rollup reklamowy

Dlaczego warto zainwestować w rollup? Poznaj zalety tego rozwiązania

Opublikowano: 23 stycznia 2020

Skuteczne działania marketingowe to nie tylko kampanie prowadzone w internecie. To także działania w realnym świecie, przy wykorzystywaniu nowoczesnych form przekazu reklamowego. Jednym ze skutecznych pomysłów, aby trafić z działaniami promocyjnymi do szerokiego grona odbiorców, jest rollup. Czy warto zainwestować w taki baner i jakie zalety ma takie rozwiązanie?

Gdzie sprawdzi się rollup reklamowy?

Stojaki reklamowe cieszą się dużą popularnością, gdyż można je wykorzystać na wiele sposobów. Rollup sprawdzi się w każdej firmie, ukierunkowanej na rozwój oraz pozyskiwanie nowych klientów. W zasadzie nie ma ograniczeń w ich wykorzystaniu, gdyż mogą stanowić atrakcyjną formę przekazu reklamowego lub być nośnikiem najważniejszych informacji o firmie. Aby stojak reklamowy rollup spełnił należycie swoją funkcję, musi być zaprojektowany i wykonany w sposób profesjonalny.

Jak zaprojektować rollup?

Samodzielne opracowanie projektu graficznego rollupu może być trudne, gdyż wymaga kreatywności oraz znajomości zasad skutecznego marketingu. Jeżeli chcesz mieć pewność, że stojak reklamowy rollup zostanie profesjonalnie wykonany, powinieneś zdecydować się na skorzystanie z usług drukarni, takiej jak na przykład Open Print. Specjaliści nie tylko podpowiedzą Ci jak zaprojektować roll up, aby był atrakcyjny dla odbiorcy, ale także mogą samodzielnie opracować grafikę na podstawie Twoich wytycznych. Dodatkowo mają wiele formatów do wyboru, takich jak rollup standard czy exclusive.

Wysoka funkcjonalność

Jedną z najważniejszych zalet rollupów jest ich funkcjonalność. Stojak reklamowy można wykorzystywać do wielu celów, dlatego sprawdzi się podczas konferencji, działań reklamowych, szkoleń czy targów branżowych. Plansze rollupa można wymieniać, dlatego inwestując w jeden stelaż, masz nieograniczone możliwości jego wykorzystania.

Wygoda w użytkowaniu

Decydując się na stojak reklamowy rollup nie musisz się martwić o skomplikowaną obsługę. Wystarczy jedynie wyciągnąć planszę z kasety, aby była gotowa do użycia. Roll up reklamowy nie wymaga stosowania dodatkowych akcesoriów, co ogranicza koszt kupowania innych urządzeń. Dodatkowo dochodzi do tego łatwy montaż i demontaż, który nie sprawi nikomu problemu.

Wysoka trwałość

Profesjonalnie wykonany rollup będzie służył przez długi czas, dlatego jest to jednorazowa inwestycja. Stojak reklamowy tego typu nie wymaga konserwacji, a użyte do produkcji materiały odpowiadają za jego trwałość i odporność na uszkodzenia. Po złożeniu planszy, jest ona zabezpieczona kasetą, dlatego nie ma ryzyka, że straci swoją jakość przez nieprawidłowe przechowywanie w nieodpowiednich warunkach.

Mobilność

Niezaprzeczalną zaletą rollupów jest to, że można je łatwo złożyć. Dzięki temu nie zajmują dużo miejsca, co umożliwia ich transport. Jest to szczególnie ważne, gdy prowadzisz działania marketingowe w terenie i potrzebujesz materiałów, które będziesz mógł zabrać ze sobą. Dodatkowo decydując się na roll up standard, możesz wybrać spośród wielu dostępnych formatów, dzięki czemu dopasujesz jego wielkość do potrzeb.

Atrakcyjny wygląd

W działaniach promocyjnych ważne jest to, aby przekaz reklamowy rzucał się w oczy i przyciągał odbiorców. Rollup charakteryzuje się nowoczesnym designem, dlatego nie można przejść obok niego obojętnie. Wystarczy tylko opracować projekt planszy tak, aby była atrakcyjna dla odbiorców i można być pewnym, że taki stojak reklamowy będzie zachęcał do zapoznania się z informacjami.


Jak dopasować słupy reklamowe i tablice reklamowe do rodzaju biznesu? Skuteczna reklama od A do Z

Udostępnij ten post:



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Powiązane treści
Integracja telefonii z CRM
Rozmowa telefoniczna to wciąż podstawowy środek komu...
Jak współpracować z markami
W dynamicznie rozwijającym się świecie marketingu influencer...
gadżety reklamowe na targach
Targi i kongresy to nie tylko wydarzenia; to kluczow...
e-commerce
A gdyby tak roboty wyręczały nas w codziennych czynnościa...
agencja kreatywna
Agencje kreatywne zyskują w Polsce na popularności —...