Grzegorz Mielnicki, właściciel firmy MiB-Optic

Grzegorz Mielnicki – Zaufanie klientów ponad wszystko

Opublikowano: 26 czerwca 2019

Najważniejszą nagrodą otrzymywaną na co dzień od obserwatorów i krytyków naszej działalności, jakimi są nasi klienci, jest ich zaufanie – mówi Grzegorz Mielnicki, właściciel firmy MiB-Optic

Co składa się na sukces 30 lat działalności MiB-Optic w segmencie usług optycznych i zaufanie klientów?

Grzegorz Mielnicki – 30 lat to szmat czasu, ale cytując żart prezydenta Krakowa prof. Jacka Majchrowskiego, „piękna rocznica, ale cóż w Krakowie i jego historii znaczy 30 lat…”. Całkiem poważnie to wiele miesięcy i tygodni walki o utrzymanie odpowiedniego poziomu rzemiosła optycznego, ale i wiele wspaniałych chwil w zespole cudownych osób, z jakimi współpracuję. Prawdziwym szczęściem dla człowieka jest taka symbioza, kiedy robi to, co kocha, z ludźmi, którzy tworzą prawdziwy zespół. Optyka to szczególne rzemiosło, które wykonywane na odpowiednim poziomie, przywraca naszym klientom komfort życia, a nam daje poczucie spełnienia. 30 lat pracy pokazuje, że efektem naszego pomysłu na biznes z 1989 r. jest nie tylko praca dla wielu osób, lecz także zadowolenie naszych klientów. Bez nich byśmy nie przetrwali.

Jak czuje się pan jako laureat statuetki Teraz Polska i co jest dla pana największą dotychczasową nagrodą?

Grzegorz Mielnicki – Moi znajomi rzemieślnicy żartują, że w pierwszym półroczu 2019 r. zgarnąłem całą pulę. Faktycznie oprócz Godła „Teraz Polska” 3 tygodnie wcześniej Związek Rzemiosła Polskiego wyróżnił mnie złotą szablą im. Jana Kilińskiego – najwyższym odznaczeniem w rzemiośle. Pierwsza szabla trafiła na ręce św. Jana Pawła II. Wszystkie te odznaczenia dają sposobność do niezliczonych gratulacji i ciepłych słów. Rzecz jasna, spotykam się z niewielkim hejtem, ale traktuję go jako dopełnienie moich sukcesów. W końcu pierwszy salon optyczny w Polsce, jaki otrzymał statuetkę Teraz Polska, to wielki honor i zobowiązanie na kolejne lata. Najważniejszą nagrodą otrzymywaną na co dzień od obserwatorów i krytyków naszej działalności, naszych klientów, jest ich zaufanie.

 Rozmawiała Marianna Szczepańska

 

Udostępnij ten post:



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Powiązane treści
Totalnym must have w szafie każdego mężczyzny powin...
kontener magazynowy
Kontenery magazynowe są nieodłącznym elementem współczesnego...
Anna Maria Porowska
Anna Maria Porowska jest wybitną postacią w świecie...
Sławomir Zawadzki
Kryptowaluty stanowią...
SAKANA
Nie istnieje jeden przepis na sukces, każda restaura...