agencja digitalowa

WebTalk – agencja digitalowa patrząca w przyszłość

Opublikowano: 17 lipca 2023

Nowe media, internet, innowacyjne kanały komunikacji i zmieniający się świat sprawiają, że potrzebne jest dynamiczne podejście do marketingu. Osiągnięcie dobrej sprzedaży wymaga wieloaspektowego działania. Kampania digitalowa przyczynia się do zwiększenia sprzedaży, pozwala zbudować wizerunek marki, a także zwiększa udział w rynku. Osiąganie celów wymaga współpracy ze sprawdzonymi specjalistami.

Dlaczego marketing w internecie ma tak duże znaczenie?

Specjaliści z agencji digitalowej WebTalk obsługują klientów na 8 rynkach CEE, wykorzystując przy tym szeroko rozwiniętą sieć współpracowników i partnerów. Wśród portfolio krajowych Klientów posiadają marki znane każdemu konsumentowi. Marketing internetowy to niezwykle szerokie pojęcie, dlatego agencja w 2022 roku rozszerzyła swoją strukturę o trzy nowe działy: SEO, Research & Development oraz dział nowych mediów. Szczególny nacisk położono na kampanie TikTokowe – aplikacja ta została pobrana ponad 3 miliardy razy i wykazuje wysoki poziom zaangażowania użytkowników. Sprzedaż stacjonarna ma solidne wsparcie w postaci marketingu internetowego.

Innowacyjne usługi i najnowsze technologie

Świat zmienia się z dnia na dzień, dlatego w WebTalk jednym z kluczowych działów jest R&D. Odpowiada on za wdrażanie najnowszych rozwiązań technologicznych do świadczenia usług marketingowych. Dzięki zaawansowanym technologiom agencja digitalowa oferuje takie usługi, jak:

  • Analityka cen produktów w sklepach
  • Audyty efektywności kart produktowych
  • Analiza efektywności formatów mediowych
  • Wdrażanie Dynamic Content Optimisation
  • Cyfryzacja komunikacji B2B
  • I wiele więcej!

Przyszłość e-commerce to przede wszystkim innowacyjne systemy uczenia maszynowego oraz nowoczesne strategie marketingowe. Podejmowanie działań związanych z marketingiem zawsze powinno być oparte o analizę zebranych wcześniej danych.

Bogate portfolio – wyróżnik dobrej agencji digitalowej

Dzięki nieustającemu podnoszeniu kwalifikacji i innowacyjnemu podejściu do narzędzi marketingowych WebTalk realizuje coraz więcej projektów o charakterze międzynarodowym. Obecnie zatrudnia ponad 100 specjalistów, którzy zajmują się pracą kreatywną, optymalizacją, innowacyjnością i zagadnieniami technicznymi związanymi z marketingiem internetowym. To właśnie praca nad zróżnicowanymi projektami i odmiennymi wyzwaniami pozwala osiągnąć szerokie kompetencje.

Zajrzyj na profil agencji WebTalk na portalu LinkedIn i zdobądź więcej informacji!

Pierwszy krok to strategia

Tworzenie rozpoznawalnych marek wymaga kompleksowego podejścia. Pierwszym krokiem, który wykonuje agencja WebTalk, jest opracowanie strategii. Analitycy i specjaliści od marketingu ustalają rodzaj kampanii, czas jej trwania, wymyślają aktywności dla konsumentów, przeprowadzają audyty strategiczne, dbają o zaplecze szkoleniowe dla przedstawicieli firm i sprzedawców, a także opracowują strategię komunikacji dla danej marki.

Ustając strategię, nie można pominąć nowych mediów – tradycyjne, nowoczesne i gamingowe media społecznościowe wymagają innego podejścia niż współpraca z influencerami. Na podstawie opracowanej strategii podejmuje się później wszystkie działania związane z obsługą Klienta, komunikowaniem się ze społecznością i budowaniem świadomości marki.

Doświadczeni eksperci z międzynarodową renomą – gwarancja skutecznej kampanii

Specjaliści od marketingu z WebTalk są znani i cenieni w branży. Nie tylko znają wszystkie nowinki, ale też wyznaczają trendy. Jako liderzy w branży digitalowej biorą udział w konferencjach i prowadzą szkolenia. Realizowane przez agencję projekty cieszą się uznaniem w branży, które wyrażane jest pod postacią nagród takich jak Złote Spinacze, Kreatura czy Effie. Zakres kompetencji jest niezwykle szeroki – od marketingowych działań w relacjach B2B, aż po wprowadzanie niezbędnej w e-commerce technicznej optymalizacji sklepów i witryn pod kątem SEO. Duży nacisk kładzie się także na rozwijanie nowych i autorskich rozwiązań związanych z usprawnianiem sprzedaży.

Udostępnij ten post:



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Powiązane treści
Integracja telefonii z CRM
Rozmowa telefoniczna to wciąż podstawowy środek komu...
Jak współpracować z markami
W dynamicznie rozwijającym się świecie marketingu influencer...
gadżety reklamowe na targach
Targi i kongresy to nie tylko wydarzenia; to kluczow...
e-commerce
A gdyby tak roboty wyręczały nas w codziennych czynnościa...
agencja kreatywna
Agencje kreatywne zyskują w Polsce na popularności —...