LinkedIn

LinkedIn – co to jest i do czego służy?

Opublikowano: 2 lipca 2022

LinkedIn to popularny portal społecznościowy zrzeszający pracowników i pracodawców, który zrzesza przeszło 800 milionów użytkowników z setek różnych branż. W poniższym artykule prezentujemy szereg istotnych informacji na temat tego, czym jest ten portal i do czego służy.

LinkedIn – charakterystyka popularnego portalu społecznościowego

LinkedIn to portal, który jest przeznaczony dla celów biznesowo-zawodowych. Zrzesza on środowiska pracodawców i pracowników, a każdego dnia korzysta z niego ponad 800 milionów użytkowników. 

Za pośrednictwem LinkedIn można zamieszczać oferty pracy, publikować posty, odpowiadać na ogłoszenia publikowane przez pracodawców oraz wysyłać wiadomości do użytkowników dzięki wbudowanemu komunikatorowi. Portal ten dla wielu firm jest jednym z niezbędnych narzędzi, które pomaga w prowadzeniu szeroko zakrojonych działań o charakterze marketingowym i sprzedażowym.

Dla kogo jest LinkedIn – działanie portalu w praktyce

Portal społecznościowy LinkedIn pozwala na tworzenie bazy zawodowych kontaktów, poszerzanie zainteresowań, docieranie do większej liczby klientów czy zwiększanie świadomości marki. Z LinkedIn korzystają właściciele firm, rekruterzy, studenci i uczniowie, pracownicy dowolnego szczebla a także wszystkie osoby, które są zainteresowane specyfiką poszczególnych branż. 

Sales Robots – sposób na dotarcie do większej liczby odbiorców 

Mimo tego iż konto na LinkedIn posiada znaczna liczba użytkowników, wielu z nich rzadko kiedy loguje się na portal. To z kolei rodzi problemy z dotarciem z określonym przekazem do konkretnych grup docelowych. Rozwiązaniem jest Sales Robots – narzędzie, które automatycznie, za nas, dociera do konkretnych osób poprzez zaproszenia i wiadomości w tym portalu.

Osoby, z którymi będziemy się kontaktować, dowiedzą się o naszej aktywności dzięki LinkedIn, ponieważ otrzymają e-mail na skrzynkę pocztową. W związku z tym, iż większość z nas sprawdza pocztę nawet kilka razy dziennie, prawdopodobieństwo, że przeczytają naszą wiadomość z LinkedIn, znacznie wzrośnie. Dzięki Sales Robots zyskujemy niepowtarzalną szansę na zwiększenie świadomości marki, znalezienie kandydatów do pracy czy też osiągnięcie określonych celów sprzedażowych.

Udostępnij ten post:



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Powiązane treści
aktywność fizyczna
Dni stają się coraz dłuższe, zza chmur odważniej wychyla się...
depresja
Nawet 30% młodych ludzi myślało poważnie o próbie sa...
Mazovia Cup
Wdniach 2-3 grudnia hala sportowa Gminnego Ośrodka Sportu i...
Prezent na Walentynki
Walentynki – jedni je uwielbiają, inni nie znoszą. Nie zmien...
test oddechowy
SIBO (Small Intestinal Bacterial Overgrowth), czyli zespół r...