Menu
flixmojo

Flixmojo – nowa platforma VOD wchodzi na polski rynek

Polska jest pierwszym krajem, w którym obecna będzie internetowa platforma VOD Flixmojo www.flixmojo.com, konkurencja dla płatnych platform (m.in. Netflix, Amazon Video). Ma wyróżniać się między innymi kontentem – znajdą się na niej przede wszystkim filmy i seriale z dawnych lat, ulubione klasyki, wielkie kino światowe. Kolejny wyróżnik to cena – miesięczna subskrypcja będzie kosztować 9,99 PLN za miesiąc.  

W ofercie FlixMojo na początek znajdzie się około tysiąca pozycji, a wśród nich kolekcja klasyków kina, biblioteka seriali animowanych dla dzieci, seriale amerykańskie, polskie, czeskie i rosyjskie. FlixMojo finalizuje również pozyskanie praw do dużej biblioteki kina Bollywood oraz takich firm jak Europa Corp., Filmax, Latido Films, American Films, Gaumont.

Na początek znajdziemy tu legendarne pozycje, m.in.: czeski serial dla młodzieży „Arabela”, rosyjski „Siedemnaście mgnień wiosny” ze kultowym Stirlitzem, „Sagę rodu Forsyte’ów” czy „Rumcajsa” dla dzieci. Platforma oferuje też bogatą ofertę klasyki – m.in. produkcje Polańskiego, Bunuela, Kurosawy, Cravena, Pollacka czy Rosseliniego, filmy z Jane Fondą, Robertem Redfordem, Johnem Waynem i Michaelem Cainem. FlixMojo realizować będzie również produkcje własne – na początek mini serial – przynajmniej dwa sezony komediowego serialu typu sitcom w języku angielskim.

Wszystkie filmy dostępne są w polskich wersjach językowych. Co tydzień planowane są premiery.

Dostęp do Flixmojo oferowany jest w najniższej na polskim rynku cenie – za 9,99 zł netto miesięcznie (119 zł rocznie). Za tę cenę zyskamy możliwość oglądania wszystkich produkcji zarówno poprzez przeglądarki internetowe jak i aplikacje: na telefony z systemem iOS, na telefony z systemem Android, aplikację na platformę ROKU, aplikację na telewizory
z systemem Android, poprzez system OperaTV, aplikację Fire TV, aplikację Apple TV.

flixmojo

Z subskrypcji serwisu można w każdej chwili zrezygnować, a płaci się za nią kartą kredytową.

Właścicielem marki jest Digital Video Management Ltd. (DVM), dostawca cyfrowych treści video i dystrybutor filmów fabularnych, seriali i programów telewizyjnych. DVM nadzoruje katalog ponad 4500 tytułów wiodących studiów, producentów i przedstawicieli handlowych na całym świecie. DVM dystrybuuje tytuły do platform VOD, telewizji, Internetu, urządzeń mobilnych, Smart TV oraz jest wydawcą treści na DVD i BlueRay.

materiały prasowe 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Udostępnij

Wszystkie prawa zastrzeżone | All rights reserved Magazyn VIP 2021