Dobra komunikacja na linii pacjent–świadczeniodawca–płatnik oraz potrzeba pozyskania informacji zwrotnej od pacjentów odnośnie ich zadowolenia ze świadczonych usług zajmuje ważne miejsce w strategii NFZ na lata 2019–2023.
Nutrimed, świadczący opiekę żywieniową w warunkach domowych, wdrożył tego typu rozwiązanie już w 2016 r. We współpracy z profesjonalną agencją badawczą oraz personelem medycznym opracowaliśmy ankietę, a następnie przeprowadziliśmy badanie satysfakcji z usług wśród pacjentów Nutrimedu .
Pokazało ono, że aż 97 proc. korzystających z usług Nutrimedu jest zadowolonych z otrzymywanej opieki, a 99 proc. poleciłoby firmę innym osobom. To dla nas potwierdzenie, że jesteśmy zaufanym i rzetelnym partnerem w opiece żywieniowej w warunkach domowych.
Mamy świadomość, że aby utrzymać wysoki poziom opieki i wprowadzać dodatkowe udogodnienia, konieczna jest systematyczna weryfikacja opinii pacjentów, dlatego badanie na podstawie wystandaryzowanego kwestionariusza przeprowadzamy systematycznie, przy wsparciu wewnętrznego zespołu, który kontaktuje się z pacjentami i ich opiekunami. Jesteśmy przygotowani na wdrożenie przez NFZ procedur zapowiedzianych w strategii na kolejne lata.
Dodaj komentarz