reklamowe wręczane jako prezenty na tego typu wydarzeniach nie są niedrogie i ogólnodostępne.Mowa o tradycyjnych gadżetach, takich jak odzież reklamowa, breloki, długopisy, koszulki, kubki, kalendarze itp. Pamiętaj, że kluczem jest personalizacja. Każdy z tych gadżetów może z powodzeniem promować wizerunek Twojej firmy.

Kilka pomysłów na spersonalizowane gadżety reklamowe na targi i kongresy

Przybory do pisania jako prezenty

Wręczanie przyborów do pisania, takich jak notatniki, długopisy i inne jako prezentów to doskonała strategia na targi. Może to brzmieć jak coś bardzo przestarzałego, ale istnieje powód, dla którego są one nadal aktualne na wszelkiego rodzaju targach na całym świecie.

Odzież reklamowa

Odzież reklamowa, taka jak bluzy, koszulki, czapki czy kurtki z logo firmy, to kolejne bardzo skuteczne narzędzie promocyjne na targach. Atrakcyjność odzieży polega na tym, że pełni ona podwójną rolę – zarówno jako gadżet reklamowy, jak i użyteczny element garderoby.

Kubki z nadrukiem

Kubki są trwałymi i funkcjonalnymi gadżetami i są używane praktycznie codziennie, więc jest to kolejny klasyczny gadżet, który nigdy nie wychodzi z mody.

Torby z nadrukiem

Porządne i wytrzymałe torby z logo Twojej firmy stanowią praktyczny gadżet, który uczestnicy targów mogą wykorzystać do przechowywania innych gadżetów czy materiałów promocyjnych. Jest to szczególnie przydatny gadżet w czasach, w których coraz ciężej o zwykłą, plastikową reklamówkę.

Breloki reklamowe

Breloczki są małymi, ale skutecznymi gadżetami reklamowymi. Są one nie tylko atrakcyjne estetycznie, ale są także bardzo  praktyczne, ponieważ oprócz tego, że są dodatkiem do kluczy, mają zastosowanie jako np. jako otwieracz do butelek czy latarka.


materiał sponsorowany 

Udostępnij ten post:



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Powiązane treści
Integracja telefonii z CRM
Rozmowa telefoniczna to wciąż podstawowy środek komu...
Jak współpracować z markami
W dynamicznie rozwijającym się świecie marketingu influencer...
dron
Kiedy nadchodzą Walentynki, znalezienie idealnego prezentu s...
etui na sztućce
Zbliża się Wielkanoc, a w głowie pojawiają się myśli, jak wy...
AWAKE
Awake, szwedzki producent desek z napędem elektrycznym oraz...