Odpowiedzialność, zarówno biznesowa, społeczna, jak i czysto ludzka, to cecha, która jest mi bardzo bliska. Staramy się być fair, dotrzymywać umów, dbać o dobre relacje z pracownikami oraz partnerami. Słuchamy, co każdy ma do powiedzenia, i próbujemy wyciągać z tego praktyczne wnioski. To stały element pracy, o który trzeba dbać zarówno dziś, jak i w przyszłości – mówi Grzegorz Głasek, prezes zarządu SPS Construction Sp. z o.o.
Grzegorz Głasek : − Rzeczywiście w tym roku odebrałem statuetkę VIP-a 2023. Oczywiście jest to powód do radości i dumy, bo nagrody są oceną działalności firmy. Na tegorocznej Gali VIP czułem szczególną satysfakcję, bo statuetkę otrzymałem w towarzystwie takich gwiazd, jak Anna Seniuk, Stanisława Celińska, Katarzyna Grochola, Ewa Wencel, Stan Borys, Henryk Talar, Olgierd Łukaszewicz, Andrzej Grabowski, Andrzej Chyra, Paweł Wawrzecki, Adam Woronowicz i Marek Torzewski. Jednak największą satysfakcję sprawia mi to, że przez 18 lat działalności SPS-u jesteśmy przez naszych partnerów postrzegani jako bardzo dobra, rzetelna, solidna i uczciwa firma.
Jest to wynikiem pracy całego zespołu SPS Construction, za co w tym miejscu chciałbym podziękować wszystkim pracownikom i współpracownikom. Satysfakcję sprawia mi też zadowolenie naszych klientów, z którymi pracujemy wiele lat. Wymienię ich przy tej okazji: Mill-Yon, White Stone Development, Longbridge, Aurec Capital Poland, Bouygues Immobilier Polska, Volumetric Polska, Pro Urba czy Soho Development.
Grzegorz Głasek : − Myślę, że na każdym rynku istnieje konkurencja i rywalizacja, nie tylko w budownictwie. Oczywiście trzeba próbować być lepszym od innych. Często nam się to udaje, czasami nie. Wydaje mi się, że SPS ma pewne przewagi nad konkurencją, takie jak stabilna załoga, partnerstwo z deweloperami, podwykonawcami i dostawcami, transparentność, dobry system organizacyjny i premiowy, niskie koszty ogólne zarządu czy dyspozycyjność zarządu. I to na pewno pomaga nam w utrzymywaniu wysokiej pozycji na rynku i realizacji kontraktów na poziomie 250 mln zł rocznie.
Grzegorz Głasek : − Odpowiedzialność, zarówno biznesowa, społeczna, jak i czysto ludzka, to cecha, która jest mi bardzo bliska. Staramy się być fair, wywiązywać się z danego słowa, dotrzymywać umów, dbać o dobre relacje z pracownikami oraz partnerami. Myślę, że w istotnym stopniu nam się to udaje, choć pewnie jest jeszcze wiele do zrobienia. Słuchamy, co każdy ma do powiedzenia, i próbujemy wyciągać z tego praktyczne wnioski. Oczywiście jest to stały element pracy, o który trzeba dbać zarówno dziś, jak i w przyszłości.
rozmawiał Mariusz Gryżewski
Dodaj komentarz