Studia MBA cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem ze strony menedżerów i osób, które chciałyby poszerzyć swoją wiedzę z zakresu zarządzania. Czasem jednak uczestnictwo w programie MBA bywa utrudnione, zwłaszcza jeśli uczelnia prowadząca studia znajduje się daleko od miejsca zamieszkania osoby zainteresowanej podjęciem nauki. W takiej sytuacji świetnym rozwiązaniem mogą być studia MBA w formule online.
Uczestnictwo w programie Master of Business Administration pozwala nie tylko uzupełnić i poszerzyć wiedzę z zakresu zarządzania, ale również poznać specyfikę różnych branż, wymienić się doświadczeniami z innymi praktykami i powiększyć swoją sieć kontaktów. Studia MBA dają niepowtarzalną szansę na zawarcie interesujących znajomości w różnych środowiskach biznesowych, zdobycie cennego know-how na temat zarządzania firmą, projektami i zespołami w różnych branżach, a także umożliwiają poznanie najnowszych trendów w biznesie. Programy MBA kierowane są do menedżerów, osób na studiach kierowniczych, właścicieli firm i wszystkich, którzy mają – lub chcą mieć – znaczący wpływ na działanie organizacji.
Niestety, nie wszystkie osoby zainteresowane udziałem w programie mają na to szansę. Pomijając wymogi rekrutacyjne (konieczne jest posiadanie wyższego wykształcenia i doświadczenia zawodowego), udział w weekendowych zjazdach odbywających się w siedzibie uczelni oddalonej np. kilkaset kilometrów od miejsca zamieszkania może okazać się niemożliwe. Osoby stojące przed takim dylematem powinien jednak zainteresować program Uniwersytetu WSB Merito MBA Management 4.0 prowadzony w formule online. Zajęcia prowadzone są zdalnie, dzięki czemu można w nich uczestniczyć z dowolnego miejsca w Polsce – i na świecie.
Program MBA Management 4.0 w formule online pozwala dodatkowo uczestnikom na zdobycie wiedzy z transformacji cyfrowej. Zakres tematyczny programu (oprócz przedmiotów standardowych dla studiów MBA) obejmuje m.in. takie zagadnienia jak: zastosowanie sztucznej inteligencji w świecie biznesu, machine learning i automatyzację czy cyfrowe rozwiązania wspomagające identyfikację i analizę customer journey. Uczestnicy poznają i zrozumieją najnowsze trendy zdobywające popularność na rynku i będą wiedzieć, jak wykorzystać cyfrowe narzędzia do rozwoju organizacji, w której pracują lub którą prowadzą. Zdobyta podczas uczestnictwa w programie wiedza może z powodzeniem posłużyć do dalszego budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa.
materiał sponsorowany
Dodaj komentarz