Menu
Starbucks

Kawy Starbucks we własnym domu

Nestlé wprowadza nowe produkty kawowe pod marką Starbucks. Będą one dostępne na całym świecie. Nowy asortyment składa się z 24 produktów, w tym kawy ziarnistej, palonej i mielonej. Znajdzie się w nim także kawa w kapsułkach.

Nowy asortyment produktów kawowych obejmuje szereg flagowych mieszanek kaw tej marki, a także kawy jednogatunkowe oraz wybór klasycznych napojów, takich jak Caramel Macchiato i Cappuccino. Wszystkie są przygotowywane na bazie wysokiej jakości 100% kawy Arabica pozyskiwanej od znanych z etycznych upraw plantatorów z głównych regionów świata. To pierwszy asortyment kaw wprowadzany na rynek, od kiedy obie firmy oficjalnie rozpoczęły współpracę w sierpniu ubiegłego roku.

Nowe produkty Starbucks będą dostępne w sklepach spożywczych i na największych platformach internetowych. Nestlé zacznie ich wprowadzanie od wybranych rynków w Azji, Europie, Ameryce Łacińskiej, na Bliskim Wschodzie oraz w Stanach Zjednoczonych. W Polsce oferta ta będzie dostępna jesienią tego roku.

Nestlé nabyło nieograniczone prawa wprowadzania do globalnego obrotu produktów kawowych i herbacianych z asortymentu pakowanych towarów konsumpcyjnych i produktów gastronomicznych Starbucks poza kawiarniami tej marki i z wyłączeniem artykułów gotowych do spożycia.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Udostępnij

Wszystkie prawa zastrzeżone | All rights reserved Magazyn VIP 2020