Menu

Agnieszka Tomasiak – Jak badać satysfakcję pacjentów z usług medycznych

Agnieszka Tomasiak, p.o. dyrektora operacyjnego, Nutrimed

Agnieszka Tomasiak, p.o. dyrektora operacyjnego, Nutrimed

Dobra komunikacja na linii pacjent–świadczeniodawca–płatnik oraz potrzeba pozyskania informacji zwrotnej od pacjentów odnośnie ich zadowolenia ze świadczonych usług zajmuje ważne miejsce w strategii NFZ na lata 2019–2023.

Nutrimed, świadczący opiekę żywieniową w warunkach domowych, wdrożył tego typu rozwiązanie już w 2016 r. We współpracy z profesjonalną agencją badawczą oraz personelem medycznym opracowaliśmy ankietę, a następnie przeprowadziliśmy badanie satysfakcji z usług wśród pacjentów Nutrimedu .

Pokazało ono, że aż 97 proc. korzystających z usług Nutrimedu jest zadowolonych z otrzymywanej opieki, a 99 proc. poleciłoby firmę innym osobom. To dla nas potwierdzenie, że jesteśmy zaufanym i rzetelnym partnerem w opiece żywieniowej w warunkach domowych.

Mamy świadomość, że aby utrzymać wysoki poziom opieki i wprowadzać dodatkowe udogodnienia, konieczna jest systematyczna weryfikacja opinii pacjentów, dlatego badanie na podstawie wystandaryzowanego kwestionariusza przeprowadzamy systematycznie, przy wsparciu wewnętrznego zespołu, który kontaktuje się z pacjentami i ich opiekunami. Jesteśmy przygotowani na wdrożenie przez NFZ procedur zapowiedzianych w strategii na kolejne lata.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Udostępnij

Wszystkie prawa zastrzeżone | All rights reserved Magazyn VIP 2021