Ubezpieczenie od deszczu podczas wyjazdu, videocasty, Matisse i sztuczna inteligencja na stronie internetowej, a także promocyjna sprzedaż oferty turystycznej na sezon Lato 24 to tylko niektóre nowości turystyczne jakie wprowadza biuro podróży Itaka – dla Magazynu VIP mówi Piotr Henicz, wiceprezes ITAKA HOLDINGS i wiceprezes Polskiej Izby Turystyki.
Piotr Henicz – W przypadku wystąpienia opadów, Klienci którzy kupią takie ubezpieczenie otrzymają rekompensatę w wysokości 250 PLN/os. za każdy dzień opadów zdefiniowany na podstawie ustalonych kryteriów dotyczących minimalnej ilości opadów w ciągu dnia lub godziny. Działanie ubezpieczenia jest bardzo proste i nawet nie wymaga zgłaszania roszczenia. Jeśli spełnione zostaną warunki kwalifikujące do rekompensaty, ubezpieczyciel skontaktuje się z Klientem, by ustalić najdogodniejszą formę wypłaty. Wypłata zlecana jest bezzwłocznie, tak by Klient otrzymał pieniądze w ciągu 1-2 dni roboczych. Koszt ubezpieczenia wynosi od 69 zł za cały wyjazd.
Ubezpieczenie dostępne jest dla Klientów Itaki, którzy planują podróż do Bułgarii, Egiptu, Grecji, Włoch, Portugalii, Turcji lub Hiszpanii.
Piotr Henicz – Biorąc po uwagę, że rozpoczęliśmy oferowanie tego ubezpieczenia od połowy maja br., a także, że jest to nowość w ubezpieczeniach proponowanych przez biura podróży jesteśmy zadowoleni z zainteresowania. Jak przy wprowadzaniu każdego nowego produktu do naszej oferty jak hotel, wycieczka, czy kierunek będziemy wsłuchiwać się w opinie zarówno Klientów i Sprzedawców oraz zastanawiać się wspólnie w jaki sposób można tę ofertę jeszcze udoskonalić lub rozszerzyć.
Piotr Henicz – Z projektem podcastów i videocastów “ITAKA podróżuje i inspiruje” wystartowaliśmy na początku czerwca br. Chcemy dzielić się naszą wiedzą, inspirować i zachęcać do podróży. Projekt został bardzo pozytywnie odebrany, co potwierdzają pozytywne komentarze użytkowników w mediach społecznościowych.
Naszym celem jest stworzenie jednej z największych w polskim Internecie baz wiedzy o podróżowaniu, adresowanej nie tylko do naszych Klientów. Aktualnie nowe odcinki videocastów są udostępniane raz na dwa tygodnie, jednak niebawem zwiększymy ich częstotliwość. Nie chcemy ograniczać tego projektu, badamy rynek i potrzeby naszych słuchaczy, analizujemy opinie i na ich podstawie wyznaczamy dalsze kierunki rozwoju projektu.
Piotr Henicz – Aktualnie w projekcie biorą udział głównie pracownicy ITAKI. Naszym pierwszym założeniem było zaangażowanie pracowników, będą dzielić się ze słuchaczami wiedzą i doświadczeniem. W przyszłości będziemy zaprosimy do studia także gości spoza firmy, pasjonatów podróży i ekspertów z różnych dziedzin.
Piotr Henicz – Nowa strona wyróżnia się unikalnym designem. Jej Interfejs jest przejrzysty, oszczędny w formie, intuicyjny i niemal niewidoczny. Wykorzystano odręcznie rysowane ilustracje inspirowane sztuką Henri Matissa, odróżniające nas od konkurencji. Równolegle z redesignem strony itaka.pl redesign przeszła także aplikacja mobilna ITAKA, aby dostarczyć Klientom maksymalnie spójne doświadczenie, niezależnie od kanału zakupu. Opisy hoteli są jeszcze bardziej przejrzyste i przyjazne dla Klienta, a prezentacja opisów typów pokoi ze zdjęciami ułatwia podejmowanie decyzji.
Nowe możliwości modułu opinii pozwalają na szybsze docieranie do przydatnych dla użytkownika treści. Klient może wyszukiwać opinie przez wpisanie istotnych dla siebie fraz. Serwis zaprojektowano z użyciem AI (Fact Combiner – Machine Learning), pozwalającego na inteligentne sortowanie wyników wyszukiwania i proponowanie Klientom ofert najlepiej dopasowanych do ich potrzeb. Sztuczną inteligencję wykorzystano także po to, by w transparentny sposób ułatwić użytkownikom analizę opinii. Moduł AI przetwarzając ogromne ilości informacji zawartych w recenzjach Klientów, stworzył obiektywne podsumowanie hotelu. Najnowocześniejszej technologii użyto również do tłumaczenia tekstów na inne wersje językowe.
Piotr Henicz – Lato 24 można rezerwować już od 1 sierpnia 2023 r. Prawie 90% hoteli zakontraktowanych na przyszłe wakacje to obiekty 4 i 5-gwiazdkowe, bo tego właśnie oczekują nasi Klienci. Niestandardowe długości pobytu, od kilku dni do 2 tygodni, wyloty z większości polskich lotnisk i jeszcze więcej produktu ITAKA SMART opartego na pakietowaniu dynamicznym to kolejne atuty oferty LATO 24. Ważne miejsce w naszym portfolio na Lato 24 zajmuje produkt adresowany do konkretnego Klienta: rodzinny wypoczynek w Klubach Przyjaciół ITAKI i ItaKarma – wakacje w hotelach „adults only”.
Dywersyfikacja produktu zaznacza się także w wycieczkach objazdowych. Są to zarówno popularne trasy europejskie jak i egzotyczne podróże. Wśród nowości wyróżniają się wycieczki do Bhutanu, Korei, a także czarter do Rzymu, skąd rozpoczną się trasy objazdowe po Włoszech. Z pewnością dalej widoczny będzie trend do podnoszenia standardu wypoczynku, więc nadal na topie będą kierunki, gdzie znajdujemy optymalny stosunek jakości do ceny czyli: Turcja, Grecja i Hiszpania z Wyspami Kanaryjskimi.
Piotr Henicz – Do 28 września br. w ramach pakietu „ZYSKAJ NA WAKACJE”: pewność, że cena nie ulegnie zmianie (Gwarancja Niezmienności Ceny GRATIS); komfort zmiany rezerwacji bez limitu/ograniczeń (Multi Zmiana GRATIS), specjalne warunki rezygnacji i oszczędność na zaliczce (tylko 15%, resztę należy dopłacić 22 dni przed rozpoczęciem imprezy), a także: specjalne ceny dla dzieci w wybranych hotelach, zniżki do 44% oraz 3% zniżki dla Stałych Klientów.
rozmawiała Ewa Ploplis
Dodaj komentarz