Nagroda Orła Polskiego Biznesu w kategorii Lider Regionu to dla mnie szczególne wyróżnienie, które potwierdza, że to, co robię wraz z zespołem, jest zauważane i doceniane – mówi Katarzyna Szulim, właścicielka agencji PR Commfort Safety, która w tym roku obchodzi 15-lecie
Katarzyna Szulim − Filarem działalności mojej firmy jest PR, zwłaszcza w branży elektromobilności, technologii, medycznej, w dziedzinie edukacji, IT oraz z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. W ramach strategii PR budujemy długofalowe kampanie reklamowe. Doradzamy firmom, jak ma wyglądać ich wizerunek oraz marka. Maksymalnie koncentrujemy się na danym produkcie, aby przeprowadzić skuteczną promocję. Oprócz tego budujemy relację z mediami i redagujemy publikacje wewnętrzne. Na pytanie, co nas wyróżnia na rynku, odpowiem krótko: tworzenie najlepszych materiałów prasowych, efektywna współpraca z mediami, dyspozycyjność i terminowość oraz zgrany zespół pasjonatów.
Katarzyna Szulim − Z rynkiem mediów jestem związana ponad 20 lat. Swoje osiągnięcia zawodowe zawdzięczam bardzo dobrej organizacji pracy, charyzmie i pasji, bez której nie stworzyłabym firmy. Nie bez znaczenia były aktualne trendy medialne. Żyjemy w czasach, w których Internet jest podstawowym narzędziem promocji każdej firmy. Zakładając swoją agencję, chciałam wykorzystać sprawdzone działania w obszarze komunikacji produktowej i zapobiec sytuacjom kryzysowym, jakie spotykają przedsiębiorców w naszym kraju.
Katarzyna Szulim − To prawda. Dlatego warto zaznaczyć, że bez dobrego PR nie ma skutecznej kampanii reklamowej. To dzięki niej możemy wypromować nowy produkt, wzmocnić wizerunek firmy, stale kontrolować jakość obsługi klienta, obserwować zaangażowanie pracowników w poszczególne działania.
Katarzyna Szulim − Nie byłam tego pewna. A jednak! Warto dążyć do osiągnięcia celów. W moim przypadku praca, którą wykonuję, to moja pasja. To najlepsza rzecz, jaka może nas spotkać. Robiąc to, co lubię, w pełni się angażuję. Studiując dziennikarstwo i europeistykę na Uniwersytecie Warszawskim, nie miałam pojęcia, jak daleko zajdę i ile uda mi się osiągnąć. Cieszę się, że mogę spełniać się zawodowo i prywatnie.
Katarzyna Szulim − Na pewno to, że współpracujemy z firmami, których DNA marki jest ekologia. Cieszę się, że zielona energia, bliska moim wartościom, jest coraz popularniejsza, a ja mam swój udział w rozwoju elektromobilności w Polsce. Moja firma brała udział w największych kampaniach społecznych i realizacjach projektowych o szerokim zasięgu medialnym. Tegoroczna nagroda Orła Polskiego Biznesu w kategorii Lider Regionu to dla mnie szczególne wyróżnienie, które potwierdza, że to, co robię wraz z zespołem, jest zauważane i doceniane.
Katarzyna Szulim − Życzyłabym sobie, aby w dalszym ciągu móc współpracować z tak świetnym zespołem wykwalifikowanych ludzi, którzy się lubią i uwielbiają wyzwania. Chciałabym dalej wspierać przedsiębiorców skuteczną strategią marketingową i podejmować kolejne ciekawe wyzwania na tym polu, a jednocześnie realizować ważne kampanie społeczne.
Katarzyna Szulim − Zakładając agencję marketingową, warto wdrożyć unikalny biznesplan. Nie ma sensu kopiować innych. Jeśli pomysł spodoba się odbiorcom, to sukces gwarantowany. Sugeruję najpierw nabrać doświadczenia w tej dziedzinie, a dopiero po kilku latach otworzyć własne przedsiębiorstwo.
Rozmawiała Zuzanna Maj
fot Piotr Woźniakiewicz
Dodaj komentarz